Bij mij precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef Palomar het volgende:
Heb van die ventilatie-openingen boven mijn ramen die ik meestal open heb staan. Alleen soms als het heel koud is doe ik die dicht.
Met raam open slapen doe ik alleen als het heel warm is. Word anders wel vaak wakker als het verkeer op gang begint te komen (rond 6:00/6:30).
Ik zie je al staan in een cafe.. 'He slaap jij met het raam open?'quote:Op maandag 10 juni 2013 11:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Raam open, altijd, zelfs bij -10. Is ook een dealbreaker in een relatie voor mij. Met het raam dichtslapen? Oprotten.
Jij slaapt met het raam dicht zeker?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie je al staan in een cafe.. 'He slaap jij met het raam open?'
dat snerpende felle geluid van vogelsquote:Op maandag 10 juni 2013 11:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jij slaapt met het raam dicht zeker?
Edit: Ik zie het al
Ach, ik woon toch in een rustige omgeving, alleen maar vogelgeluidjes en de wind die door de highe bomen blowt.
Mijn slaap kan je het beste omschrijving als een diep comateuze toestand, dus ik wordt er niet echt wakker vanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat snerpende felle geluid van vogelsmaar rustige omgeving is fijn ja, dan zou ik het ook doen
Altijd.. Zomer of winter.. ik heb altijd het raam open.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me eigenlijk af of ik de enige ben die dat doet. Zeker vanaf dat het drukkend warm wordt kan dat heel erg deugd doen.
Doen jullie dat eens , slapen met het raam helemaal open?
Dit ja.. Helaas woon ik in een drukke straat waar ook de tram langskomt, dus ik heb nooit het raam open.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar rustige omgeving is fijn ja, dan zou ik het ook doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |