De ramenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:15 schreef Dagonet het volgende:
De raam..
De ramen gaan hier alleen maar dicht als de regen er recht op staat.
Ik word wakker van fluitende vogeltjesquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Scootermuisje het volgende:
Ja! Maar word wel wakker van de hond van de buren sochtends
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:15 schreef Dagonet het volgende:
De ramen gaan hier alleen maar dicht als de regen er recht op staat.
Nieuwe vriendin een optie?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:22 schreef mua het volgende:
ik slaap graag met mijn raam open misschien niet helemaal maarja.
Helaas is mijn vriendin er wel zwaar op tegen dit door dat zei geen insecten in huis wilt hebben of last heeft van het verkeer dat door de straat rijd.
maar ik ben er wel een voorstander van....
Deze combi een optie?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:22 schreef mua het volgende:
ik slaap graag met mijn raam open misschien niet helemaal maarja.
Helaas is mijn vriendin er wel zwaar op tegen dit door dat zei geen insecten in huis wilt hebben of last heeft van het verkeer dat door de straat rijd.
maar ik ben er wel een voorstander van....
Dat heb je met raam dicht ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:39 schreef krullenbolletje het volgende:
Nee want dan word ik om 5 uur wakker van het licht
Ik vind die geluiden rustgevend.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:43 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Dat heb je met raam dicht ook.
anyway. Raam open heeft zo z'n voor en nadelen. Heb hem vaak open ivm de frisse lucht. Maar aan de andere kant is er wel extra herrie.
Ik woon naast het spoor. En er zijn kippen (lees haan) in de buurt. En een buurman met een Harley.quote:
Ik hoor altijd mensen rustig lopen, en er rijden Toyota Priusjes langs.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:50 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik woon naast het spoor. En er zijn kippen (lees haan) in de buurt. En een buurman met een Harley.
Ja, heerlijk is datquote:Op zondag 9 juni 2013 03:03 schreef Martin1234 het volgende:
Zijn er ook mensen die in de winter met hun raam open slapen?
Ja anders zou het wel erg raar zijn met de verwarming aan en het raam daar boven wijd open.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is datGewoon zorgen dat je een dikke deken hebt, verwarming uit, raam open en maar inrollen.
Ach dat deed ik in een oude kamer van mequote:Op zondag 9 juni 2013 03:08 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ja anders zou het wel erg raar zijn met verwarming aan en het raam daar boven wijd open.
Ik vind het altijd weinig nut hebben:quote:Op zondag 9 juni 2013 03:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ach dat deed ik in een oude kamer van meDaar had je roosters in de vloer waardoor het muf rook in mijn kamer, dus gewoon verwarming altijd vol aan (isolatie had de huisbaas ook nooit van gehoord, tochgat
) en alle ramen open. Prima, lekker warm en altijd frisse lucht.
Toen wij nog geen huizen hadden was niet alles beterquote:Op zondag 9 juni 2013 04:17 schreef Martin1234 het volgende:
Met ramen open slapen is wel zo natuurlijk zou je zeggen,
toen we nog geen huizen hadden sliepen we ook gewoon buiten bij het zelfgemaakte vuur.
Hoe liep het met de vleermuis af?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:44 schreef Guanabana het volgende:
Durf m'n raam niet meer (zo ver) open te doen sinds er een vleermuis naar binnen vloog
Boven zijn er maar twee kamers waar de verwarming aanstaat in de winter; de badkamer en de kamer met pc's. In de slaapkamer staat het raam gewoon open.quote:Op zondag 9 juni 2013 03:03 schreef Martin1234 het volgende:
Zijn er ook mensen die in de winter met hun raam open slapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |