Termijn vanaf dagtekening is 10 werkdagen, dus voor de 28ste zou het binnen moeten zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Kevindinhinho het volgende:
Hmm, ik heb voor 1 april aangifte gedaan, brief met dagtekening 14 juni binnen gekregen, maar nog steeds geen geld. Iemand dat ook nog steeds? Zit overigens bij de Rabobank
Oh, das wel goed dan! Dank Wesley!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Termijn vanaf dagtekening is 10 werkdagen, dus voor de 28ste zou het binnen moeten zijn.
Je krijgt die brief toch voor 1 juli. Je krijgt dus gewoon voor 1 juli bericht. Bericht is bericht, wat voor dagtekening er ook op staat. Het is niet dat je de brief pas mag lezen op de dag van de dagtekening.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dagtekening is leidend, je hoeft hem pas als ontvangen te beschouwen op datum van dagtekening. Dat is het hele idee van postdateren.
Dan moeten ze de dagtekening op de buitenkant zettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef jroz het volgende:
[..]
Je krijgt die brief toch voor 1 juli. Je krijgt dus gewoon voor 1 juli bericht. Bericht is bericht, wat voor dagtekening er ook op staat. Het is niet dat je de brief pas mag lezen op de dag van de dagtekening.
haha ha stuk hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
Dan moeten ze de dagtekening op de buitenkant zettenniet lezen voor ....
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
Dan moeten ze de dagtekening op de buitenkant zettenniet lezen voor ....
Ja, maar die dag is speciaal gepostdateerd omdat er wel eens vertraging in post zit. Dus voor zowel de Belastingdienst als jij is er om gezeur te voorkomen gepostdateerd. Alle termijnen gaan in vanaf dagtekening. Zowel voor jou als de belastingdienst geldt de postdatering als ontvangstdatum die gebruikt moet worden voor termijnen, dus ook de ontvangsttermijn van 1 juli.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:27 schreef jroz het volgende:
[..]
Je krijgt die brief toch voor 1 juli. Je krijgt dus gewoon voor 1 juli bericht. Bericht is bericht, wat voor dagtekening er ook op staat. Het is niet dat je de brief pas mag lezen op de dag van de dagtekening.
Bureaucraat. Ontvangen is ontvangen, wat er ook op dat papiertje staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, maar die dag is speciaal gepostdateerd omdat er wel eens vertraging in post zit. Dus voor zowel de Belastingdienst als jij is er om gezeur te voorkomen gepostdateerd. Alle termijnen gaan in vanaf dagtekening. Zowel voor jou als de belastingdienst geldt de postdatering als ontvangstdatum die gebruikt moet worden voor termijnen, dus ook de ontvangsttermijn van 1 juli.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dagtekening 21 Juni, Rabo, No tengo dinero.
6k? Heb je met cijfertjes zitten sjoemelen of zzp'er...quote:
Geen van beide. Bij de aangifte kwam ik ook een dergelijk bedrag uit. Gewoon loonslaaf (plm 2k netto) en een vrij goedkope koopwoning (plm 110k).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
6k? Heb je met cijfertjes zitten sjoemelen of zzp'er...
Dan klopt er ergens iets niet bij je gok ik zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Geen van beide. Bij de aangifte kwam ik ook een dergelijk bedrag uit. Gewoon loonslaaf (plm 2k netto) en een vrij goedkope koopwoning (plm 110k).
ik zou het niet weten. De gegevens komen van BD zelf, ik heb geen andere vormen van inkomsten. Aanpassingen heb ik nauwelijks gemaakt (wel gecontroleerd).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan klopt er ergens iets niet bij je gok ik zo.Niet per ongeluk ergens een 0 teveel? Gunstige belastingschijf? 0 euro als inkomen opgegeven?
Dat kan nooit namelijk.
Ik zou er voorlopig niet aan knagen in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |