abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127573751
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:05 schreef Che_ het volgende:
En vertel mij waarom je denkt dat ik achter Erdogan sta.
En vertel mij eens in welk hokje je mij plaatst gezien je 'ware aard' post. Dat verdient wel wat toelichting.
pi_127574780
De overheid is aan t rond SMSen

Kazalarin %35'inin ASIRI HIZ nedeniyle meydana geldigini biliyor muydunuz? Olasi bir kaza durumunda hizinizin yasal limitlerde ve emniyet kemerinizin bagli olmasi hayatinizi kurtarabilecektir. Trafik Guvenligi Platformu www.tgp.gov.tr

Did you know that 35% of the accidents occur due to excessive speed? Potential legal speed limits in the event of an accident and the seat belt is connected to kurtarabilecektir YOUR LIFE.

Het advies over hoe jezelf te beschermen tegen traangas laat nog op zich wachten.
pi_127575594
  zondag 9 juni 2013 @ 11:00:04 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127575992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

O alsjeblieft de feministen, die begonnen al te protesteren toen de abortuswetten strenger werden. Zo streng dat het nu ongeveer gelijk loopt met die van West-Europa. :')
Ach ja medemensen die opkomen voor hun rechten en vrijheden daar kan ik alleen maar respect voor hebben ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_127576217
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_127576266
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:26 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig
pi_127576545
Deze folders worden gedrukt voor de bijeenkomst van de regeringspartij volgend weekend.

pi_127577293
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
Deze folders worden gedrukt voor de bijeenkomst van de regeringspartij volgend weekend.

[ afbeelding ]
God zeg wat een Calimero's, en dat voor de partijleider die ons elke dag laat weten dat hij niemands toestemming nodig heeft omdat hij nou eenmaal gewonnen heeft.
pi_127577482
quote:

[ afbeelding ]
Zo te zien hebben de getalenteerde designers ook 't werk neergegooid.
pi_127577608
quote:

[ afbeelding ]
Meen je dit? :')
pi_127577610
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zo te zien hebben de getalenteerde designers ook 't werk neergegooid.
Overigens verdiende die Menderes het om opgehangen te worden. Erdogan zou zich moeten schamen in een adem met die misdadiger te worden genoemd.
pi_127577627
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

Overigens verdiende die Menderes het om opgehangen te worden. Erdogan zou zich moeten schamen in een adem met die misdadiger te worden genoemd.
Waarom?
pi_127577674
quote:
5s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom?
Het organiseren van pogroms in Istanbul.
pi_127577692
Ja die Menderes was toch niet zo'n held. Maar hij is juist een held geworden omdat ze hem hebben opgehangen. Hadden ze niet moeten doen.
pi_127577719
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
Ja die Menderes was toch niet zo'n held. Maar hij is juist een held geworden omdat ze hem hebben opgehangen. Hadden ze niet moeten doen.
Wat hij heeft gedaan is waar Erdogan de hele tijd mee zit te dreigen met zijn 'mitings'. Alleen zijn het deze keer geen weerloze Rum die op zijn vandalen zitten te wachten in Taksim.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:33:52 #91
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127577736
RT:

quote:
quote:
Sunday, June 9

10:03 GMT: Istanbul governor Hüseyin Avni Mutlu apologized in his Twitter for the police violence against protesters.

09:51 GMT: Six policemen have committed suicide since the Gezi Park protests started, Hurriyet daily reported, quoting Faruk Sezer, the head of the Emniyet-Sen police union. Sezer admitted that the police force has come under fierce criticism over how they handled the protests – but also said they had been forced to work under severe conditions.

“The violence you see at the end is the reflection of the violence suffered by the policemen. They are not just subjected to violence by protesters, but by 120-hour consecutive working periods, stale bread and food," Sezer said. He claimed that staffers drafted from other cities had to sleep on benches, shields or cardboard because state authorities did not provide accommodations.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127577769
van de frontpage

quote:
In de Turkse stad Adana zijn tegen- en medestanders van premier Recep Tayyip Erdogan zaterdagavond slaags geraakt. Aanhangers van de premier gooiden stenen naar een optocht van anti-regeringsdemonstranten, meldt staatspersbureau Anadolu.

De politie bracht vrouwen en kinderen in veiligheid, maar kemphanen uit beide kampen bleven op elkaar inslaan met knuppels en over en weer gooien met stenen. Het was de tweede keer dat voor- en tegenstanders van Erdogan op de vuist gingen sinds de grootscheepse protesten tegen de regering tien dagen geleden begonnen.

Tienduizenden mensen hebben in de afgelopen week in tientallen Turkse steden gedemonstreerd tegen de regering. De aanleiding vormden plannen voor de herinrichting van het Taksim-plein in het centrum van Istanbul. Maar de woede van de betogers richtte zich vooral tegen de in hun ogen steeds eigenmachtiger en arrogante regeerstijl van de premier.

Op het Taksim-plein waren zaterdag weer duizenden demonstranten bijeen. Ze kregen steun van grote groepen rivaliserende voetbalfans, die voor één keer zij aan zij optrokken. De politie hield zich afzijdig.
pi_127577775
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:30 schreef HiZ het volgende:
pogroms in Istan
Maak je nu een grap?
pi_127577783
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
RT:

[..]

[..]

Verbaast me niks; al in het begin werd me verteld dat de politie zich helemaal niet heeft teruggetrokken uit Taksim. Ze zijn uit Taksim weggejaagd.
pi_127577826
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Beathoven het volgende:
van de frontpage

[..]

Beproefd recept van Moebarak. :').
I´m back.
pi_127577860
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maak je nu een grap?
Nee ik maak geen grap. Dit is een van de duisterste pagina's uit de geschiedenis van de Turkse Republiek. Menderes was verantwoordelijk voor een pogrom om de weerloze Rum bevolking van Istanbul. Daarbij zijn er doden en talloze gewonden gevallen en zijn er ook op grote schaal bezittingen van Rum vernield. Er zijn foto's van Istiklal Caddesi waar de huisraad en winkel interieurs in grote hopen op straat liggen. Het was de Turkse versie van de Kristallnacht.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:40:24 #97
pi_127577869
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beproefd recept van Moebarak. :').
Waar zijn de kamelen? :D
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_127577889
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee ik maak geen grap. Dit is een van de duisterste pagina's uit de geschiedenis van de Turkse Republiek. Menderes was verantwoordelijk voor een pogrom om de weerloze Rum bevolking van Istanbul. Daarbij zijn er doden en talloze gewonden gevallen en zijn er ook op grote schaal bezittingen van Rum vernield. Er zijn foto's van Istiklal Caddesi waar de huisraad en winkel interieurs in grote hopen op straat liggen. Het was de Turkse versie van de Kristallnacht.
Heb je wel enig idee wat Menderes persoonlijk allemaal heeft gedaan om de progroms tegen te houden? En wat voor maatregelen er tegenover zijn getroffen om het land te stabiliseren? Dat een opvolgende regime alles op Menderes schuift om zo de eigen positie te versterken, politiek propoganda snap ik nog wel, maar dat er zulke leugens 60 jaar later nog als historische feiten worden erkend, vind ik echt bizar.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2013 12:42:48 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 12:42:43 #99
pi_127577904
57UN twitterde op zondag 09-06-2013 om 12:19:54 This photo taken in #Adana, shows civilians throwing stones at #OccupyGezi protesters with support of police. #FTP http://t.co/IqW8JxtR8x reageer retweet
pi_127577943
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
57UN twitterde op zondag 09-06-2013 om 12:19:54 This photo taken in #Adana, shows civilians throwing stones at #OccupyGezi protesters with support of police. #FTP http://t.co/IqW8JxtR8x reageer retweet
[ afbeelding ]
Yup. Ze hebben mensen met bijlen aangevallen... Akkappı was heel erg gister avond. En vandaag weer las ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')