Had niet laatst iemand jou leestekens cadeau gegeven? Of zijn die alweer op? Dan nog een tip: http://www.loi.nl/cursuss(...)lling_en_grammatica/quote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef roosdoos het volgende:
[..]
laat me lekker doen wat ik wil heb jij geen last van en ik zeik liever de Vd af dan dat ik op zoek ga naar andere mensen om af te zeiken!! Zoals jouw!!
Postquote:Op maandag 17 juni 2013 16:03 schreef roosmethaarbloedendedoos het volgende:
[..]
laat me lekker doen wat ik wil heb jij geen last van en ik zeik liever de Vd af dan dat ik op zoek ga naar andere mensen om af te zeiken!! Zoals jouw!!
Dat kan zomaar anderhalve maand duren.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb nog steeds niets nadat ik ze mijn rekening op heb gestuurd 1,5 week geleden? Nog meer mensen met dezelfde situatie hier?
Nog even teruggelezen in het vorige topic:quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef roosdoos het volgende:
Ik kon het niet laten dus ff gebeld dagtekening 28 juni maar als ze dat nu al weten met nog ruim 11 dagen te gaan Wrm dan niet gewoon eerder versturen??!! Nee eerst lekker 2 weken in de computer laten staan..... Pfffff
Dus, jij doet aangifte ruim ná 1 april en jij klaagt dat de BD je toch nog vóór 1 juli bericht stuurt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef roosdoos het volgende:
zoals altijd zit ik te slapen rond de tijd dat de aangifte gedaan moet worden heb deze dus pas 11 april gedaan mijn vriend overigens ook 11 april allebei niets gehoord maar hebben tot 11 juli !!
Lieve roos. Denk om je bloeddruk.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef roosdoos het volgende:
Wat een mensen hier!!! Het gaat hier toch om de bd en niet over wat je allemaal tegen andere mensen kan zeggen om ze af te zeiken!! Of misschien heb ik het mis en moet ik dat hier gaan doen. Leuk mensen afzeiken!!
haha zal ik doen dank je!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lieve roos. Denk om je bloeddruk.
Groetjes!
het gaat hier niet om het feit dat ik te laat aangifte heb gedaan. Het gaat ook niet alleen over mij! Het gaat erom dat als ze het dan toch al weten Wrm ze ruim ander halve week wachten met versturen dat vroeg ik mij af! Plus ik ben klaar met jouw zielig mannetje!!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Nog even teruggelezen in het vorige topic:
[..]
Dus, jij doet aangifte ruim ná 1 april en jij klaagt dat de BD je toch nog vóór 1 juli bericht stuurt?
Heeft worteltjestaart een zielig mannetje? Ken je hem?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef roosdoos het volgende:
[..]
het gaat hier niet om het feit dat ik te laat aangifte heb gedaan. Het gaat ook niet alleen over mij! Het gaat erom dat als ze het dan toch al weten Wrm ze ruim ander halve week wachten met versturen dat vroeg ik mij af! Plus ik ben klaar met jouw zielig mannetje!!!!
Valt mee, het is gewoon lachwekkend hoe jij je (onterecht IMO) opwind over de BD. En dat alles zonder een correct Nederlandse zin neer te zettenquote:
ik weet wel iets wat jij kan proberen!quote:[b]Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef jroz het
Valt mee, het is gewoon lachwekkend hoe jij je (onterecht IMO) opwind over de BD. En dat alles zonder een correct Nederlandse zin neer te zetten
(Hiermee claim ik niet dat ik perfect Nederlands schrijf, zonder grammaticale fouten, maar ik probeer het tenminste nog)
Zeg, doe eens normaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef roosdoos het volgende:
[..]
ik weet wel iets wat jij kan proberen!
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef jroz het volgende:
Maar ingaande op de klacht: hoeveel mensen denk je dat er aangeschreven worden? Hoeveel problemen zal het opleveren om alles in 1x aan PostNL aan te leveren... Dat kunnen zij niet aan.
Laat je Woreltjestaart z'n zielige mannetje even met rust?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef roosdoos het volgende:
[..]
het gaat hier niet om het feit dat ik te laat aangifte heb gedaan. Het gaat ook niet alleen over mij! Het gaat erom dat als ze het dan toch al weten Wrm ze ruim ander halve week wachten met versturen dat vroeg ik mij af! Plus ik ben klaar met jouw zielig mannetje!!!!
I hope not...quote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef jroz het volgende:
Heeft worteltjestaart een zielig mannetje? Ken je hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |