abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128177120
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik ga daar niet eens op reageren dat bedenk je zelf maar.
Hmm, jammer. Maar volgens mij realiseer je jezelf ook al maar te goed dat het er inderdaad niet al te beter op is geworden.

Tenzij je van mening bent dat positieve discriminatie een positieve verandering is :)
  maandag 24 juni 2013 @ 01:09:54 #152
117098 Hathor
Effe niet
pi_128178865
Ik heb het idee dat het nu binnen 24, hoogstens 48 uur met hem gedaan is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_128179296
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:38 schreef IMVHI het volgende:
Het is voor die man te hopen dat het snel gebeurd is :)

En over de doden natuurlijk niets dan goed, maar veel beter is het er nou niet bepaald op geworden in Zuid Afrika na het afschaffen van de apartheid door hem :X
Apartheid is niet afgeschaft. Ze hebben het alleen omgedraaid.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128179450
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Hmm, jammer. Maar volgens mij realiseer je jezelf ook al maar te goed dat het er inderdaad niet al te beter op is geworden.

Tenzij je van mening bent dat positieve discriminatie een positieve verandering is :)
Denk wat je wilt denken maar extra geschiedenislesje zal je wellicht geen kwaad doen.
  maandag 24 juni 2013 @ 01:39:22 #155
117098 Hathor
Effe niet
pi_128179665
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Denk wat je wilt denken maar extra geschiedenislesje zal je wellicht geen kwaad doen.
Of je bekijkt even wat foto's van Kaapstad voor en na, en dan zal je zien wat voor teringzooi het daar geworden is , dan laat ik de moordcijfers voor het gemak even achterwege.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 24-06-2013 01:49:52 ]
pi_128179729
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oj je bekijkt even wat foto's van Kaapstad voor en na, en dan zal je zien wat voor teringzooi het daar geworden is , dan laat ik de moordcijfers voor het gemak even achterwege.
Doe dat maar inderdaad, ik ga deze onzinnige discussie niet eens aan, er is nog vast veel te doen maar als je apartheid gaat verdedigen ga je weer een stap te ver.
  maandag 24 juni 2013 @ 01:44:33 #157
117098 Hathor
Effe niet
pi_128179810
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Doe dat maar inderdaad, ik ga deze onzinnige discussie niet eens aan, er is nog vast veel te doen maar als je apartheid gaat verdedigen ga je weer een stap te ver.
Dat hoor je me nergens zeggen, dat zijn jouw woorden, ik zeg alleen dat sinds het ANC het voor het zeggen heeft, het land in recordtijd is afgegleden en inmiddels voor blanke boeren ronduit onveilig is geworden, en dat gaat na Mandela's exit alleen nog maar verergeren.
pi_128179837
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat hoor je me nergens zeggen, dat zijn jouw woorden, ik zeg alleen dat sinds het ANC het voor het zeggen heeft, het land in recordtijd is afgegleden en inmiddels voor blanke boeren ronduit onveilig is geworden, en dat gaat na Mandela's exit alleen nog maar verergeren.
Zuma is een verschrikking voor Zuid-Afrika, zeker, maar het ging even om wat Mandela voor Zuid-Arika heeft betekend hij heeft z'n best gedaan hopelijk staat er nog iemand op als hij.
  maandag 24 juni 2013 @ 01:46:53 #159
117098 Hathor
Effe niet
pi_128179866
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zuma is een verschrikking voor Zuid-Afrika, zeker, maar het ging even om wat Mandela voor Zuid-Arika heeft betekend hij heeft z'n best gedaan hopelijk staat er nog iemand op als hij.
Je kan natuurlijk altijd hopen, maar ik hou het op het Zimbabwe scenario.
pi_128179899
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk altijd hopen, maar ik hou het op het Zimbabwe scenario.
Hoogstens een nieuwe scheiding maar dan van de rijken en armen, Zimbabwe scenario is daarmee onwaarschijnlijk, zijn te veel machtige Zuid-Afrikanen afhankelijk van kapitalistische geldbronnen wat je in Zimbabwe niet zo snel zal zien. Desalniettemin heeft dit nog steeds weinig te maken met de legendarische figuur Nelson Mandela een ware held.
pi_128179922
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er is hier denk ik niemand die de apartheid probeert te verdedigen, maar je kan er imo. niet omheen dat na het afschaffen ervan het er niet bepaald beter op is geworden Zuid Afrika.
  maandag 24 juni 2013 @ 01:48:45 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_128179928
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoogstens een nieuwe apartheid van de rijken, Zimbabwe scenario is daarmee onwaarschijnlijk, zijn te veel machtige Zuid-Afrikanen afhankelijk van kapitalistische geldbronnen wat je in Zimbabwe niet zo snel zal zien.
We zullen zien.
pi_128179947
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Er is hier denk ik niemand die de apartheid probeert te verdedigen, maar je kan er imo. niet omheen dat na het afschaffen ervan het er niet bepaald beter op is geworden Zuid Afrika.
Maar dat is niet iets waar we Mandela voor moeten herinneren, hij heeft de eerste stap gezet, en de tweede stap is aan de rest waardoor Zuma zo nooit dezelfde status zal krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 01:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

We zullen zien.
Overigens niet alleen in Zuid-Afrika zie je dat.
  maandag 24 juni 2013 @ 05:30:18 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128182303
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 05:04 schreef TLC het volgende:

Wie van de posters hier (m.u.v. Voorschrift?) heeft nu daadwerkelijk ervaring met het leven tijdens of onder de apartheid... .we zijn toch allemaal "Google-vrjiheidstrijders" en citeren alleen de bronnen die ons het meeste aanspreken....

Is het echt slechter geworden na de afschaffing van de Apartheid? ik heb het idee van niet maar kan ik het met zekerheid zeggen? nee!

Ik heb wel het idee dat Mandela door de media op een voetstuk gezet wordt en aanbeden door "Westerse groupies" die amper benul hebben wie de man is of wat hij gedaan heeft...warschijnlijk de zelfde mensen die met een Che t-shirt lopen ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 24-06-2013 12:50:32 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_128182483
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 05:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

de jouwe blijkbaar ook niet...typisch Fok!-gedrag..een topic binnen vallen en even snel wat brullen zonder een daadwerkelijke bijdrage te leveren aan de discussie.

Wie van de posters hier (m.u.v. Voorschrift?) heeft nu daadwerkelijk ervaring met het leven tijdens of onder de apartheid... .we zijn toch allemaal "Google-vrjiheidstrijders" en citeren alleen de bronnen die ons het meeste aanspreken....

Is het echt slechter geworden na de afschaffing van de Apartheid? ik heb het idee van niet maar kan ik het met zekerheid zeggen? nee!

Ik heb wel het idee dat Mandela door de media op een voetstuk gezet wordt en aanbeden door "Westerse groupies" die amper benul hebben wie de man is of wat hij gedaan heeft...warschijnlijk de zelfde mensen die met een Che t-shirt lopen ;)
Onzin, typisch fokgedrag is dat zogenaamd stoere gedroeftoeter waar alles wat links en sociaal is op wordt neergekeken alsof rechts en egoistisch het nieuwe ideaalbeeld is, maar tegelijkertijd weet je ook dat dat grotendeels een reactie is op hun oh zo autoritaire positie buiten fok om bijvoorbeeld.
pi_128182516
Een situatie waarin 85% van de bevolking wordt onderdrukt door een minderheid lijkt me sowieso net zo gezond als Nelson Mandela in de huidige staat, dus in dat opzicht is Zuid-Afrika er echt wel op vooruit gegaan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 24 juni 2013 @ 07:37:02 #167
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128182550
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:29 schreef Ferdo het volgende:
Een situatie waarin 85% van de bevolking wordt onderdrukt door een minderheid lijkt me sowieso net zo gezond als Nelson Mandela in de huidige staat, dus in dat opzicht is Zuid-Afrika er echt wel op vooruit gegaan.
misschien wel maar is die zelfde 85% nu nog steed niet onderdrukt door armoede?
pi_128182561
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

misschien wel maar is die zelfde 85% nu nog steed niet onderdrukt door armoede?
Voor 1990 waren ze inderdaad nog rijk...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_128182565
Ik hoop voor hem dat het nu klaar is. Hij moet diep dement zijn, en al jaren de ene na de andere longontsteking krijgen waarbij hij weer even opgelapt wordt... Het zal een zielig hoopje mens zijn.
  maandag 24 juni 2013 @ 07:41:03 #170
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128182572
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Voor 1990 waren ze inderdaad nog rijk...
daar had ik het niet over... ik vraag me gewoon oprecht af of het allemaal beter is geworden na het afschaffen van de apartheid
pi_128182584
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

daar had ik het niet over... ik vraag me gewoon oprecht af of het allemaal beter is geworden na het afschaffen van de apartheid
nee maar daar heeft de apartheid niks mee te maken
pi_128182589
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Qua armoede is er dus geen verandering, alleen zijn daar de nodige burgerrechten bijgekomen voor de zwarte bevolking, dus ja, in dat opzicht is er sowieso vooruitgang geboekt.
pi_128182593
"Onderdrukt door armoede" klinkt nogal gekunsteld
  maandag 24 juni 2013 @ 07:50:49 #174
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128182622
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:43 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Qua armoede is er dus geen verandering, alleen zijn daar de nodige burgerrechten bijgekomen voor de zwarte bevolking, dus ja, in dat opzicht is er sowieso vooruitgang geboekt.
daar heb je gelijk in...maar als je 25 jaar later nog steeds in armoede moet leven terwijl het land in 1990 de hele wereld werd beloofd, alles zou beter worden..., dan is het voor de gemddelde zwarte het er niet beter op geworden en ik zou haast beweren dat vele zwarten het qua "welvaart" beter hadden
pi_128184604
Het bij wet regelen dat mensen vanwege hun huidskleur tweederangs burgers zijn, en bij wet regelen dat mensen vanwege hun huidskleur ongelijke kansen krijgen is in ieder geval voorbij. Dat is wel degelijk een verbetering te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 10:16:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')