HOESENquote:Op zondag 9 juni 2013 18:20 schreef Kopsterk het volgende:
Je kunt nog beter Hoesen als rechtsbuiten opstellen.
Jozefzoon is ook niet alles.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat die geselecteerd is ja.
Ik zag eerde dit seizoen zelfs een post dat Wijnaldum in het echte Nederlandse elftal zou moeten spelen.
ze kijken allebei alsof ze moeten poepenquote:
twitter:RobScheepers twitterde op zondag 09-06-2013 om 18:21:06Je kunt van het Israëlisch voetbal zeggen wat je wilt, maar ze houden de flanken goed bezet. reageer retweet
Ik kijk Jong Nederland - Jong Rusland.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef donroyco het volgende:
twitter:RobScheepers twitterde op zondag 09-06-2013 om 18:21:06Je kunt van het Israëlisch voetbal zeggen wat je wilt, maar ze houden de flanken goed bezet. reageer retweet
Was Boëtius maar fit geweest. Met zijn milkshake.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als rechtsbuiten? Of noem je gewoon standaard Feyenoorders op?
iquote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef donroyco het volgende:
twitter:RobScheepers twitterde op zondag 09-06-2013 om 18:21:06Bedankt voor je bijdrage Hans/Donroyco. reageer retweet
Dat de verdediging niet functioneert ligt toch echt aan het middenveld.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
Hoeveel ballen heeft van Rhijn al teruggespeeld? Volgens mij al meer dan tien.
Dat leert hij van Jaap.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
11quote:Op zondag 9 juni 2013 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
Hij kiest te vaak voor de makkelijke oplossing vind ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat de verdediging niet functioneert ligt toch echt aan het middenveld.
Veel meer diepgang/snelheid.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoesen is een nog groter drama, dus nee.
Best ernstig idd.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Van Ginkel en Strootman staan gewoon steeds bij elkaar op de vierkante meter in balbezit
Nee Hoesen speelt wel goedquote:
Wat ook gelijk de enige oplossing is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij kiest te vaak voor de makkelijke oplossing vind ik.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman verstoppertje meter: [|||||||||||--]
Wat?quote:
Geld te over.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef TLC het volgende:
Waarom hebben die meiskes in de OP nu al plastic tieten ??
van Ginkel is toch geen rechtsbuiten aap.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als rechtsbuiten? Of noem je gewoon standaard Feyenoorders op?
Het ging om Wijnaldum, draak.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
van Ginkel is toch geen rechtsbuiten aap.
Cor heeft die kracht.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind 't wel schrijnend dat je zo'n talentvolle lichting hebt en dat je het dan nog voor elkaar krijgt om ze als F-jes te laten voetballen.
Heb toch Hopequote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind 't wel schrijnend dat je zo'n talentvolle lichting hebt en dat je het dan nog voor elkaar krijgt om ze als F-jes te laten voetballen.
Kan je wel lachen maar hij komt helemaal niet in het spel voor. De enige middenvelder die nog enigszins in balbezit durft of kan komen is Van Ginkel.quote:
Inderdaad. Ze zouden op trainingsstage naar Scheveningen moeten gaan, dan leer je dat snel genoeg af.quote:
Net zoals in de eerste wedstrijd ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan je wel lachen maar hij komt helemaal niet in het spel voor. De enige middenvelder die nog enigszins in balbezit durft of kan komen is Van Ginkel.
Het had net zo goed AZ - De Graafschap kunnen zijnquote:
Ik ga dood van verveling (snap je hem!? Moordend tempo xD XD XD)quote:Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het had net zo goed AZ - De Graafschap kunnen zijn
Wat is er mee?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren bij Jong Italië - Jong Israël ook al zulke tetten.
Dat is niet best..quote:Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon vies.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Israëlquote:Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het altijd zo leeg bij U21 EK wedstrijden? Of komt het omdat het in Israel is...
Ik zeg na minuut 80.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef Cara het volgende:
Wedje leggen wanneer pot ingrijpt? Ik zeg na minuut 70
Overschatte talentjes van het precious Ajax en top jeugd opleiding van Feyenoord.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Gaat lekker jongens. Man man man, wat een amateurs zeg.
Staan twee Ajacieden in en dat zijn de backs, daar ligt het probleem niet echt.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overschatte talentjes van het precious Ajax en top jeugd opleiding van Feyenoord.
Nee, want daar is Pot niet bij.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit bereid je vast voor op het WK want daar zal het ook bagger gaan.
Het is ook allemaal zo onzorgvuldig. Echt pass na pass die net een halve meter naast de speler is, waardoor ze niet door kunnen tikken. Het is gewoon slecht.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:37 schreef franske19 het volgende:
Middenveld stelt niet zoveel voor. Heb je Maher, Van Ginkel en Strootman maar er zit nauwelijks beweging in. Combinatiespel in een hoog tempo zijn ze bij hun clubs gewoon niet gewend.
quote:
Dan nog, het is geen beste wedstrijd.quote:
Die actie daarvoor.quote:
wijnaldum kan er ook gewoon geen fuck vanquote:
Is gewoon een goede speler, maar hij kent z'n eigen beperkingen niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Wijnaldum opeens goed vinden ook echt
Hij schrijft helemaal zelf de namen op papier hoor!quote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Muto het volgende:
En Pot denkt dat het allemaal dankzij hem is.
Wereldvreemd mannetje.
Ik vind het niet erg, hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wijnaldum kan er ook gewoon geen fuck vanhoop dat hij topscorer wordt zodat er een stomme rus met een zak geld komt want weg met dat blind paard.
Misschien moet je iets uit het verleden of iets van een andere sport in de discussie betrekken.quote:
Zo heeft 'ie hem het liefst.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:41 schreef Cara het volgende:
Wat de fuck doet Ginkel de hele tijd hangend rechts?
nee Clasie komt er niet in.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:41 schreef Cara het volgende:
Wat de fuck doet Ginkel de hele tijd hangend rechts?
twitter:ChurchOfFutbol twitterde op zondag 09-06-2013 om 18:40:36Three years ago, Wijnaldum could've gone to Liverpool. reageer retweet
Misschien moet hij een stelling uitbraken en er achter zetten "maar jij bent te dom om dat te begrijpen" en dan verder geen geen argumenten gebruiken.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je iets uit het verleden of iets van een andere sport in de discussie betrekken.
Dan knapt er wat in hem.
Waarom nog zo hoog?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Luuk de Jong - completed passes: 30% ofzo.
Je zit er wel mee he?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Luuk de Jong - completed passes: 30% ofzo.
Dat mag jij vinden. Ik vond hem bij Feyenoord een prima speler, bij PSV matig, maar wie speelt er bij PSV wel fantastisch?quote:
ja nu is hij 20 mln waardquote:Op zondag 9 juni 2013 18:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:ChurchOfFutbol twitterde op zondag 09-06-2013 om 18:40:36Three years ago, Wijnaldum could've gone to Liverpool. reageer retweet
Als ik jouw retoriek inschat zou dit over mij moeten gaan. Alleen herken ik mij er niet in.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet hij een stelling uitbraken en er achter zetten "maar jij bent te dom om dat te begrijpen" en dan verder geen geen argumenten gebruiken.
Mja, oke. Goed punt.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vond hem bij Feyenoord een prima speler, bij PSV matig, maar wie speelt er bij PSV wel fantastisch?
Zelfkennis heb je idd niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik jouw retoriek inschat zou dit over mij moeten gaan. Alleen herken ik mij er niet in.
Ja allicht, dat kleurtje krijg je niet door hard werken, daar moet je een beetje voor in de zon liggen niksenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
Luuk de Jong is sowieso overrated. Leuk blond blank koppie,en dan schrijven en praten figuren als Derksen hem wel naar de top. Als hij een kleurtje had gehad, dan was hij 'lui' en 'arrogant' geweest.
En met die omgekeerde retoriek vind jij Douglas toch zo'n topper?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
Luuk de Jong is sowieso overrated. Leuk blond blank koppie,en dan schrijven en praten figuren als Derksen hem wel naar de top. Als hij een kleurtje had gehad, dan was hij 'lui' en 'arrogant' geweest.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef donroyco het volgende:
Weten jullie nog, vandaag een jaar geleden...
Dan was het nu al beslist iddquote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Draxler het volgende:
Luuk de Jong wat een dwaas, we missen Locadia
Die kan niks met een bal.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Draxler het volgende:
Ik denk dat de mensen die onze discussie gevolgd hebben weten of je opmerkingen hout snijden of niet.quote:
Nee?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef donroyco het volgende:
voetballend net zo matig.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Draxler het volgende:
Dat denk ik ook ja, hartstikke bedankt voor deze toevoeging.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die onze discussie gevolgd hebben weten of je opmerkingen hout snijden of niet.
Nederland - Denemarken, EURO2012, Kharkiv.quote:
Klopt, maar ik heb 't idee dat hij echt iemand is die het vertrouwen moet hebben en zich 100% op z'n gemak moet voelen. Ook z'n eigen schuld, want bij Feyenoord voelde hij zich thuis en z'n familie woont in de stad. Je kunt niet zeggen dat hij niet kan voetballen, want toen hij op z'n 16e debuteerde bij Feyenoord stond iedereen op de banken.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, oke. Goed punt.
Al vind ik Wijnaldum wel érg slecht. Er zaten wedstrijden tussen dat hij maar 5 balcontacten hadDie is z'n carriere wel echt aan het verprutsen.
Nee?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef donroyco het volgende:
Ben blij dat je er wat aan hadquote:Op zondag 9 juni 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, hartstikke bedankt voor deze toevoeging.
quote:
Als je op je 16e debuteert wordt er ook wat minder van je verwacht. Hij is sindsdien vrijwel niet beter geworden.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb 't idee dat hij echt iemand is die het vertrouwen moet hebben en zich 100% op z'n gemak moet voelen. Ook z'n eigen schuld, want bij Feyenoord voelde hij zich thuis en z'n familie woont in de stad. Je kunt niet zeggen dat hij niet kan voetballen, want toen hij op z'n 16e debuteerde bij Feyenoord stond iedereen op de banken.
Dat krijg je me Afellay en vlaar in de basisquote:
Mwoah, was bij Feyenoord gewoon een van de belangrijkste spelers op die jonge leeftijd. Er werd niet voor niets zo moeilijk over z'n transfer gedaan. Je kunt eerder zeggen dat hij bij PSV de vorm die hij bij Feyenoord had totaal verloren is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je op je 16e debuteert wordt er ook wat minder van je verwacht. Hij is sindsdien vrijwel niet beter geworden.
Luuk de Jong wilt liever middenveldertje spelen dus die gaat helemaal naar het middenlijn om ballen op te halen, om vervolgens de bal te verspelen. Maher en Strootman moeten dan het vuile werk opknappen. Vind je het raar dat ze dan niet zo in het spel voorkomen, als ze telkens achter de bal aanmoeten die gasten zoals John en De Jong verspelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Maher en Strootman komen totaal niet in het spel voor.
Hoessen heeft misschien in totaal 2 volledige Eredivisie-wedstrijden gespeeld. Waarom zou je die willen opstellen?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar wees eerlijk. Voetballend is die man een partij matig.
Hoessen is vele malen beter.
Maar toen bij Feyenoord zag je ook al zijn tekortkomingen. Dat hij totaal geen overzicht heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah, was bij Feyenoord gewoon een van de belangrijkste spelers op die jonge leeftijd. Er werd niet voor niets zo moeilijk over z'n transfer gedaan. Je kunt eerder zeggen dat hij bij PSV de vorm die hij bij Feyenoord had totaal verloren is.
huh?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoessen heeft misschien in totaal 2 volledige Eredivisie-wedstrijden gespeeld. Waarom zou je die willen opstellen?
Nederland had die wedstrijd gewoon dik moeten winnen, maar tegen Duitsland en Portugal was Oranje vrij kansloos jaquote:
Dat kan wel zo zijn, maar als Strootman zich aanbiedt dan kan hij de bal krijgen en dan heb je al weer meer afspeelmogelijkheden. Het ligt meer aan Strootman (en in mindere mate Van Ginkel) dat De Jong en Maher zo moeten spelen. Al spelen ze beide ook gewoon matig hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Luuk de Jong wilt liever middenveldertje spelen dus die gaat helemaal naar het middenlijn om ballen op te halen, om vervolgens de bal te verspelen. Maher en Strootman moeten dan het vuile werk opknappen. Vind je het raar dat ze dan niet zo in het spel voorkomen, als ze telkens achter de bal aanmoeten die gasten zoals John en De Jong verspelen.
Ja, ik vond het erg triest qua niveau gezien vanaf de tribune.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland had die wedstrijd gewoon dik moeten winnen, maar tegen Duitsland en Portugal was Oranje vrij kansloos ja
Mooi schot van de Strootquote:Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het te laat om Luuk de Jong om te vormen tot keeper?
Het is niet live? Bedankt.quote:
Jammer. Leuke speler. Hoessen wil ik ook wel graag zien. Maakt ook steeds een prima indruk. Depay ook trouwens.quote:
Je moet 'm idd niet op 10 zetten.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar toen bij Feyenoord zag je ook al zijn tekortkomingen. Dat hij totaal geen overzicht heeft.
Ik heb het ook nooit over Locadia gehad.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh?![]()
Hoessen heeft meer minuten gemaakt dan Locadia hoor.
Dan snap ik niet waarom je op mij reageert.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit over Locadia gehad.
Stroot heeft sowieso een schitterende trap> jammer dat hij steeds minder mee op komt, en meer bezig is met verdedigend te zieken.quote:
Dat idd.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Stroot heeft sowieso een schitterende trap> jammer dat hij steeds minder mee op komt, en meer bezig is met verdedigend te zieken.
Dat is niet zijn fout toch.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar daarvoor werd hij wel gehaald.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:54 schreef VMSDKR het volgende:
Hoi Johannes, hoi GGMM, hoi allemaal. Het is weer rust, dus het is weer tijd voor een 'Jackie'.
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Dan is 't aan de trainer om hem wijs te maken dat hij dat niet kan. Iedereen wil op 10 spelen, maar weinigen kunnen het daadwerkelijk.quote:
Ik zie steeds de spelfout ('betreed' moet 'betreedt' zijn) en dat zorgt ervoor dat ik er niet opgewonden van raak.quote:
Je weet erg creatief met je erectieproblemen om te gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie steeds de spelfout ('betreed' moet 'betreedt' zijn) en dat zorgt ervoor dat ik er niet opgewonden van raak.
Locadiaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh?![]()
Hoessen heeft meer minuten gemaakt dan Locadia hoor.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet erg creatief met je erectieproblemen om te gaan.
Tering Wikipediaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Locadia
Eredivisie 542 minuten 6 goals 4 assists
KNVB beker 383 minuten 5 goals
Hoesen
Eredivisie 480 minuten 5 goals 2 assists
KNVB Beker 219 minuten 1 goal
Voor zover mijn onderzoek.
die is ook echt en niet door een fokker gemaakt.quote:
Ik dacht eerst dat betreed in het rijtje met bestreed, beleed, enz hoordequote:Op zondag 9 juni 2013 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie steeds de spelfout ('betreed' moet 'betreedt' zijn) en dat zorgt ervoor dat ik er niet opgewonden van raak.
hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Locadia
Eredivisie 542 minuten 6 goals 4 assists
KNVB beker 383 minuten 5 goals
Hoesen
Eredivisie 480 minuten 5 goals 2 assists
KNVB Beker 219 minuten 1 goal
Voor zover mijn onderzoek.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
die is ook echt en niet door een fokker gemaakt.
Wat bedoel je met echt?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
die is ook echt en niet door een fokker gemaakt.
door een vrouw van 50 met een rood gekleurd kapsel van ongeveer 7.5 cm gemaaktquote:
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_81163.htmlquote:Op zondag 9 juni 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Waar haal je die stats vandaan trouwens?
hetesexverhalen. nlquote:
Het is een opwindende minuut tot nu toe ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Het tempo gaat omhoog bij beide ploegen, mooi om te zien dat er geen wandeltempo is,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |