Arinc en Gul hebben beide geprobeerd het een beetje te sussen door kleine stappen richting het volk te doen, maar zodra Erdogan weer terug in het land was bleef daar niks meer van over. Helaas.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:39 schreef De_Guidance het volgende:
Niet om te bagetalliseren ofzo, maar Arinc zegt op zich wel weer verstandige dingen.
Je zou echt haast denken aan een breuk. Ook de gouverneur van Istanbul (ook AKP toch?) zegt dat hij in Gezi mee wil demonstreren. Heel apart allemaal.
http://m.haberturk.com/gu(...)zi-silkelemesi-lazim
Voor mij nogmaals een bewijs dat die mensen daar gewoon naartoe worden gelokt met geld, eten, drinken weet ik veel.quote:
Dit was een uitspraak van vandaag he.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Theoden het volgende:
[..]
Arinc en Gul hebben beide geprobeerd het een beetje te sussen door kleine stappen richting het volk te doen, maar zodra Erdogan weer terug in het land was bleef daar niks meer van over. Helaas.
quote:''Bestaat het volk alleen uit de mensen die demonstreren bij Taksim Gezi Park? Zijn de mensen die hier in Ankara bijeen zijn niet ook het volk?''
Weet ik, maar ik denk dat het weinig indruk maakt als Erdogan ondertussen overal schreeuwend een toespraak zit te houden waar hij van alles zit te verzinnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit was een uitspraak van vandaag he.
Tja, als je geen traangas op ze spuit zijn mensen vaak een stuk vrolijker. Hoeveel kost het aan politie-inzet en schoonmaak achteraf ? Kon ie niet gewoon zoals normaal met de auto van het vliegveld naar huis zonder dit soort intimidaties door massa's ?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef gauloisess het volgende:
Steeds meer volk juicht erdogan toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stand vernielingen: 0
Stand gewonden: 0
Mijn buurvrouwen in Taksim dragen hoofddoeken, die zijn ook in het Gezi park, met hun kinderen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef Theoden het volgende:
Wat ik verder ook jammer vind is dat hij nu hij even niet meer weet wat hij moet doen opeens gaat teruggrijpen op de Islam.
Er worden vrouwen met hoofddoeken aangevallen op Taksim volgens hem. Nu vraag ik me af waarom daar geen beelden van zijn. Als er ook maar één miniscuul incident zou zijn geweest dan zou het al lang op TRT en Beyaz TV uitgezonden zijn.
Er wordt alcohol gedronken in een moskee volgens hem. Ook dit is weer gelogen, want zelfs de imam heeft dit ontkent.
Hij kan het niet meer af met een normale discussie dus gaat hij weer op zijn gevoelige moslim tour.
Hij verliest gewoon een paar duizend stemmen elke keer dat hij de situatie verder op scherp zet. Het denkende deel van het volk wil geen burgeroorlog of zo'n grote chaos dat het leger weer gaat ingrijpen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef Theoden het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk dat het weinig indruk maakt als Erdogan ondertussen overal schreeuwend een toespraak zit te houden waar hij van alles zit te verzinnen.
Geen idee over er problemen binnen AKP zijn. Ik heb wel eens wat gehoord over Gul vs Erdogan, maar heb hier echt niet genoeg informatie/kennis over om een discussie aan te gaan.
Ik snap echt niet waarom hij dit zo probeert 'op te lossen'.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij verliest gewoon een paar duizend stemmen elke keer dat hij de situatie verder op scherp zet. Het denkende deel van het volk wil geen burgeroorlog of zo'n grote chaos dat het leger weer gaat ingrijpen.
Dus als de politie traangas op jou samen puit geeft dat jou het recht eigendommen van anderen te vernielen en te plunderen?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, als je geen traangas op ze spuit zijn mensen vaak een stuk vrolijker. Hoeveel kost het aan politie-inzet en schoonmaak achteraf ? Kon ie niet gewoon zoals normaal met de auto van het vliegveld naar huis zonder dit soort intimidaties door massa's ?
"Erdogan is out of conrtol" las ik ergens.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:51 schreef HiZ het volgende:
Ik blijf bij mijn hoop dat de sub-top van de AKP de ballen heeft om hem voor de deur te zetten.
Mijn idee is dat hij kwaad is dat hij verloren heeft, ook al lijkt het nog alsof hij de touwtjes in handen heeft. Hij laat nu gewoon zien dat hij een jongen uit een achterbuurt is, die niet wil toegeven dat het voorbij is.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom hij dit zo probeert 'op te lossen'.
Terwijl er echt genoeg mensen met brains rondlopen in de AKP.
Stil. Laat ze dat ajb doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Demonstranten die roepen hun leven te willen geven voor Erdogan
Doet meteen denken aan de demonstraties voor die seculiere dictator Saddam Hoessein.
Echt hequote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sesli güldüm lan.
Het risico dat de meerderheid de minderheid onderdrukt is in een democratie aanwezig, en het valt niet te ontkennen dat dit in Turkije gebeurt. Maar we moeten ook niet vergeten dat:quote:Op zondag 9 juni 2013 19:28 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je dan, net als in gevalletje Erdogan, gaat denken dat je alles kan maken want de meerderheid staat toch achter je.
Als dan de minderheid ook nog eens verdeeld is in nog kleinere minderheden zoals het in Turkije is gaat het nog veel sneller.
Doe jij nou een waarheidsclaim?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Sommige Turken moeten nog wakker worden en de waarheid onder ogen zien
Dat is wat ik ook niet snap. Hij is echt niet dom en hij heeft het nu al 10 jaar lang super slim gespeeld en alles stukje bij beetje naar zich toe weten te trekken. Niemand kan ontkennen dat hij ook wel goede dingen heeft gedaan, al dan niet met een niet bekende achterliggende gedachte.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom hij dit zo probeert 'op te lossen'.
Terwijl er echt genoeg mensen met brains rondlopen in de AKP.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ho ho lieve Trigger, jij weet niet op wat ik nu doel.
Echt hequote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef Triggershot het volgende:
Bizar dat mensen die huilie doen over Erdogan's 'denigrerende' toon, de pro supporters zien als een stel schapen. Hypocriet gedoe.
JIj bent een kloon van die halve gare die laatst geband is. Kan niet andersquote:Op zondag 9 juni 2013 20:01 schreef gauloisess het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mijn idee is dat hij kwaad is dat hij verloren heeft, ook al lijkt het nog alsof hij de touwtjes in handen heeft. Hij laat nu gewoon zien dat hij een jongen uit een achterbuurt is, die niet wil toegeven dat het voorbij is.
Hij is geboren in Kasimpasa. Zeg maar een soort oud-west van Amsterdam.
Hij heeft meer recht op spreken over zijn stad waar doe tevens burgemeester is geweest dan dat impporttuig wat toen nog niet eens geboren was en nu de boel daar aan het afbreken is.
Volgens mij is de conclusie wel inmiddels dat Erdogan keihard door de mand is gevallen door zijn eigen optreden in hoe met deze sotuatie om te gaan. Hij draagt niet bij aan een oplossing maar blijkt keer op keer dat juist zijn gedrag het probleem verergerd. Zou je kunnen zeggen dat het normaal gesproken einde carriere is nu? Als zijn huidige periode afloopt? Ik ken hem niet maar had em hoger ingeschat dan de reacties de hij nu keer op keer geeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef De_Guidance het volgende:
Jammer van die leugens inderdaad. Ook over die zogenaamde 17 doden in Wall street
Inderdaad. Echt absurd dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:58 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook niet snap. Hij is echt niet dom en hij heeft het nu al 10 jaar lang super slim gespeeld en alles stukje bij beetje naar zich toe weten te trekken. Niemand kan ontkennen dat hij ook wel goede dingen heeft gedaan, al dan niet met een niet bekende achterliggende gedachte.
Dit had hij met 2 woorden kunnen oplossen en misschien zelfs meer stemmen naar zich toe weten te halen. De vrijdag dat het uit de hand begon te lopen kwam er toevallig ook een rechterlijke uitspraak naar buiten waarin werd gezegd dat de plannen omtrent Gezi Park niet door mochten gaan.
Als hij daar gewoon gebruik van had gemaakt en had gezegd "ok, laten we nog een keer om de tafel gaan zitten en kijken wat we kunnen doen" was dit niet gebeurd en was hij waarschijnlijk in aanzien gestegen bij heel veel mensen.
I was checking this girl next doorquote:
Ga je ook naar Ankara?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:37 schreef Bilge het volgende:
Het verschil tussen de Gezi demonstranten en de AKP demonstranten is dat de tweede groep geen vernielingen aanricht, geen politieagenten aanvalt, alleen Turkse vlaggen draagt en een stuk of 100 keer groter is dan de eerste groep
You was, you, niet I.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I was checking this girl next door
When her parents went out
She phoned said, "hey boy, come on right around"
So I knock at the door
You was standing with a bottle of red wine
Ready to pour
Dressed in long black Satin and Lace to the floor
Goed nummer Trigger. Beetje Haram dit dat.
Ik doelde op Bilges tekst over minderheden. Was iets teveel onzin.
Ik denk dat voor veel mensen hij nog steeds belangrijk blijft vanwege de grote veranderingen in economie/infrastructuur/inkomen/terugdringen van het leger. Opgeteld met de conservatieve "ruggengraat" van de partij denk ik dat hij nog altijd vrij groot zal blijven. Tenzij er echt een ruzie binnen de partij uitbreekt of dit compleet uit de hand loopt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Volgens mij is de conclusie wel inmiddels dat Erdogan keihard door de mand is gevallen door zijn eigen optreden in hoe met deze sotuatie om te gaan. Hij draagt niet bij aan een oplossing maar blijkt keer op keer dat juist zijn gedrag het probleem verergerd. Zou je kunnen zeggen dat het normaal gesproken einde carriere is nu? Als zijn huidige periode afloopt? Ik ken hem niet maar had em hoger ingeschat dan de reacties de hij nu keer op keer geeft.
'OPEN DE OGEN MENSE' figuren worden in NL al snel in een TBS-kliniek gestopt toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
You was, you, niet I.
Zelfs dan vind ik het nogal gewaagd om een alternatief te omschrijven als 'ogen open en waarheid onder ogen komen'?
We kunnen concluderen dat er een grote kudde schapen op de been is en een kleinere waarbij de herder in zijn rol faalde de hele groep bijelkaar te houden. Als ik ernaast zit moet je t zeggenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt he
Als je anti bent, ben je niet gehersenspoeld, slim en ontwikkeld.
Als je pro bent ben je een schaap![]()
En tot nu toe zijn juist de mensen die anti zijn zeer agressief en varen een blinde koers als ze discussie voeren.
Turkse BullShitters?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
'OPEN DE OGEN MENSE' figuren worden in NL al snel in een TBS-kliniek gestopt toch?
Geen wonder dat je dan zoveel vernielingen kreeg bij die andere kudde zonder herder.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We kunnen concluderen dat er een grote kudde schapen op de been is en een kleinere waarbij de herder in zijn rol faalde de hele groep bijelkaar te houden. Als ik ernaast zit moet je t zeggen
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:11 schreef Bilge het volgende:
Ik ben benieuwd naar de polls, maar ik vermoed dat Erdogan hier alleen maar sterker van wordt. Dit is wat de gewone, apolitieke burger van dit hele gebeuren vindt:
Nee, die worden vergast.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
Waar gaat dit heen mensen. Kunnen we niet gewoon blije hippies zijn allemaal?
Gewone burger? Grofgebekte vrouw.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:11 schreef Bilge het volgende:
Ik ben benieuwd naar de polls, maar ik vermoed dat Erdogan hier alleen maar sterker van wordt. Dit is wat de gewone, apolitieke burger van dit hele gebeuren vindt:
Doen alsof etnische minderheden nu minder de kans lopen om collectief vermoord te worden, omdat er nu zoiets als sociale media bestaat is lachwekkend, ook al kan men de politici daar nu op aanspreken en komen ze er zgn niet mee weg.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
You was, you, niet I.
Zelfs dan vind ik het nogal gewaagd om een alternatief te omschrijven als 'ogen open en waarheid onder ogen komen'?
Ja, vind je dit grappig? Want een onbeschofte vrouw. Yasindan utansin be. En dan praat ze op het eind over 'ayip'.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:11 schreef Bilge het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen wonder dat je dan zoveel vernielingen kreeg bij die andere kudde zonder herder.
Sinds wanneer is een Alevi een etnisch minderheid dan? Religieus minderheid, sure, maar om nu te zeggen dat de gemiddelde Sunni moslim het toen veel beter had, of de Koerd, Arabier, Armeen en Griek?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doen alsof etnische minderheden nu minder de kans lopen om collectief vermoord te worden, omdat er nu zoiets als sociale media bestaat is lachwekkend, ook al kan men de politici daar nu op aanspreken en komen ze er zgn niet mee weg.
Kijk maar naar Madimak. Ja, iedereen is toen afgestraft
Hier loopt ook zo iemand rond. Deze vrouw lijkt mij psychisch niet in orde. Iemand die fatsoen heeft doet dit niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, vind je dit grappig? Want een onbeschofte vrouw. Yasindan utansin be. En dan praat ze op het eind over 'ayip'.
Vergeet de nieuwe generatie niet. En het gemiddelde volk is wel iets slimmer dan dit wijf, hoop ik.
Arme vrouw. Ze zal het geld wel nodig hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |