The fuck is Ataturks ideologie dan? Een alcoholistische boomknuffelaar zijn die aan het vandaliseren is? Dit als represanten van Ataturk te zien is een belediging voor hem.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:58 schreef Melli het volgende:
[..]
Precies, de media is omgekocht. Zelfs TRT, die beweerde dat de demonstranten de Turkse vlag aan het verbranden waren, terwijl die beelden uit het jaar 2010 zijn en PKK aanhangers onze vlag aan het verbranden waren. Echt grappig joh dat onze overheid geeneens zo hard optrad tegen PKK'ers, maar ho maar als je achter Atatürks ideologie staat!
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
The fuck is Ataturks ideologie dan? Een alcoholistische boomknuffelaar zijn die aan het vandaliseren is? Dit als represanten van Ataturk te zien is een belediging voor hem.
Ook echt denken dat het om bomen gaat en daar een weerwoord op te gevenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Theoden het volgende:
Mooiste is nog dat hij blijft beweren dat hij 2.8 miljard!!! bomen heeft lopen planten tijdens de afgelopen 10 jaar ....
Dat is meer dan 31.000 bomen per uur als je 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, 10 jaar lang hebt lopen planten.
Sure dude, sure.
Hij zegt dat als het om bomen zou gaan, dat ze dan moeten kijken wat hij allemaal heeft gedaan voor de natuur. Maar dat hij niet gelooft dat het daarom gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ook echt denken dat het om bomen gaat en daar een weerwoord op te geven
Wij, çapulcular, wachten met smart.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Theoden het volgende:
Wow ... hij zegt nu gewoon "dit zal ik jullie betaald zetten"
Waar zegt hij dat?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef Theoden het volgende:
Wow ... hij zegt nu gewoon "dit zal ik jullie betaald zetten"
Hoe kunnen mensen achter zo iemand staan.. Ik begrijp het echt niet..quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef Theoden het volgende:
[..]
Net bij zijn toespraak in Ankara.
Hij zie iets van "bunun hesabini vereceksiniz".
Lees de post van Bilge. Hij had het niet over de demonstranten betaald zetten. Hij maakt ook nog onderscheid tussen de rellers en de rest.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen achter zo iemand staan.. Ik begrijp het echt niet..
Wat een arrogante hufter.
Tsja, dat is natuurlijk gewoon waar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Bilge het volgende:
Dat 'betaald zetten' had Erdogan tegen de 'rentelobby', die hij als omschreef als bloedzuigers van het volk.
Erdogan verkondigt leugens in zijn toespraak. Ik heb geen zin meer om naar die vent te luisteren.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees de post van Bilge. Hij had het niet over de demonstranten betaald zetten. Hij maakt ook nog onderscheid tussen de rellers en de rest.
Ik weet niet of er echt zo iets bestaat als de rentelobby. Necmettin Erbakan schijnt destijds afgezet te zijn omdat hij met het 'havuz sistemi' de rentelobby een hak zette (en daarnaast een NAVO wilde opzetten voor Islamitische landen). Maar de rentelobby is wel een nuttige vijand op dit moment, omdat niet alleen de achterban van Erdogan maar vooral ook zijn links-communistische tegenstanders walgen van banken en rente. Een gedeelde vijand zorgt voor eenheid, zonder dat Erdogan of de oppositie hoeft in te binden.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Tsja, dat is natuurlijk gewoon waar.
Hoewel ik wel een Islamitisch smaakje proef aangezien rente natuurlijk verboden is in Islam.
Jupz. Een nuttige zondebok waar als het een beetje meezit de meeste pro-AKP en anti-AKP mensen het ook totaal niet op hebben. En als bonus nog totaal in lijn met Islam.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef Bilge het volgende:
Ik weet niet of er echt zo iets bestaat als de rentelobby. Necmettin Erbakan schijnt destijds afgezet te zijn omdat hij met het 'havuz sistemi' de rentelobby een hak zette (en daarnaast een NAVO wilde opzetten voor Islamitische landen). Maar de rentelobby is wel een nuttige vijand op dit moment, omdat niet alleen de achterban van Erdogan maar vooral ook zijn links-communistische tegenstanders walgen van banken en rente. Een gedeelde vijand zorgt voor eenheid, zonder dat Erdogan of de oppositie hoeft in te binden.
De politie en de rest?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lees de post van Bilge. Hij had het niet over de demonstranten betaald zetten. Hij maakt ook nog onderscheid tussen de rellers en de rest.
Ja, dat zijn allemaal Wehkamp type figuren, dan krijg je dat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef Bilge het volgende:
Maar de rentelobby is wel een nuttige vijand op dit moment, omdat niet alleen de achterban van Erdogan maar vooral ook zijn links-communistische tegenstanders walgen van banken en rente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |