Ja werkeloos is een keuze .quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonders bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!
Gezellig. Nu ben ik maar gedeeltelijk niet bijzonder want op andere dagen heb ik wel wat bij te dragen. Maar op woensdagen en vrijdagen kunnen we lekker samen nutteloos zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef Joene het volgende:
Ik kan straks misschien wel lekker schultenbrau met je drinken
Houden ze zich daarbij aan de CAO of wat er van toepassing is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
"We hebben een passende baan, je huidige functie als systeembeheerder komt te vervallen, maar we hebben een leuke uitdagende plek op de helpdesk"
"Je zit momenteel in schaal 9, bij deze functie hoort schaal 7, dit wordt in de loop van 2 jaar afgebouwd"
Ik wil graag de Vrijdag en de Maandag nutteloos zijn ? en woensdagmiddag komt ook wel lekker uit ivm de kinderen ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gezellig. Nu ben ik maar gedeeltelijk niet bijzonder want op andere dagen heb ik wel wat bij te dragen. Maar op woensdagen en vrijdagen kunnen we lekker samen nutteloos zijn.
Er is geen cao voor deze tak van sport.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Houden ze zich daarbij aan de CAO of wat er van toepassing is?
Waar verwijst de arbeidsovereenkomst naar? Een regelingenboek oid?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Er is geen cao voor deze tak van sport.
Volgens de werkgevers nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonders bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!
Wellicht niet aan een betalende werkgever nee...... Ik bedoel als een werkgever kan kiezen uit honderden sollicitanten dan ja, dan is het logisch dat ze gaan voor de creme de la creme. Werkgevers zijn geen filantropische instellingen he? Jij hebt zelf ooit eens gezegd, als ze voor een 32 jarige konden gaan met jou ervaring en kennis ipv een 42 jarige dat je dat begreep. Dat zou jij zelf ook doen als werkgever zijnde, dat vond je maar wat logisch. En begin ik niets eens over die opmerking van je over de pil van Drion.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aha, dus iedereen die hier werkloos is heeft ook niets bijzonder1s bij te dragen? Immers zouden die in jouw redenatie niet werkloos zijn. Joene krijgt zelfs nog een aanbod!
Nee het was toendertijd een reorganisatie... Alle functies werden opgeheven en er werden nieuwe functies gecreëerd... En ik moest in mn handjes wrijven ofzo dat ik uberhaupt bij de mensen hoorden die mochten blijven... Met een HBO diploma op de helpdesk, een passende baan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Houden ze zich daarbij aan de CAO of wat er van toepassing is?
Volgens ZIJN werkgever niet, daar maak je een denkfout.quote:
Dat wil nog steeds niet zeggen dat al die anderen niets bijzonders bij te dragen hebben. Sterker nog, het wil zelfs helemaal niets zeggen over hun kwaliteiten maar over selectie criteria.quote:[..]
Wellicht niet aan een betalende werkgever nee...... Ik bedoel als een werkgever kan kiezen uit honderden sollicitanten dan ja, dan is het logisch dat ze gaan voor de creme de la creme. Werkgevers zijn geen filantropische instellingen he? Jij hebt zelf ooit eens gezegd, als ze voor een 32 jarige konden gaan met jou ervaring en kennis ipv een 42 jarige dat je dat begreep. Dat zou jij zelf ook doen als werkgever zijnde, dat vond je maar wat logisch. En begin ik niets eens over die opmerking van je over de pil van Drion.....
Ze bieden geen afbouw hoor , het is een voorbeeld van ticoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar verwijst de arbeidsovereenkomst naar? Een regelingenboek oid?
Waar baseren ze de afbouw op?
Om je te helpen hoor
Discussie is goed.quote:
Dat dus , mijn collega is al maanden ongeveer elke maand een 2 weken ziek.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
En blijkbaar moet je het tegenwoordig fijn vinden dat wanneer je, na jezelf een jaar bewezen te hebben, ze je een baan aanbieden met mindere voorwaarden. Als je daar niet blij bij kijt ben je namelijk een verongelijkt klein kind.
Wie zegt dat hij zich bewezen heeft? Wat een aanname.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
En blijkbaar moet je het tegenwoordig fijn vinden dat wanneer je, na jezelf een jaar bewezen te hebben, ze je een baan aanbieden met mindere voorwaarden. Als je daar niet blij bij kijt ben je namelijk een verongelijkt klein kind.
ja want ze bieden iedereen een nieuw contract aan ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij zich bewezen heeft? Wat een aanname.
Echt wat een bizar gestoorde muts ben jij zegquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Voor een functie met mindere voorwaarden niet met beterequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ja want ze bieden iedereen een nieuw contract aan ?
Dus hij is een faalhaas die ze een nieuw contract aanbieden? Net zei je nogquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Domme_Gans het volgende:
is het logisch dat ze gaan voor de creme de la creme. Werkgevers zijn geen filantropische instellingen he?
Ah ok, dus in plaats van uit die enorme pool met werknemers die momenteel beschikbaar is kies je nu weer NIET de creme de la creme, maar neem je iemand die je het afgelopen jaar niet beviel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Voor een functie met mindere voorwaarden niet met betere
Als hij echt zo waardevol voor de werkgever was/is als hij zelf denkt dan had hij wel eten contract gehad met betere voorwaarden, denk je niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus hij is een faalhaas die ze een nieuw contract aanbieden? Net zei je nog
[..]
Als hij NIET waardevol was hadden ze 'm uberhaupt geen contractverlenging aangeboden, denk je niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als hij echt zo waardevol voor de werkgever was/is als hij zelf denkt dan had hij wel eten contract gehad met betere voorwaarden, denk je niet?
Misschien past hij namelijkl beter in de nu aangeboden functie? Iets wat bleek tijdens het dienstverband?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ok, dus in plaats van uit die enorme pool met werknemers die momenteel beschikbaar is kies je nu weer NIET de creme de la creme, maar neem je iemand die je het afgelopen jaar niet beviel.
Logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |