quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
Doe maar even regen, even alle pollen uit de lucht.
Wishfull thinkingquote:
Donderdag misschien een buitjequote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit dinsdag t/m vrijdag in maastricht. Mooi weer? Heb dit topic paar dagen niet kunnen volgen i.v.m. werk
Er wordt zo'n gigantisch onstabiele lucht voorspeld, voor zo'n lange periode dat ik raar op zal kijken dat er niks van komt.quote:
Linkje of iets dergelijks? Wil er graag over lezen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt zo'n gigantisch onstabiele lucht voorspeld, voor zo'n lange periode dat ik raar op zal kijken dat er niks van komt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Linkje of iets dergelijks? Wil er graag over lezen.
In het noorden is er al een hogere waarde dan we tot nu toe het hele jaar hebben gehadquote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dank je.
Is er nog een kans dat die hogere cape waardes wat naar het noorden verschuiven?
Overal in Europa volgens mij. Ook hier is het raak. Morgen de enige mooie dag met 32 graden en volle zon, daarna tot het weekend rond de 28 graden maar de voorspellingen geven errrrrrg veel onweerquote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt zo'n gigantisch onstabiele lucht voorspeld, voor zo'n lange periode dat ik raar op zal kijken dat er niks van komt.
Nice. Ik hoop op een gigantisch spektakel.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het noorden is er al een hogere waarde dan we tot nu toe het hele jaar hebben gehad
Dat is nog wel een week weg natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel achter elkaar gezet.
Tja dat krijg je weer met dit weer. Helaas.quote:
Iedereen heeft wel een weertype waar ie niet van houdtquote:Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja dat krijg je weer met dit weer. Helaas.
Vind het prachtig maar tegelijkertijd ook beangstigend.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een weertype waar ie niet van houdt
Mocht ik een bui krijgen hier (vast, want hier zijn we altijd de pineut), wees vrij om hem te komen halen!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja dat krijg je weer met dit weer. Helaas.
Nee hoeft ik niet. Regen tegen de pollen is ok maar verder mag het zoals nu zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik een bui krijgen hier (vast, want hier zijn we altijd de pineut), wees vrij om hem te komen halen!
Ik vind het zo ook wel primaquote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee hoeft ik niet. Regen tegen de pollen is ok maar verder mag het zoals nu zijn.
Schuif maar naar het zuidenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het zo ook wel prima![]()
Maar goed, ik vind vast wel iemand anders die m'n buien wil gappen
Hangt nu net af van de windrichting, vandaag is de voorspelling voor de wind ook iets naar het zuid-westen gedraaid.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:41 schreef aloa het volgende:
De cape ziet er al weer heel anders uit voor komend weekend. Maar kan ook zo weer anders worden, die waarden veranderen vrij snel.
De hoogtestroming is goed, vrij heftig zelfs. Kan eventueel zorgen voor water/windhozen.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt nu net af van de windrichting, vandaag is de voorspelling voor de wind ook iets naar het zuid-westen gedraaid.
Alhoewel het kaartje voor de wind er wel erg vreemd uitziet.
Geloof me, zolang die wind uit het noorden komt hebben we hier echt geen ruk aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:49 schreef Fred0w het volgende:
De zon is in aantocht, met dank aan de Noorse bergen:
http://www.weerplaza.nl/w(...)k+aan+Noorwegen/1684
Heb je het artikel gelezen?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geloof me, zolang die wind uit het noorden komt hebben we hier echt geen ruk aan.
Noordzee is en blijft de boosdoener
Of juist niet. Voor Nederland komt onweer vooral vanuit het zuiden / zuidwesten. De kans op onweer vanaf donderdag wordt steeds groter.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:37 schreef Ener-G het volgende:
Valt allemaal uiteindelijk wel weer mee dus.
In Nederland bedoel je?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:45 schreef Ener-G het volgende:
Ben wel benieuwd wat een dergelijk stormcomplex voor gevolgen gaat hebben voor de gebieden die het nu al lastig hebben inzake hoog waterstanden bij de rivieren.
Dat zal niet voor overlast gaan zorgen hoor, de hoeveelheden zijn niet extreem en wij kunnen hier best veel aan in dit vlakke land.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef Ener-G het volgende:
Nederland/Duitsland.. alles wat in het westen van Duitsland naar beneden komt aan neerslag, komt ook nog onze kant op he
Tot nu toe nog geen onweer gehad, en we zitten al bijna in midden Juni.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh, ik hoop dat er wat onweer komt. Vorig jaar hier maar zo weinig gehad en nu ook nog niet echt.
Zelfs ik heb er last van, terwijl ik helemaal geen hooikorts heb.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef Saekerhett het volgende:
Een dag regen zou wel goed zijn voor de hooikoorts. Man, wat erg de afgelopen dagen.
Vannacht ook vorst in Twente:quote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef aloa het volgende:
Vannacht misschien wat vorst aan de grond. Het is dan ook onbewolkt en bijna windstil.
[ afbeelding ]
komende nacht misschien op meerdere plaatsen in nederland.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Vannacht ook vorst in Twente:
[ afbeelding ]
Wordt er ook nog gewerkt daar, of ligt iedereen daar voor pampus met dit weer?quote:
Niets anders dan met +10. Staan nu ook twee mannen mijn tuinmuur te bouwen. Daar heb ik wel een beetje mee te doenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wordt er ook nog gewerkt daar, of ligt iedereen daar voor pampus met dit weer?
Ah, je bouwt een muurtje om je heen..quote:Op maandag 10 juni 2013 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets anders dan met +10. Staan nu ook twee mannen mijn tuinmuur te bouwen. Daar heb ik wel een beetje mee te doen
Vanzelfsprekend zorgt de vrouw des huizes daarvoorquote:Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ah, je bouwt een muurtje om je heen..![]()
Enuh, geef die gasten anders wat te drinken..
Groene lucht? Weet je zeker dat dat niet van de zonsondergang komt?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Dven het volgende:
Kan straks waarschijnlijk wel flink te keer gaan hier. Het was op het hoogtepunt zo'n 34 graden en volledig zonnig. Een uur geleden trok het volledig dicht, nu begint het enorm hard te waaien en wordt de lucht groen...
http://www.weer.nl/weer-i(...)le/groene_buien.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groene lucht? Weet je zeker dat dat niet van de zonsondergang komt?
Show mequote:Op maandag 10 juni 2013 20:08 schreef Igen het volgende:
Volgens de radar komt er daar toch best een aardig regengebied opzetten...
De zonnepanelen kunnen wel een wasbeurt gebruikenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:08 schreef Igen het volgende:
Volgens de radar komt er daar toch best een aardig regengebied opzetten...
Had ik niet al eens laten zien?quote:
Sorry, zal hem opslaanquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Had ik niet al eens laten zien?
http://www.inmh.ro/images/radarg/index.radar.php
Als je het beeld wat verschuift reikt het zuidelijk tot ergens bij Pazardzhik en Plovdiv lijkt het.
Ik heb de lucht nog nooit groen zien worden van een zonsondergang?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groene lucht? Weet je zeker dat dat niet van de zonsondergang komt?
Net nadat de zon onder is gegaan kan er een groene gloed komen rond de zon, daarna zijn gele en rode schemering aan de buurt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb de lucht nog nooit groen zien worden van een zonsondergang?
Waarom hebben wij dat nooitquote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef Dven het volgende:
Wat foto's van de stad zojuist. Schandalig ontvreemd van een vriend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef Falco het volgende:
Wie heeft nog een youtubelinkje naar die Limburger die in alle ietsje "donkerder dan normaal donker-wolken" F5-tornado's in herkent? Die filmpjes zijn ook vet.
Zo beginnen alle tornado's ja, helaas hebben we hier geen vrije botsing van warme vochtige en koude droge lucht.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHA HIER SPREEKT DE BRANDWEER-typetje
Dat weet ik vandaag net zo niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo beginnen alle tornado's ja, helaas hebben we hier geen vrije botsing van warme vochtige en koude droge lucht.
*jaloers kijkt*quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Dven het volgende:
Videootje gemaakt. Helaas was het zwaarste al weg. Is nu nog aan het onweren maar al met minder regelmaat dan op de video. Een uur geleden was het best heftig maar bij lange na niet zo erg als de afgelopen dagen. Goed feest hier dus en de komende dagen lijken niet veel te wijzigen. Onweer all the time![]()
Bij 0.18, 2.03 en 3.30
5 februari en 8 mei.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij dit jaar helemaal nog geen onweer gehad hier..?
Op een verdwaald bliksempje in een mini-bui na ergens in Nederland dan.
Waar vind je dat terug?quote:
In de nieuwe run is donderdag niks meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:07 schreef Gundross het volgende:
Even opletten, 2 bovenstaande kaartjes zijn voor verschillende dagen!
Donderdag >< Dinsdag!
Er zit zes uur verschil tussen de runs. Kan een hoop in gebeuren. Maar sowieso is anderhalf week in de toekomst willen kijken op het gebied van onweer de grootste flauwekulquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef aloa het volgende:
[..]
In de nieuwe run is donderdag niks meer.
Klopt, het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit zes uur verschil tussen de runs. Kan een hoop in gebeuren. Maar sowieso is anderhalf week in de toekomst willen kijken op het gebied van onweer de grootste flauwekul
Dat zijn 2 van de 50 members en het is nog zo ver wegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:24 schreef Fred0w het volgende:
Ik denk toch wel dat we eind volgende week in de zomer zitten,gezien de nieuwste runs. (Zowel EC als GFS)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |