Laat dat moslim gedoe lekker achterwege, heeft totaal niks met dit topic uit te staan.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, PM je een admin, anders blijft mijn punt staan. Moslims in dit topic zijn overwegend pro-mandela.
okquote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, PM je een admin, anders blijft mijn punt staan. Moslims in dit topic zijn overwegend pro-mandela.
Wel iets meer dan dat. Ik gok erop dat de gemiddelde levensverwachting voor de Zuid-Afrikaanse man net iets korter is dan voor de gemiddelde Nederlandse man. Of meer dan "net iets".quote:Op maandag 10 juni 2013 15:27 schreef prt1 het volgende:
Tja 94 jaar, dan mag je niet klagen, toch 15 jaar bovengemiddeld.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat dat moslim gedoe lekker achterwege, heeft totaal niks met dit topic uit te staan.
quote:Omroep verklaart Mandela al dood
De Duitse omroep Deutsche Welle heeft per ongeluk Nelson Mandela al dood verklaard en zijn necrologie gepubliceerd. De oud-president van Zuid-Afrika ligt sinds zaterdag in het ziekenhuis in Pretoria met een longontsteking.
Volgens de laatste mededelingen van de Zuid-Afrikaanse regering gaat het iets beter met Mandela, maar is de gezondheidstoestand van het anti-apartheidsicoon nog steeds "ernstig".
De omroep heeft op zijn site excuses aangeboden voor de fout. Volgens Deutsche Welle zijn technische problemen de oorzaak van de onbedoelde publicatie.
Bron: nos.nl
Wishful thinking?quote:
Welnee, dat soort dingen gaan geregeld online per ongeluk, even een verkeerde knop indrukken en je bent er al. Een beetje nieuwssite heeft die necro's klaarliggen voor de belangrijkste figuren in de wereld.quote:
http://nos.nl/artikel/521162-ambulance-mandela-kreeg-pech.htmlquote:"Ambulance Mandela kreeg pech"
Toegevoegd: zaterdag 22 jun 2013, 03:33
Update: zaterdag 22 jun 2013, 07:10
De ambulance die Nelson Mandela twee weken geleden naar het ziekenhuis bracht kreeg pech, waarna de oud-president 40 minuten in de kou moest wachten op een tweede ambulance. Dat meldt CBS News. Volgens de Amerikaanse tv-zender heeft de Zuid-Afrikaanse regering het bericht bevestigd.
Volgens CBS kreeg Mandela (94) een hartstilstand en werd hij gereanimeerd. De militaire ambulance die hem naar het ziekenhuis moest brengen kreeg pech op de snelweg. Waarom het zo lang duurde voordat er een tweede ambulance ter plekke was, is niet duidelijk.
Ogen dicht
Een kleinzoon van Mandela zei gisteren dat hij verwacht dat het anti-apartheidsicoon snel het ziekenhuis kan verlaten. Maar CBS zegt van bronnen te hebben gehoord dat de toestand van Mandela nog steeds ernstig is. Zo zouden zijn lever en nieren nog maar voor de helft functioneren.
Volgens CBS zou Mandela de afgelopen dagen zijn ogen niet hebben geopend en reageert hij ook niet. De tv-zender meldt dat de familie van de oud-president bespreekt hoe lang de behandeling door moet gaan.
Dat zou wel ideaal zijn voor Zuma en het ANC.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:52 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop maar dat ze hem niet laten veranderen in een kasplantje
quote:Toestand Mandela kritiek
De gezondheid van Nelson Mandela is weer sterk verslechterd. De toestand van de 94-jarige oud-president van Zuid-Afrika is op dit moment kritiek.
Dat meldt de Zuid-Afrikaanse regering in een verklaring. President t Jacob Zuma heeft Mandela zondagavond bezocht in het ziekenhuis in hoofdstad Pretoria. Daar ligt het anti-apartheidsicoon sinds 8 juni, toen hij werd opgenomen met een longontsteking.
De medische staf van het hospitaal heeft Zuma bijgepraat over Mandela’s conditie. Die is de afgelopen 24 uur hard achteruit gegaan, zo vertelden zij hem. Mandela's toestand werd sinds zijn opname ernstig, maar stabiel genoemd. Een week geleden meldde zijn kleinzoon nog dat hij vooruit ging.
President Zuma roept de Zuid-Afrikaanse bevolking en de rest van de wereld op om te bidden voor Mandela.
Bron: Telegraaf
Ik word al moe bij de gedachte. Het was een woelige vaart voor de man. Ik hoop op een behouden aankomst.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Het zal een keertje afgelopen zijn. Weinig mensen worden zo oud als hij nu is.
Als je die jaren in het gevang er af haalt, is ie nog maar 67. Dan moet ie nog een jaar of 13 voor een mooie leeftijdquote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ooit is het afgelopen. Dat is nu eenmaal zo.
Hij heeft een prachtige leeftijd bereikt.
Het is er zeker wel beter op geworden, naïeve gedachte, maar afschaffing van apartheid is een eerste stap daarna moet het verder en dat is iets waar Zuma geen zin in lijkt te hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:38 schreef IMVHI het volgende:
Het is voor die man te hopen dat het snel gebeurd is
En over de doden natuurlijk niets dan goed, maar veel beter is het er nou niet bepaald op geworden in Zuid Afrika na het afschaffen van de apartheid door hem
Wat is er dan precies beter op geworden?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is er zeker wel beter op geworden, naïeve gedachte, maar afschaffing van apartheid is een eerste stap daarna moet het verder en dat is iets waar Zuma geen zin in lijkt te hebben.
Ik ga daar niet eens op reageren dat bedenk je zelf maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:44 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Wat is er dan precies beter op geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |