Oh ik denk dat ik deze in de bios heb gezien...met mijn vader, dat deden wij vroeger altijdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik verveel me, zit aan de wijn en het is NA 9 uur... dan gaat het altijd fout.
Oe Star Trek VI nu.
Ik heb ze allemaal al gezien, maar blijft tof.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik deze in de bios heb gezien...met mijn vader, dat deden wij vroeger altijd
is het wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk schat. Beetje bijblijven he?
Ik heb hem nog niet gezien, maar de trailer zag er veelbeloven uit. Maar ik ben bevooroordeeld: ik ben wel een Star Trek fan.quote:
Is zeker 3Dquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar de trailer zag er veelbeloven uit. Maar ik ben bevooroordeeld: ik ben wel een Star Trek fan.
VInd je Meatloaf ook al niks, ik denk dat ik dat ga opzetten, Meatlof is tof.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:53 schreef D. het volgende:
Classic albums - Meatloaf dadelijk op Nld 3
Jammer dat ik Meatloaf niet echt boeien vindt
Ik ook, maar als het een gewone is, heb ik zojuist mijn vaderdagcadeautje gevondenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij NIET. Hoop ik, ik houd niet van 3D, word ik misselijk van
Ik kijk het wellicht tochquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
VInd je Meatloaf ook al niks, ik denk dat ik dat ga opzetten, Meatlof is tof.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al gezien, maar blijft tof.
LIARRRrrrR!!!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar de trailer zag er veelbeloven uit. Maar ik ben bevooroordeeld: ik ben wel een Star Trek fan.
Op Pathe staat dit:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar als het een gewone is, heb ik zojuist mijn vaderdagcadeautje gevonden
Oh dat is mooi, want is zondag over een week.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Pathe staat dit:
IMAX(Nog 12 dagen te zien!), Originele Versie en 3D
Dus zo te zien kun je kiezen.
dan ga ik popcorn in je haar plakkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:59 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon ook volgende week zondag, ga ik stiekem voor uccie zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |