ja weet ik veel!quote:
Lekker man, lekker!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja weet ik veel!
doe dan ook niet zo cryptisch bro!
Johquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Mjah van die darters word ik niet echt warm.
Die gooise vrouwen kerel op SBS zo is zeker ook herhalingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Mjah van die darters word ik niet echt warm.
Daar moeten ze het mee doenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat moet voor de TV-stations dan een schrale troost zijn.
Weet niets van dat het niet zou mogenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik zag toenstraks wel die kinderlokkerdarter voorbijkomen. Ik dacht dat hij niet meer mee mocht doen.
Dacht zoiets gelezen te hebben. Hij had wel een dikke kop gekregen.quote:
Had eerder verwacht dat ie zelf weg zou blijvenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht zoiets gelezen te hebben. Hij had wel een dikke kop gekregen.
Hij zal geld nodig hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat ie zelf weg zou blijven
van mij mag het ... dartenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het prijzengeld best verlagen
Ja, ach, sport is een breed begripquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:41 schreef Uccie het volgende:
Ik heb nog altijd moeite om darten als sport te zien...en dat terwijl ik nog nooit zo'n pijltje in het bord heb gekregen
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:41 schreef Uccie het volgende:
Ik heb nog altijd moeite om darten als sport te zien...en dat terwijl ik nog nooit zo'n pijltje in het bord heb gekregen
Dat blijktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja om een held te zijn hoef je niet per se slim te zijn.
Ik heb ook altijd veel lol...maar één keer moesten er pleisters aan te pas komen en nu durf ik niet meerquote:
whehehequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd veel lol...maar één keer moesten er pleisters aan te pas komen en nu durf ik niet meer
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd veel lol...maar één keer moesten er pleisters aan te pas komen en nu durf ik niet meer
*voeltquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
Zouden ze hier ook warme balletjes hebben?
ik heb wel iets van richtingsgevoel, maar deze schoot uit mijn hand in iemands armquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen, of heb jij geen richtingsgevoel?
Ach, foutje, kan gebeurenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb wel iets van richtingsgevoel, maar deze schoot uit mijn hand in iemands arm
Tja ik verveel me, zit aan de wijn en het is NA 9 uur... dan gaat het altijd fout.quote:
hij had gewoon beter op moeten lettenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb wel iets van richtingsgevoel, maar deze schoot uit mijn hand in iemands arm
Oja, hier ook, snel zappenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik verveel me, zit aan de wijn en het is NA 9 uur... dan gaat het altijd fout.
Oe Star Trek VI nu.
Ja de dart kwam wel van rechts...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |