zou wel slim zijn ter controle van wat zij hebben staan in hun systeem. Maar het staat er nooit op alleen met de mededeling dat het gestort wordt op de bij hun bekende rekeningnummerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef DreO het volgende:
30 april ja? Maandje te laat dus (en pas vóór 30 juli bericht)
[..]
Pindasoepje mag haar stelling wel eens onderbouwen. Ik heb al dozijnen kopieën van aanslagen gezien en op geen enkele teruggaaf stond het rekeningnummer daadwerkelijk vermeldt.
[..]
Samen bestaat niet, gelijktijdig 2 aangiftes doen, waarop niet tegelijkertijd bericht hoeft te komen, wel![]()
Nee, dat is echt niet waar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef Pindasoepje het volgende:
Als ze je reknr hebben staat je reknr erop. Anders heb je net als ik pech..
stond toch ook het saldo al van ingevuld bij je aangiftequote:Op maandag 17 juni 2013 07:24 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet waar.
Bij zowel mijn brief als die van mijn vrouw staat de zin '... op het bij ons bekende rekeningnummer'. Ik moet bijbetalen, en op de voorgeprinte acceptgiro staat gewoon het juiste rekeningnummer.
Bovendien krijgen wij allebei elke maand via een VA gewoon een voorschot op de aanslag terug, allebei op hetzelfde rekeningnummer, datzelfde als op mijn acceptgiro staat.
Kun je mij niet wijs maken dat de BD mijn rekeningnummer niet kent.
Hier ook 14e en het stond er ook direct de 14 e erop en geen rekeningnummer te zien op de brief maar ik wist wel dat ze hem al hadden.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef roosdoos het volgende:
Ik kon het niet laten dus ff gebeld dagtekening 28 juni maar als ze dat nu al weten met nog ruim 11 dagen te gaan Wrm dan niet gewoon eerder versturen??!! Nee eerst lekker 2 weken in de computer laten staan..... Pfffff
Dat is om jou te ziekenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef roosdoos het volgende:
Ik kon het niet laten dus ff gebeld dagtekening 28 juni maar als ze dat nu al weten met nog ruim 11 dagen te gaan Wrm dan niet gewoon eerder versturen??!! Nee eerst lekker 2 weken in de computer laten staan..... Pfffff
ka zoiets dacht ik al denk ook dat ik eerst nep brief ga krijgen enz en dat ze dan uiteindelijk volgend jaar 28 juni bedoelen hahaquote:
Ik ook, achja, komt tijd komt geld.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik verwacht een paar duizend euro terug en ze laten mij lekker wachten. Eikels
Hier hetzelfde. Maar ik zit bij ING, dus dat overschrijvingen langer duren ben ik gewend. Als het donderdag ofzo er niet op staat ga ik me pas zorgen maken.quote:
Vorige maand was het ook vrijdag dagtekening en stond het er dinsdag bij mij op (ING). Belastingdienst heeft ook ING dus geen idee waarom het er niet op maandag opstaat...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Maar ik zit bij ING, dus dat overschrijvingen langer duren ben ik gewend. Als het donderdag ofzo er niet op staat ga ik me pas zorgen maken.
Partner had ook dagtekening 14e, en het stond er de 14e op: ING.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Maar ik zit bij ING, dus dat overschrijvingen langer duren ben ik gewend. Als het donderdag ofzo er niet op staat ga ik me pas zorgen maken.
Er is een betalingstermijn van 10 werkdagen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Was de maandag toen 2e pinksterdag misschien? Dan zou ik het nog kunnen begrijpen.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vorige maand was het ook vrijdag dagtekening en stond het er dinsdag bij mij op (ING). Belastingdienst heeft ook ING dus geen idee waarom het er niet op maandag opstaat...
Nee kreeg het op 14 mei binnen, dagtekening 10 mei.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:41 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Was de maandag toen 2e pinksterdag misschien? Dan zou ik het nog kunnen begrijpen.
Wel vreemd dat ik voorgaande jaren gewoon precies op de datum van dagtekening betaald kreeg en dat het nu langer duurt.
Ik dacht dat als je een brief kreeg, je er wel van uit kon gaan dat ze ook al een betalingsopdracht hebben verstuurd (ervaringen uit voorgaande jaren lijken dat te suggereren).quote:Op maandag 17 juni 2013 14:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er is een betalingstermijn van 10 werkdagen.
Ja, dat is dus ook mijn ervaring.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee kreeg het op 14 mei binnen, dagtekening 10 mei.
De jaren hiervoor kreeg het ook op de dagtekening zelf. (of soms ervoor).
Laten we het hopenquote:Vannacht om een uur of 3 staat het er bij je op
Zelfde hier..quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef roosdoos het volgende:
ja het gaat echt helemaal nergens over !!!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef dennisjv het volgende:
[..]
Zelfde hier..
Die van mijn vrouw (geen teruggave) is natuurlijk al wel al lang binnen.
die van mij, met wel een leuke teruggave, staat nu dus 2 weken geparkeerd...
Heb je je nou echt alleen maar bij FOK! aangemeld om te klagen over de BD?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:05 schreef roosdoos het volgende:
[..]
ja het gaat echt helemaal nergens over !!!
En dat terwijl de BD niet eens iets fout doet! 'voor 1 juli bericht' PUNTquote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Heb je je nou echt alleen maar bij FOK! aangemeld om te klagen over de BD?
Faal
laat me lekker doen wat ik wil heb jij geen last van en ik zeik liever de Vd af dan dat ik op zoek ga naar andere mensen om af te zeiken!! Zoals jouw!!quote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Heb je je nou echt alleen maar bij FOK! aangemeld om te klagen over de BD?
Faal
Had niet laatst iemand jou leestekens cadeau gegeven? Of zijn die alweer op? Dan nog een tip: http://www.loi.nl/cursuss(...)lling_en_grammatica/quote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef roosdoos het volgende:
[..]
laat me lekker doen wat ik wil heb jij geen last van en ik zeik liever de Vd af dan dat ik op zoek ga naar andere mensen om af te zeiken!! Zoals jouw!!
Postquote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef roosmethaarbloedendedoos het volgende:
[..]
laat me lekker doen wat ik wil heb jij geen last van en ik zeik liever de Vd af dan dat ik op zoek ga naar andere mensen om af te zeiken!! Zoals jouw!!
Dat kan zomaar anderhalve maand duren.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb nog steeds niets nadat ik ze mijn rekening op heb gestuurd 1,5 week geleden? Nog meer mensen met dezelfde situatie hier?
Nog even teruggelezen in het vorige topic:quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef roosdoos het volgende:
Dus, jij doet aangifte ruim ná 1 april en jij klaagt dat de BD je toch nog vóór 1 juli bericht stuurt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef roosdoos het volgende:
zoals altijd zit ik te slapen rond de tijd dat de aangifte gedaan moet worden heb deze dus pas 11 april gedaan mijn vriend overigens ook 11 april allebei niets gehoord maar hebben tot 11 juli !!
Lieve roos. Denk om je bloeddruk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef roosdoos het volgende:
Wat een mensen hier!!! Het gaat hier toch om de bd en niet over wat je allemaal tegen andere mensen kan zeggen om ze af te zeiken!! Of misschien heb ik het mis en moet ik dat hier gaan doen. Leuk mensen afzeiken!!
haha zal ik doen dank je!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lieve roos. Denk om je bloeddruk.
Groetjes!
het gaat hier niet om het feit dat ik te laat aangifte heb gedaan. Het gaat ook niet alleen over mij! Het gaat erom dat als ze het dan toch al weten Wrm ze ruim ander halve week wachten met versturen dat vroeg ik mij af! Plus ik ben klaar met jouw zielig mannetje!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nog even teruggelezen in het vorige topic:
[..]
Dus, jij doet aangifte ruim ná 1 april en jij klaagt dat de BD je toch nog vóór 1 juli bericht stuurt?
Heeft worteltjestaart een zielig mannetje? Ken je hem?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef roosdoos het volgende:
[..]
het gaat hier niet om het feit dat ik te laat aangifte heb gedaan. Het gaat ook niet alleen over mij! Het gaat erom dat als ze het dan toch al weten Wrm ze ruim ander halve week wachten met versturen dat vroeg ik mij af! Plus ik ben klaar met jouw zielig mannetje!!!!
Valt mee, het is gewoon lachwekkend hoe jij je (onterecht IMO) opwind over de BD. En dat alles zonder een correct Nederlandse zin neer te zettenquote:
ik weet wel iets wat jij kan proberen!quote:[b]Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef jroz het
Valt mee, het is gewoon lachwekkend hoe jij je (onterecht IMO) opwind over de BD. En dat alles zonder een correct Nederlandse zin neer te zetten
(Hiermee claim ik niet dat ik perfect Nederlands schrijf, zonder grammaticale fouten, maar ik probeer het tenminste nog)
Zeg, doe eens normaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef roosdoos het volgende:
[..]
ik weet wel iets wat jij kan proberen!
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef jroz het volgende:
Maar ingaande op de klacht: hoeveel mensen denk je dat er aangeschreven worden? Hoeveel problemen zal het opleveren om alles in 1x aan PostNL aan te leveren... Dat kunnen zij niet aan.
Laat je Woreltjestaart z'n zielige mannetje even met rust?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef roosdoos het volgende:
[..]
het gaat hier niet om het feit dat ik te laat aangifte heb gedaan. Het gaat ook niet alleen over mij! Het gaat erom dat als ze het dan toch al weten Wrm ze ruim ander halve week wachten met versturen dat vroeg ik mij af! Plus ik ben klaar met jouw zielig mannetje!!!!
I hope not...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef jroz het volgende:
Heeft worteltjestaart een zielig mannetje? Ken je hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |