Arinc en Gul hebben beide geprobeerd het een beetje te sussen door kleine stappen richting het volk te doen, maar zodra Erdogan weer terug in het land was bleef daar niks meer van over. Helaas.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:39 schreef De_Guidance het volgende:
Niet om te bagetalliseren ofzo, maar Arinc zegt op zich wel weer verstandige dingen.
Je zou echt haast denken aan een breuk. Ook de gouverneur van Istanbul (ook AKP toch?) zegt dat hij in Gezi mee wil demonstreren. Heel apart allemaal.
http://m.haberturk.com/gu(...)zi-silkelemesi-lazim
Voor mij nogmaals een bewijs dat die mensen daar gewoon naartoe worden gelokt met geld, eten, drinken weet ik veel.quote:
Dit was een uitspraak van vandaag he.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Theoden het volgende:
[..]
Arinc en Gul hebben beide geprobeerd het een beetje te sussen door kleine stappen richting het volk te doen, maar zodra Erdogan weer terug in het land was bleef daar niks meer van over. Helaas.
quote:''Bestaat het volk alleen uit de mensen die demonstreren bij Taksim Gezi Park? Zijn de mensen die hier in Ankara bijeen zijn niet ook het volk?''
Weet ik, maar ik denk dat het weinig indruk maakt als Erdogan ondertussen overal schreeuwend een toespraak zit te houden waar hij van alles zit te verzinnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit was een uitspraak van vandaag he.
Tja, als je geen traangas op ze spuit zijn mensen vaak een stuk vrolijker. Hoeveel kost het aan politie-inzet en schoonmaak achteraf ? Kon ie niet gewoon zoals normaal met de auto van het vliegveld naar huis zonder dit soort intimidaties door massa's ?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:44 schreef gauloisess het volgende:
Steeds meer volk juicht erdogan toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stand vernielingen: 0
Stand gewonden: 0
Mijn buurvrouwen in Taksim dragen hoofddoeken, die zijn ook in het Gezi park, met hun kinderen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:45 schreef Theoden het volgende:
Wat ik verder ook jammer vind is dat hij nu hij even niet meer weet wat hij moet doen opeens gaat teruggrijpen op de Islam.
Er worden vrouwen met hoofddoeken aangevallen op Taksim volgens hem. Nu vraag ik me af waarom daar geen beelden van zijn. Als er ook maar één miniscuul incident zou zijn geweest dan zou het al lang op TRT en Beyaz TV uitgezonden zijn.
Er wordt alcohol gedronken in een moskee volgens hem. Ook dit is weer gelogen, want zelfs de imam heeft dit ontkent.
Hij kan het niet meer af met een normale discussie dus gaat hij weer op zijn gevoelige moslim tour.
Hij verliest gewoon een paar duizend stemmen elke keer dat hij de situatie verder op scherp zet. Het denkende deel van het volk wil geen burgeroorlog of zo'n grote chaos dat het leger weer gaat ingrijpen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef Theoden het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk dat het weinig indruk maakt als Erdogan ondertussen overal schreeuwend een toespraak zit te houden waar hij van alles zit te verzinnen.
Geen idee over er problemen binnen AKP zijn. Ik heb wel eens wat gehoord over Gul vs Erdogan, maar heb hier echt niet genoeg informatie/kennis over om een discussie aan te gaan.
Ik snap echt niet waarom hij dit zo probeert 'op te lossen'.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij verliest gewoon een paar duizend stemmen elke keer dat hij de situatie verder op scherp zet. Het denkende deel van het volk wil geen burgeroorlog of zo'n grote chaos dat het leger weer gaat ingrijpen.
Dus als de politie traangas op jou samen puit geeft dat jou het recht eigendommen van anderen te vernielen en te plunderen?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, als je geen traangas op ze spuit zijn mensen vaak een stuk vrolijker. Hoeveel kost het aan politie-inzet en schoonmaak achteraf ? Kon ie niet gewoon zoals normaal met de auto van het vliegveld naar huis zonder dit soort intimidaties door massa's ?
"Erdogan is out of conrtol" las ik ergens.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:51 schreef HiZ het volgende:
Ik blijf bij mijn hoop dat de sub-top van de AKP de ballen heeft om hem voor de deur te zetten.
Mijn idee is dat hij kwaad is dat hij verloren heeft, ook al lijkt het nog alsof hij de touwtjes in handen heeft. Hij laat nu gewoon zien dat hij een jongen uit een achterbuurt is, die niet wil toegeven dat het voorbij is.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom hij dit zo probeert 'op te lossen'.
Terwijl er echt genoeg mensen met brains rondlopen in de AKP.
Stil. Laat ze dat ajb doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Demonstranten die roepen hun leven te willen geven voor Erdogan
Doet meteen denken aan de demonstraties voor die seculiere dictator Saddam Hoessein.
Echt hequote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sesli güldüm lan.
Het risico dat de meerderheid de minderheid onderdrukt is in een democratie aanwezig, en het valt niet te ontkennen dat dit in Turkije gebeurt. Maar we moeten ook niet vergeten dat:quote:Op zondag 9 juni 2013 19:28 schreef Theoden het volgende:
[..]
Omdat je dan, net als in gevalletje Erdogan, gaat denken dat je alles kan maken want de meerderheid staat toch achter je.
Als dan de minderheid ook nog eens verdeeld is in nog kleinere minderheden zoals het in Turkije is gaat het nog veel sneller.
Doe jij nou een waarheidsclaim?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Sommige Turken moeten nog wakker worden en de waarheid onder ogen zien
Dat is wat ik ook niet snap. Hij is echt niet dom en hij heeft het nu al 10 jaar lang super slim gespeeld en alles stukje bij beetje naar zich toe weten te trekken. Niemand kan ontkennen dat hij ook wel goede dingen heeft gedaan, al dan niet met een niet bekende achterliggende gedachte.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom hij dit zo probeert 'op te lossen'.
Terwijl er echt genoeg mensen met brains rondlopen in de AKP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |