The fuck is Ataturks ideologie dan? Een alcoholistische boomknuffelaar zijn die aan het vandaliseren is? Dit als represanten van Ataturk te zien is een belediging voor hem.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:58 schreef Melli het volgende:
[..]
Precies, de media is omgekocht. Zelfs TRT, die beweerde dat de demonstranten de Turkse vlag aan het verbranden waren, terwijl die beelden uit het jaar 2010 zijn en PKK aanhangers onze vlag aan het verbranden waren. Echt grappig joh dat onze overheid geeneens zo hard optrad tegen PKK'ers, maar ho maar als je achter Atatürks ideologie staat!
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The fuck is Ataturks ideologie dan? Een alcoholistische boomknuffelaar zijn die aan het vandaliseren is? Dit als represanten van Ataturk te zien is een belediging voor hem.
Ook echt denken dat het om bomen gaat en daar een weerwoord op te gevenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Theoden het volgende:
Mooiste is nog dat hij blijft beweren dat hij 2.8 miljard!!! bomen heeft lopen planten tijdens de afgelopen 10 jaar ....
Dat is meer dan 31.000 bomen per uur als je 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, 10 jaar lang hebt lopen planten.
Sure dude, sure.
Hij zegt dat als het om bomen zou gaan, dat ze dan moeten kijken wat hij allemaal heeft gedaan voor de natuur. Maar dat hij niet gelooft dat het daarom gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ook echt denken dat het om bomen gaat en daar een weerwoord op te geven
Wij, çapulcular, wachten met smart.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Theoden het volgende:
Wow ... hij zegt nu gewoon "dit zal ik jullie betaald zetten"
Waar zegt hij dat?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Theoden het volgende:
Wow ... hij zegt nu gewoon "dit zal ik jullie betaald zetten"
Hoe kunnen mensen achter zo iemand staan.. Ik begrijp het echt niet..quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef Theoden het volgende:
[..]
Net bij zijn toespraak in Ankara.
Hij zie iets van "bunun hesabini vereceksiniz".
Lees de post van Bilge. Hij had het niet over de demonstranten betaald zetten. Hij maakt ook nog onderscheid tussen de rellers en de rest.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen achter zo iemand staan.. Ik begrijp het echt niet..
Wat een arrogante hufter.
Tsja, dat is natuurlijk gewoon waar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Bilge het volgende:
Dat 'betaald zetten' had Erdogan tegen de 'rentelobby', die hij als omschreef als bloedzuigers van het volk.
Erdogan verkondigt leugens in zijn toespraak. Ik heb geen zin meer om naar die vent te luisteren.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees de post van Bilge. Hij had het niet over de demonstranten betaald zetten. Hij maakt ook nog onderscheid tussen de rellers en de rest.
Ik weet niet of er echt zo iets bestaat als de rentelobby. Necmettin Erbakan schijnt destijds afgezet te zijn omdat hij met het 'havuz sistemi' de rentelobby een hak zette (en daarnaast een NAVO wilde opzetten voor Islamitische landen). Maar de rentelobby is wel een nuttige vijand op dit moment, omdat niet alleen de achterban van Erdogan maar vooral ook zijn links-communistische tegenstanders walgen van banken en rente. Een gedeelde vijand zorgt voor eenheid, zonder dat Erdogan of de oppositie hoeft in te binden.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Tsja, dat is natuurlijk gewoon waar.
Hoewel ik wel een Islamitisch smaakje proef aangezien rente natuurlijk verboden is in Islam.
Jupz. Een nuttige zondebok waar als het een beetje meezit de meeste pro-AKP en anti-AKP mensen het ook totaal niet op hebben. En als bonus nog totaal in lijn met Islam.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef Bilge het volgende:
Ik weet niet of er echt zo iets bestaat als de rentelobby. Necmettin Erbakan schijnt destijds afgezet te zijn omdat hij met het 'havuz sistemi' de rentelobby een hak zette (en daarnaast een NAVO wilde opzetten voor Islamitische landen). Maar de rentelobby is wel een nuttige vijand op dit moment, omdat niet alleen de achterban van Erdogan maar vooral ook zijn links-communistische tegenstanders walgen van banken en rente. Een gedeelde vijand zorgt voor eenheid, zonder dat Erdogan of de oppositie hoeft in te binden.
De politie en de rest?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees de post van Bilge. Hij had het niet over de demonstranten betaald zetten. Hij maakt ook nog onderscheid tussen de rellers en de rest.
Ja, dat zijn allemaal Wehkamp type figuren, dan krijg je dat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef Bilge het volgende:
Maar de rentelobby is wel een nuttige vijand op dit moment, omdat niet alleen de achterban van Erdogan maar vooral ook zijn links-communistische tegenstanders walgen van banken en rente.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.ecanlitvizle.com/halk-tv-izle/
Hahahaha Halk TV
pinguins en kookprogramma's
Afgezien van wat thugs met stokken hebben we van AKP zijde nog niks gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:37 schreef Bilge het volgende:
Het verschil tussen de Gezi demonstranten en de AKP demonstranten is dat de tweede groep geen vernielingen aanricht, geen politieagenten aanvalt, alleen Turkse vlaggen draagt en een stuk of 100 keer groter is dan de eerste groep
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sesli güldüm lan.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:37 schreef Bilge het volgende:
Het verschil tussen de Gezi demonstranten en de AKP demonstranten is dat de tweede groep geen vernielingen aanricht, geen politieagenten aanvalt, alleen Turkse vlaggen draagt en een stuk of 100 keer groter is dan de eerste groep
NOSquote:Turkse premier: geduld raakt op
Toegevoegd: zondag 9 jun 2013, 18:14
Update: zondag 9 jun 2013, 18:34
Het geduld van de Turkse premier Tayyip Erdogan met de demonstraties tegen zijn regering raakt op. Dat zei Erdogan in een toespraak in Ankara.
In een toespraak voor duizenden joelende aanhangers zei de premier: "We waren geduldig, we zullen geduldig zijn, maar er komt ook een eind aan het geduld".
Massabetoging
De achterban van Erdogan was bijeen gekomen op het vliegveld van Ankara. De aanwezigen riepen leuzen als: "We zijn zover dat we ons leven voor je willen geven, Tayyip".
Ook vandaag zijn weer tienduizenden Turken de straat opgegaan om te demonstreren tegen de regering. Het zogenoemde Taksim Solidariteit Platform had opgeroepen tot een massabetoging op het Taksimplein in Istanbul.
Ontslag
De organisatie zegt dat de demonstraties net zo lang doorgaan tot de eisen van de betogers zijn ingewilligd. Het Platform wil onder meer het ontslag van politiechefs en gouverneurs die verantwoordelijk worden gehouden voor geweld tegen demonstranten. Ook in andere steden in Turkije zijn protesten, onder meer in de hoofdstad Ankara en Izmir.
Eerder vandaag bood de gouverneur van Istanbul zijn excuses aan voor de "excessen".
AKP-stemmen:quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is de grote waarheid achter dit alles dat Erdogan pissig is over het feit dat hij de verkiezingen van 2011 verloren heeft
Aglanacak halinize gülün. Lucht zeker op.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sesli güldüm lan.
Kwestie van civilisatie. Meisjes met hoofddoeken werden jarenlang gediscrimineerd. Het enige wat ze hier tegen deden was stille, vreedzame protesten voeren. Nooit is ook maar 1 agent aangevallen, of 1 winkelruit gesneuveld.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Afgezien van wat thugs met stokken hebben we van AKP zijde nog niks gezien.
Je kunt de grondwet wijzigen via het parlement wel vergeten, dat gaat totaal nergens heen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:00 schreef Bilge het volgende:
[..]
AKP-stemmen:
2002: 34,29%
2007: 46.65%
2011: 49,92%
De AKP is de eerste partij in de Turkse geschiedenis die drie verkiezingen achter elkaar meer stemmen heeft getrokken. Hun zetels in het parlement gingen desondanks omlaag (omdat meer partijen in het parlement kwamen + kiesdrempel). Ik sluit niet uit dat de CHP en de BDP een nieuwe grondwet steunen (MHP zal dat zeker niet doen), maar ook zonder hun assistentie kan de AKP de grondwet wijzigen dmv een referendum.
Izmir idem dito, Levantines waren trouwens ook een doelwit.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
De DP heeft nonderden mannen van het platteland geld beloofd en naar Istanbul vervoerd om 'de Grieken een lesje te leren'. Daar zijn bewijzen van.
Je foto is kapotquote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef gauloisess het volgende:
Megastoet van 40 kilometer lang nu in Ankara
Erdogan _o_
[ afbeelding ]
Je negeert mijn tegenwerpingen en herhaalt je standpunt zonder deze te onderbouwen. Dit is geen discussieren maar drammen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je kunt de grondwet wijzigen via het parlement wel vergeten, dat gaat totaal nergens heen.
Dat referendum gaat ook niet gewonnen worden om de simpele reden dat mensen die op de AKP stemmen omdat ze economisch goed werk hebben gedaan niet hun stem zullen uitbrengen om een man als Erdogan dictatoriale macht te geven.
Ik zei het in 2011 al; Erdogan heeft de verkiezingen verloren en deze toestand wrijft hem er alleen maar met zijn neus in.
Ik vind ze eerder vermoeiend.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:18 schreef Che_ het volgende:
Die anti-Erdogan theorieën hier zijn echt te grappig
Want?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:14 schreef Synthercell het volgende:
Als het op een dag tot een meerderheid komt die zich achter een leider schaart is zo een land in mum van tijd een dictatuur.
Omdat je dan, net als in gevalletje Erdogan, gaat denken dat je alles kan maken want de meerderheid staat toch achter je.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je negeert mijn tegenwerpingen en herhaalt je standpunt zonder deze te onderbouwen. Dit is geen discussieren maar drammen.
[..]
Ik vind ze eerder vermoeiend.
[..]
Want?
Nee mag niet van Erdogan, drank, vrije intieme relaties, verdovende middelen en franje daar heeft de islamist weinig mee op.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
Waar gaat dit heen mensen. Kunnen we niet gewoon blije hippies zijn allemaal?
Mag niet van de verdrietig-boze Padisah.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
Waar gaat dit heen mensen. Kunnen we niet gewoon blije hippies zijn allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |