abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127577960
Turkije daalt naar het niveau Egypte.
I´m back.
pi_127577988
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
Komt door al die Arabieren in Turkije.
pi_127578040
quote:
5s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je wel enig idee wat Menderes persoonlijk allemaal heeft gedaan om de progroms tegen te houden? En wat voor maatregelen er tegenover zijn getroffen om het land te stabiliseren? Dat een opvolgende regime alles op Menderes schuift om zo de eigen positie te versterken, politiek propoganda snap ik nog wel, maar dat er zulke leugens 60 jaar later nog als historische feiten worden erkend, vind ik echt bizar.
Zijn regering was de organisator van de pogrom. Dan moet je hier niet aankomen met nonsens over dat hij zijn best heeft gedaan om het te voorkomen.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:49:58 #104
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127578070
quote:
5s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je wel enig idee wat Menderes persoonlijk allemaal heeft gedaan om de progroms tegen te houden? En wat voor maatregelen er tegenover zijn getroffen om het land te stabiliseren? Dat een opvolgende regime alles op Menderes schuift om zo de eigen positie te versterken, politiek propoganda snap ik nog wel, maar dat er zulke leugens 60 jaar later nog als historische feiten worden erkend, vind ik echt bizar.
Nu je het zegt. Dat kan ook heel goed inderdaad
  zondag 9 juni 2013 @ 12:50:24 #105
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127578077
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
:')
pi_127578080
quote:
9s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Komt door al die Arabieren in Turkije.
* Isetmyfriendsonfire is schuldig.
pi_127578164
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:48 schreef HiZ het volgende:

[..]

Zijn regering was de organisator van de pogrom. Dan moet je hier niet aankomen met nonsens over dat hij zijn best heeft gedaan om het te voorkomen.
Hou toch op, dat was de conclusie van de militaire Junta - waar zelfs Inonu en de CHP niet achter stond - om zijn executie internationaal goed te praten, dat ze een democratisch verkozen premier hadden afgezet en geexecuteerd in 1965, als je 10 jaar daarvoor kijkt terwijl de pogroms aan de gang waren en werden opgezet die je dat het door valse berichten komt in de media, waarbij Grieken en Turken tegen elkaar werden opgezet. Menderes heeft wel als een reactie op de onrusten en protesten een noodtoestand uitgeroepen en duizenden protesters gearresteerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2013 12:54:25 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 12:55:32 #108
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127578195
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hou toch op, dat was de conclusie van de militaire Junta - waar zelfs Inonu en de CHP niet achter stond - om zijn executie internationaal goed te praten, dat ze een democratisch verkozen premier hadden afgezet en geexecuteerd in 1965, als je 10 jaar daarvoor kijkt terwijl de pogroms aan de gang waren en werden opgezet die je dat het door valse berichten komt in de media, waarbij Grieken en Turken tegen elkaar werden opgezet. Menderes heeft wel als een reactie op de onrusten en protesten een noodtoestand uitgeroepen en duizenden protesters gearresteerd.
Tja het zou mij ook weer niet verbazen. In de jaren 70 heeft de junta ook bewust het land gedestabiliseerd om een staatsgreep te kunnen plegen.
pi_127578236
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bullshit, die pogrom was voor het tribunaal nauwelijks het noemen waard, Zijn verantwoordelijkheid was vastgelegd door historici in Turkije. De DP regering heeft de pogrom georganiseerd en de aanval op de Rum van Istanbul gefaciliteerd door de vandalen naar de stad te vervoeren.

Het is werkelijk ongelooflijk hoe jij de feiten hier zit te verdraaien.
pi_127578253
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:55 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Tja het zou mij ook weer niet verbazen. In de jaren 70 heeft de junta ook bewust het land gedestabiliseerd om een staatsgreep te kunnen plegen.
De DP heeft nonderden mannen van het platteland geld beloofd en naar Istanbul vervoerd om 'de Grieken een lesje te leren'. Daar zijn bewijzen van.
pi_127578254
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:55 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Daarom, Turkije heeft een rijke traditie wat betreft inmenging van het leger, maar om dan nu de executie van een premier te rechtvaardigen wat hedendaags geen enkel partij in Turkije achter staat of goedpraat is gewoon te ziek voor woorden.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:58:54 #112
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127578278
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

De DP heeft nonderden mannen van het platteland geld beloofd en naar Istanbul vervoerd om 'de Grieken een lesje te leren'. Daar zijn bewijzen van.
Wie is 'de DP'? Wat zijn de bewijzen?
Kunnen ook infiltranten of valse bewijzen zijn toch?

Je hebt 1980 zelf meegemaakt.
pi_127578341
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:58 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wie is 'de DP'? Wat zijn de bewijzen?
Kunnen ook infiltranten of valse bewijzen zijn toch?

Je hebt 1980 zelf meegemaakt.
De Democratische Partij van Menderes. Die hebben georganiseerd dat er mannen van het platteland werden vervoerd naar Istanbul om de pogrom daar uit te voeren. In Istanbul zelf was er namelijk niet zoveel enthousiasme voor het vernielen van de stad. Wat die leugenaar hier probeert te verkopen is dat de pogrom een opzetje van was de deep state om Menderes weg te werken. Ten eerste hadden ze dan geen 5 jaar gewacht, ten tweede hebben ze de pogrom niet gebruikt in het proces tegen hem.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:02:15 #114
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127578344
Ik vind dat je nogal doorslaat Hiz door de AKP in verband te brengen met pogroms.

Ze hebben zoveel kerken gerestaureerd, er zijn nieuwe kerken gebouwd en ze zijn in gesprek met de orthodoxen om een opleiding tot priester te openen in Istanbul. Jammer.
pi_127578397
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Bullshit, die pogrom was voor het tribunaal nauwelijks het noemen waard, Zijn verantwoordelijkheid was vastgelegd door historici in Turkije. De DP regering heeft de pogrom georganiseerd en de aanval op de Rum van Istanbul gefaciliteerd door de vandalen naar de stad te vervoeren.

Het is werkelijk ongelooflijk hoe jij de feiten hier zit te verdraaien.
Het was de 2e claim waarvoor hij werd berecht. Nauwelijks noemen waard zeg je dan.
Noem eens 1 voorbeeld waar hij / zijn regime rechtstreeks voor verantwoordelijk is, gecertificeerd door Turkse historici?

Het is werkelijk waar ongelovelijk dat jij een Junta oordeel van een semi rechtbank, waarbij de rechters militairen waren die de staatsgreep hebben gepleegd de oordelen hebben geveld, tegen een democratisch verkozen premier notabene, waarbij geen enkel partij vandaag de dag achter de oordelen staat, notabenex2.
pi_127578409
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:02 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind dat je nogal doorslaat Hiz door de AKP in verband te brengen met pogroms.

Ze hebben zoveel kerken gerestaureerd, er zijn nieuwe kerken gebouwd en ze zijn in gesprek met de orthodoxen om een opleiding tot priester te openen in Istanbul. Jammer.
Erdogan is degene die vanaf het begin heeft geroepen 'ik kan 1 miljoen mensen op de been brengen' en de AKP aanhangers vallen demonstraties aan. Daarnaast heeft de AKP nu twee grote demonstraties aangekondigd om de eerdere dreiging waar te maken EN AKP aanhangers brengen Erdogan in rechtstreeks verband met een misdadiger als Menderes.

WIE is er hier verbanden aan het leggen? Het enige wat ik doe ik hardop zeggen wat ze voor je neus doen.
pi_127578424
quote:
9s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

* Isetmyfriendsonfire is schuldig.
pi_127578427
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het was de 2e claim waarvoor hij werd berecht. Nauwelijks noemen waard zeg je dan.
Noem eens 1 voorbeeld waar hij / zijn regime rechtstreeks voor verantwoordelijk is, gecertificeerd door Turkse historici?

Het is werkelijk waar ongelovelijk dat jij een Junta oordeel van een semi rechtbank, waarbij de rechters militairen waren die de staatsgreep hebben gepleegd de oordelen hebben geveld, tegen een democratisch verkozen premier notabene, waarbij geen enkel partij vandaag de dag achter de oordelen staat, notabenex2.
Ja, de Turkse vereniging van Historici zegt dat Menderes en de DP achter de pogrom zat.

De laatste keer in 2006 in verband met een aanval op een expositie met foto's over de pogrom.
pi_127578473
quote:
Kıyamam sana yaaa.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:07:55 #120
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127578477
Allerlei winkeltjes in het Gezi Park waar je gratis proviand krijgt.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:12:59 #121
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127578583
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Erdogan is degene die vanaf het begin heeft geroepen 'ik kan 1 miljoen mensen op de been brengen' en de AKP aanhangers vallen demonstraties aan. Daarnaast heeft de AKP nu twee grote demonstraties aangekondigd om de eerdere dreiging waar te maken EN AKP aanhangers brengen Erdogan in rechtstreeks verband met een misdadiger als Menderes.

WIE is er hier verbanden aan het leggen? Het enige wat ik doe ik hardop zeggen wat ze voor je neus doen.
In de lezing van de AKP zal Menderes wel niets te maken met de zaken in Istanbul. Je weet zelf heel goed dat Menderes in de beeldvorming vooral slachtoffer is. En niet alleen bij de AKP.

Tegenover de uitspraken van Erdoğan staan de uitspraken van Gül, Celik, Arinc en de eigen milde uitspraken van Erdogan van gisteren.

En daarbij weten we hoe een AKP meeting eruit ziet. De omgeving wordt afgezet, Erdogan doet zijn verhaaltje en iedereen gaat daarna naar huis.

Hoewel je vaak terechte punten hebt lijk je nu iets door te slaan. En ik hoop dus ook dat je zorgen ditmaal onterecht zijn. Als ze terecht blijken dan zal ik dat ook toegeven achteraf. Ik denk dat het wel mee gaat vallen allemaal.
pi_127578928
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, de Turkse vereniging van Historici zegt dat Menderes en de DP achter de pogrom zat.

De laatste keer in 2006 in verband met een aanval op een expositie met foto's over de pogrom.
Iedere Turkse bron wat ik tot nu toe heb gelezen, pro of tegen spreekt over medeverantwoordelijkheid, als je dan kijkt wat dat is, niet de media censuur opleggen, of het niet ontkennen. :')

Menderes werd pas op een laat stadium op de hoogte gebracht van de protesten in het land.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vervolgens later ook nog zelf persoonlijk erin gemend om mensen tot bedaren te brengen.

Weetje, politiek bedrijven vind ik nog prima, maar liegen en verdraaien om de executie van een man die democratisch is verkozen door een dubieus rechtbank te verdedigen is ver onder alle peil, persoonlijk hoop ik zelf dat jij niet eens voor een verkeersboete wordt veroordeeld door je vervolgers, laat staan je leven.
pi_127579059
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iedere Turkse bron wat ik tot nu toe heb gelezen, pro of tegen spreekt over medeverantwoordelijkheid, als je dan kijkt wat dat is, niet de media censuur opleggen, of het niet ontkennen. :')

Menderes werd pas op een laat stadium op de hoogte gebracht van de protesten in het land.

SPOILER
SPOILER
En vervolgens later ook nog zelf persoonlijk erin gemend om mensen tot bedaren te brengen.

Weetje, politiek bedrijven vind ik nog prima, maar liegen en verdraaien om de executie van een man die democratisch is verkozen door een dubieus rechtbank te verdedigen is ver onder alle peil, persoonlijk hoop ik zelf dat jij niet eens voor een verkeersboete wordt veroordeeld door je vervolgers, laat staan je leven.
UIt dit verslag blijkt dat Menderes de stad heeft verlaten aan het begin van de pogrom.
Niet lang nadat hij het vuurtje goed had opgestookt door te praten over een bomaanslag omdat er iemand een rotje in de tuin van het huis van Ataturk in Selanik had gegooid en er een stukje van het pleisterwerk was afgebarsten.
pi_127579197
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

UIt dit verslag blijkt dat Menderes de stad heeft verlaten aan het begin van de pogrom.
En wat doet hij zelf als blijkt het over gaat in een chaos? Persoonlijk opdagen om mensen te bedaren en alles te stoppen, hij geeft zelfs het leger bevel om te vuren als ze het niet onder controle weten te krijgen man, the fuck heb jij het over.

Dit verslag toont dan ook feitelijk aan dat de media toen tegen Menderes aan het werken was

Dit spreekt toch wel boekdelen over deze man:

SPOILER
pi_127579242
Ha, omdat je door grotere schurken dan jijzelf wordt opgehangen word je nog geen heilige.
pi_127579254
quote:
Niet lang nadat hij het vuurtje goed had opgestookt door te praten over een bomaanslag omdat er iemand een rotje in de tuin van het huis van Ataturk in Selanik had gegooid en er een stukje van het pleisterwerk was afgebarsten.
Wat ben ik blij dat je dat zegt, je praat hierin letterlijk de mensen na die alleen kranten als de Hurriyet kunnen citeren en hem verantwoordelijkheid geven omdat het in zijn tijd is gepubliceerd.

Maar goed om te weten, dat jij een van de weinigen bent in Turkije, die nog de executie van Menderes goedpraat ter verdediging van een militaire junta, terwijl alle democratische partijen het zelfs verwerpen.
pi_127579280
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef HiZ het volgende:
Ha, omdat je door grotere schurken dan jijzelf wordt opgehangen word je nog geen heilige.
Om maar niet te vergeten dat de geschiedenis is geschreven door die grotere schurken, gezien de geschiedenis altijd door de overwinnaars wordt geschreven. Dan kan je die man iedere rol toeschrijven he.
pi_127579340
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Om maar niet te vergeten dat de geschiedenis is geschreven door die grotere schurken, gezien de geschiedenis altijd door de overwinnaars wordt geschreven. Dan kan je die man iedere rol toeschrijven he.
Wie probeer jij voor de gek de houden hier? Is de luchthaven van Izmir niet vernoemd naar die Misdadiger?
pi_127579418
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:45 schreef HiZ het volgende:

[..]

Wie probeer jij voor de gek de houden hier? Is de luchthaven van Izmir niet vernoemd naar die Misdadiger?
Tegen de zin in van het leger ja. :')
Ben blij dat de politiek in bezinning is gekomen en gestopt is met junta retoriek om Menderes een 'misdadiger' te noemen, blijkbaar zijn er her en der nog wat Junta fanaten.
pi_127580347
Ik heb net bericht gekregen van een vriend van mij uit akkapi, Adana, waar gister de AKP'ers met stenen naar de demonstranten gooiden. Het gaat nog steeds door. Ze (de voorstanders van AKP) gaan nu dezelfde wijk aanvallen. Iedereen in Akkapi neemt maatregelen..

Heb net m'n tantes gebeld, die wonen een wijk verder. Die zeggen dat het er nu al heel slecht aan toe gaat, ook in de stad..

*Het gaat allang niet meer over politiek voor akp'ers, Akkapi is een Alawietenwijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 09-06-2013 14:29:23 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 14:28:01 #131
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_127580603
Primitief volk.
Say what?
pi_127580623
Een van mn weinige AKP kennissen deelde dit.

Conservatieve moslim en woont ook niet in Turkije maar in Frankrijk.. waarom hij niet voor SA o.i.d. kiest is me een raadsel. Maar goed, iedereen z'n mening.
pi_127580766
quote:
arkadaslar saydam cd. karısık akp yandasları beklıyorlar cok dıkkatlı olun.
quote:
arkadaslar söylentiler dogrultusunda akkapiya akp yandaslari saldiri düzenleyecek diye haberler var..lütfen kimse tek basina hareket etmesin. herkes bir sekilde birbirine ulasabilir durumda olsun.
quote:
AKKAPILI ARKADAŞLAR DİKKATLİ OLUN HÜRRİYET KARAKOLU CİVARINDA ARA SOKAKLARDA 150 KİŞİLİK BİR GRUP PUSUDA BEKLİYOR....
quote:
Akkapi akpliler saydamda durmus durumda akkapiya gideceklerdi polis izin vermedi bo$$$ gelmeyinnn burasi costu
quote:
ARKADAŞLAR SAYDAM DA AKP NİN SAKALLI, SARIKLI KÖPEKLERİ BİZİ BEKLİYOR. HERŞEYİ YAPABİLİRLER. GEREKLİ TÜM ÖNLEMLERİ ALALIM LÜTFEN. "GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER"
pi_127580997
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

[..]

Vertaling?

[..]

[..]

[..]

pi_127581036
Allemaal hetzelfde, dat akp-aanhangers de wijk gaan aanvallen. Er staan berichten tussen dat de politie de groep tegen heeft gehouden, maar daarna heb je weer berichten die zeggen dat er toch aangevallen gaat worden. :N
  zondag 9 juni 2013 @ 14:46:23 #136
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127581109
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ah de mensen die alevieten en soennieten tegen elkaar uit willen spelen zijn weer bezig.

Helaas aan beide zeiden erg gewillige slachtoffers van deze figuren.

Heel erg jammer dit
pi_127581139
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ah de mensen die alevieten en soennieten tegen elkaar uit willen spelen zijn weer bezig.

Helaas aan beide zeiden erg gewillige slachtoffers van deze figuren.

Heel erg jammer dit
Bedoel je met "de mensen die" de personen achter deze comments?
  zondag 9 juni 2013 @ 14:50:11 #138
369785 De_Guidance
paarden O+
pi_127581211
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Bedoel je met "de mensen die" de personen achter deze comments?
Niet noodzakelijk. Maar er zijn wel degelijk mensen op Twitter bezig onzin berichten neer te zetten om mensen bang te maken.

Zo waren er ook berichten van jihadisten die naar het Taksimplein onderweg zouden zijn.
pi_127581265
quote:
15s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk. Maar er zijn wel degelijk mensen op Twitter bezig onzin berichten neer te zetten om mensen bang te maken.

Zo waren er ook berichten van jihadisten die naar het Taksimplein onderweg zouden zijn.
Dit is geen onzinbericht, hetzelfde is gisteravond ook al gebeurd, waarbij akpaanhangers stenen gooide en met bijlen aanviel. Zoals ik net al zei heb ik ZELF contact gehad met mensen uit Akkapi en omgeving.
  zondag 9 juni 2013 @ 14:52:47 #140
346746 Melli
Nieuw.
pi_127581271
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef Beathoven het volgende:
Een van mn weinige AKP kennissen deelde dit.

[ afbeelding ]

Conservatieve moslim en woont ook niet in Turkije maar in Frankrijk.. waarom hij niet voor SA o.i.d. kiest is me een raadsel. Maar goed, iedereen z'n mening.
Echt ironisch. Demonstranten zijn juist géén kuddedieren, omdat zij uiteraard voor hen idealen en principes opkomen. Echt te ironisch gewoon...
It's better to be hated for who you are, instead of being loved for who you're not. -Kurt Cobain.
pi_127581310
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:52 schreef Melli het volgende:

[..]

Echt ironisch. Demonstranten zijn juist géén kuddedieren, omdat zij uiteraard voor hen idealen en principes opkomen. Echt te ironisch gewoon...
Ze nemen elke fake bericht voor waar aan :').
pi_127581399
Dadelijk wordt het in Hatay(en omstreken) meer een Aleviet-Soenisme strijd dan dat het een strijd wordt zoals in Instanbul.
pi_127581428
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:57 schreef Djibril het volgende:
Dadelijk wordt het in Hatay(en omstreken) meer een Aleviet-Soenisme strijd dan dat het een strijd wordt zoals in Instanbul.
Het lijkt helaas wel die kant op te gaan, ja..
  zondag 9 juni 2013 @ 14:58:17 #144
346746 Melli
Nieuw.
pi_127581442
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Ze nemen elke fake bericht voor waar aan :').
Precies, de media is omgekocht. Zelfs TRT, die beweerde dat de demonstranten de Turkse vlag aan het verbranden waren, terwijl die beelden uit het jaar 2010 zijn en PKK aanhangers onze vlag aan het verbranden waren. Echt grappig joh dat onze overheid geeneens zo hard optrad tegen PKK'ers, maar ho maar als je achter Atatürks ideologie staat!
It's better to be hated for who you are, instead of being loved for who you're not. -Kurt Cobain.
pi_127581608
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:58 schreef Melli het volgende:

[..]

Precies, de media is omgekocht. Zelfs TRT, die beweerde dat de demonstranten de Turkse vlag aan het verbranden waren, terwijl die beelden uit het jaar 2010 zijn en PKK aanhangers onze vlag aan het verbranden waren. Echt grappig joh dat onze overheid geeneens zo hard optrad tegen PKK'ers, maar ho maar als je achter Atatürks ideologie staat!
Hij heeft de stemmen van BDP nodig om straks grondwet veranderingen door te voeren zodat hij (net als Poetin) nog langer aan de macht kan blijven.

Er gaan nu gratis bussen naar Ankara vanuit alle omliggende steden/dorpen om maar voor een grote drukte te zorgen bij zijn toespraken. Echt kansloos.
pi_127581911
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:58 schreef Melli het volgende:

[..]

Echt grappig joh dat onze overheid geeneens zo hard optrad tegen PKK'ers, maar ho maar als je achter Atatürks ideologie staat!
Boehoe, wat zijn de kemalisten toch zielig. :'(
pi_127582032
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:03 schreef Theoden het volgende:

[..]

Hij heeft de stemmen van BDP nodig om straks grondwet veranderingen door te voeren zodat hij (net als Poetin) nog langer aan de macht kan blijven.

Er gaan nu gratis bussen naar Ankara vanuit alle omliggende steden/dorpen om maar voor een grote drukte te zorgen bij zijn toespraken. Echt kansloos.
Goh, waar hebben we dat toch eerder gehoord?
pi_127582082
Geniaal :D

http://instagram.com/p/aVdP9VgXem/#

.. van Aydinlik Gazetesi
pi_127582265
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:17 schreef Theoden het volgende:
Geniaal :D

http://instagram.com/p/aVdP9VgXem/#

.. van Aydinlik Gazetesi
_O-.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:26:45 #150
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127582397
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')