Ik heb een tijdje geleden wel 50 tinten grijs in mijn handen gehad en na 3 seconden weer teruggelegd, want boeken lezen is zeg maar echt wel helemaal niet mijn ding.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo nober,
u bent vast een van de weinigen van dit
land die nog niet naar onze film gekeken
hebben ha haha.
we hebben hem hier voor u neergezet:
En het verbranden ervan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden wel 50 tinten grijs in mijn handen gehad en na 3 seconden weer teruggelegd, want boeken lezen is zeg maar echt wel helemaal niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef wenfer2 het volgende:
Van alle boeken
die ik liever
niet op de
brandstapel zou
willen zien staat dit
boek op nummer één.
Het boek Amy ( spreekt
uit als Amee) Groskamp-
ten Have met 'Hoe
hoort het eigenlijk'.Hoe het heurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef wenfer2 het volgende:
Van alle boeken
die ik liever
niet op de
brandstapel zou
willen zien staat dit
boek op nummer één.
Het boek Amy ( spreekt
uit als Amee) Groskamp-
ten Have met 'Hoe
hoort het eigenlijk'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vooral met onderwerpen over politiek en godsdienst zij men uiterst voorzichtig anderen niet te kwetsen.
Als een eckte FOK!ker betaamd natuurlijk gewoon van internet geplukt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:47 schreef highender het volgende:
[..]
http://www.dbnl.org/tekst(...)06hoeh01_01_0036.php
knip, kwestie van aanpassen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als een eckte FOK!ker betaamd natuurlijk gewoon van internet geplukt.Waar zijn die tijden gebleven dat men nog las van een papieren boek?
Dit had ik niet van jou verwachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Aberkullie het volgende:
Gerda hallo wat vindt u hier nou weer van.Ik vond dit elders hier op het forum.
Als u nou nog niet bij Knevel en Brink mag komen.
Je ziet toch duidelijk een mannelijk postuur in het filmpje, wie zegt dat jij het niet was en nu de schuld op iemand anders probeert te schuiven hm?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit had ik niet van jou verwachtWaarom maak je dit?
Ik kreeg een DM dat jij heimelijk een man bent. Dit is het laatste bewijs dat ik nodig had.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk een mannelijk postuur in het filmpje, wie zegt dat jij het niet was en nu de schuld op iemand anders probeert te schuiven hm?
WAT? Wie is mij hier zo aan het belasterenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat jij heimelijk een man bent. Dit is het laatste bewijs dat ik nodig had.
Welke troll heeft dat geopperd dan mijn heer?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat jij heimelijk een man bent. Dit is het laatste bewijs dat ik nodig had.
'ze' had wel een kleintje op die foto hèquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |