De ramenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:15 schreef Dagonet het volgende:
De raam..
De ramen gaan hier alleen maar dicht als de regen er recht op staat.
Ik word wakker van fluitende vogeltjesquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Scootermuisje het volgende:
Ja! Maar word wel wakker van de hond van de buren sochtends
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:15 schreef Dagonet het volgende:
De ramen gaan hier alleen maar dicht als de regen er recht op staat.
Nieuwe vriendin een optie?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:22 schreef mua het volgende:
ik slaap graag met mijn raam open misschien niet helemaal maarja.
Helaas is mijn vriendin er wel zwaar op tegen dit door dat zei geen insecten in huis wilt hebben of last heeft van het verkeer dat door de straat rijd.
maar ik ben er wel een voorstander van....
Deze combi een optie?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:22 schreef mua het volgende:
ik slaap graag met mijn raam open misschien niet helemaal maarja.
Helaas is mijn vriendin er wel zwaar op tegen dit door dat zei geen insecten in huis wilt hebben of last heeft van het verkeer dat door de straat rijd.
maar ik ben er wel een voorstander van....
Dat heb je met raam dicht ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee want dan word ik om 5 uur wakker van het licht
Ik vind die geluiden rustgevend.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:43 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Dat heb je met raam dicht ook.
anyway. Raam open heeft zo z'n voor en nadelen. Heb hem vaak open ivm de frisse lucht. Maar aan de andere kant is er wel extra herrie.
Ik woon naast het spoor. En er zijn kippen (lees haan) in de buurt. En een buurman met een Harley.quote:
Ik hoor altijd mensen rustig lopen, en er rijden Toyota Priusjes langs.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:50 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik woon naast het spoor. En er zijn kippen (lees haan) in de buurt. En een buurman met een Harley.
Ja, heerlijk is datquote:Op zondag 9 juni 2013 03:03 schreef Martin1234 het volgende:
Zijn er ook mensen die in de winter met hun raam open slapen?
Ja anders zou het wel erg raar zijn met de verwarming aan en het raam daar boven wijd open.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is datGewoon zorgen dat je een dikke deken hebt, verwarming uit, raam open en maar inrollen.
Ach dat deed ik in een oude kamer van mequote:Op zondag 9 juni 2013 03:08 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ja anders zou het wel erg raar zijn met verwarming aan en het raam daar boven wijd open.
Ik vind het altijd weinig nut hebben:quote:Op zondag 9 juni 2013 03:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ach dat deed ik in een oude kamer van meDaar had je roosters in de vloer waardoor het muf rook in mijn kamer, dus gewoon verwarming altijd vol aan (isolatie had de huisbaas ook nooit van gehoord, tochgat
) en alle ramen open. Prima, lekker warm en altijd frisse lucht.
Toen wij nog geen huizen hadden was niet alles beterquote:Op zondag 9 juni 2013 04:17 schreef Martin1234 het volgende:
Met ramen open slapen is wel zo natuurlijk zou je zeggen,
toen we nog geen huizen hadden sliepen we ook gewoon buiten bij het zelfgemaakte vuur.
Hoe liep het met de vleermuis af?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:44 schreef Guanabana het volgende:
Durf m'n raam niet meer (zo ver) open te doen sinds er een vleermuis naar binnen vloog
Boven zijn er maar twee kamers waar de verwarming aanstaat in de winter; de badkamer en de kamer met pc's. In de slaapkamer staat het raam gewoon open.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:03 schreef Martin1234 het volgende:
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:03 schreef Martin1234 het volgende:
Nee want dan heb ik een verduisterend rolgordijnquote:Op zondag 9 juni 2013 00:43 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Dat heb je met raam dicht ook.
anyway. Raam open heeft zo z'n voor en nadelen. Heb hem vaak open ivm de frisse lucht. Maar aan de andere kant is er wel extra herrie.
Jij hebt er echt moeite mee als mensen barbecueën of een open haard aan hebben staan of niet?quote:
Ja dat is toch kut als het snik heet is en je kan je raam niet open hebben?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij hebt er echt moeite mee als mensen barbecueën of een open haard aan hebben staan of niet?.
Nooit last van gehad. Waarom zou je je raam niet open kunnen hebben als ze in een andere tuin aan het barbecueën zijn? Omdat je dan wat eten ruikt?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:08 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja dat is toch kut als het snik heet is en je kan je raam niet open hebben?
Het eten ruik je niet... het is de rook.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Waarom zou je je raam niet open kunnen hebben als ze in een andere tuin aan het barbecueën zijn? Omdat je dan wat eten ruikt?
Je stelt je aan.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:19 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Het eten ruik je niet... het is de rook.
Nou kom jij maar eens hier, soms kan je echt geen raam open hebben.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:26 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
pas je op dat ie er niet uit valt?
Al eens naar ze toegestapt? Ander hout wil bijvoorbeeld nog wel eens helpen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:24 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Nou kom jij maar eens hier, soms kan je echt geen raam open hebben.
Vooral als rook uit een openhaard hier precies binnen waait.
Misschien krijg je er geen last van, maar er zijn ook mensen die daar benauwd van worden.
Maar daar denken aso's met een openhaard niet aan, want het waait wel bij iemand anders naar binnen.
nee,zolang ik hem niet opendoe, klemt de raam wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:26 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
pas je op dat ie er niet uit valt?
Raam omzetten zodat die naar binnen open gaat of een schuifraam nemen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:27 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Overigens heb ik een geniaal dilemma omdat ik een rolluik heb aan de buitenkant en ik dus niet mijn raam open kan hebben als ik mijn rolluik dicht doe.
Ik zat te denken om het raam een meter naar binnen te verplaatsen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Raam omzetten zodat die naar binnen open gaat of een schuifraam nemen.
Oke mooi toch zo lang je maar geniet.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:52 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Raam is gewoon altijd open tenzij het hard regent of er aso's met openhaard zijn.
Bij mij precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef Palomar het volgende:
Heb van die ventilatie-openingen boven mijn ramen die ik meestal open heb staan. Alleen soms als het heel koud is doe ik die dicht.
Met raam open slapen doe ik alleen als het heel warm is. Word anders wel vaak wakker als het verkeer op gang begint te komen (rond 6:00/6:30).
Ik zie je al staan in een cafe.. 'He slaap jij met het raam open?'quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Raam open, altijd, zelfs bij -10. Is ook een dealbreaker in een relatie voor mij. Met het raam dichtslapen? Oprotten.
Jij slaapt met het raam dicht zeker?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie je al staan in een cafe.. 'He slaap jij met het raam open?'
dat snerpende felle geluid van vogelsquote:Op maandag 10 juni 2013 11:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij slaapt met het raam dicht zeker?
Edit: Ik zie het al
Ach, ik woon toch in een rustige omgeving, alleen maar vogelgeluidjes en de wind die door de highe bomen blowt.
Mijn slaap kan je het beste omschrijving als een diep comateuze toestand, dus ik wordt er niet echt wakker vanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat snerpende felle geluid van vogelsmaar rustige omgeving is fijn ja, dan zou ik het ook doen
Altijd.. Zomer of winter.. ik heb altijd het raam open.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me eigenlijk af of ik de enige ben die dat doet. Zeker vanaf dat het drukkend warm wordt kan dat heel erg deugd doen.
Doen jullie dat eens , slapen met het raam helemaal open?
Dit ja.. Helaas woon ik in een drukke straat waar ook de tram langskomt, dus ik heb nooit het raam open.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar rustige omgeving is fijn ja, dan zou ik het ook doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |