Dag dag Aberkullie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je hem weer, typ eens normaal joh
Filquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar wie
Staat er dan
Op het filmpje?
nou gerda van websitequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:18 schreef gerdatolsteyn het volgende:
beste aberkullie,
we willen op het internet overal
alle hoeken en gaten graag opvullen met onsze films
we zien steeds mee de grootte van het internet,
we zijn er zeker van dat het ons te boven schiet.
kunnen jullie ons behulpzaam zijn en
ons een bouwer van een website duiden?
wat is er mogelijk en zo ja wat voor prijskaart?
we horen dir graag.
Met een website nemen mensen je graag serieus!!
Ontwikkel beterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:18 schreef gerdatolsteyn het volgende:
beste aberkullie,
we willen op het internet overal
alle hoeken en gaten graag opvullen met onsze films
we zien steeds mee de grootte van het internet,
we zijn er zeker van dat het ons te boven schiet.
kunnen jullie ons behulpzaam zijn en
ons een bouwer van een website duiden?
wat is er mogelijk en zo ja wat voor prijskaart?
we horen dir graag.
Met een website nemen mensen je graag serieus!!
Ik heb een tijdje geleden wel 50 tinten grijs in mijn handen gehad en na 3 seconden weer teruggelegd, want boeken lezen is zeg maar echt wel helemaal niet mijn ding.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo nober,
u bent vast een van de weinigen van dit
land die nog niet naar onze film gekeken
hebben ha haha.
we hebben hem hier voor u neergezet:
En het verbranden ervan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden wel 50 tinten grijs in mijn handen gehad en na 3 seconden weer teruggelegd, want boeken lezen is zeg maar echt wel helemaal niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef wenfer2 het volgende:
Van alle boeken
die ik liever
niet op de
brandstapel zou
willen zien staat dit
boek op nummer één.
Het boek Amy ( spreekt
uit als Amee) Groskamp-
ten Have met 'Hoe
hoort het eigenlijk'.Hoe het heurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef wenfer2 het volgende:
Van alle boeken
die ik liever
niet op de
brandstapel zou
willen zien staat dit
boek op nummer één.
Het boek Amy ( spreekt
uit als Amee) Groskamp-
ten Have met 'Hoe
hoort het eigenlijk'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vooral met onderwerpen over politiek en godsdienst zij men uiterst voorzichtig anderen niet te kwetsen.
Als een eckte FOK!ker betaamd natuurlijk gewoon van internet geplukt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:47 schreef highender het volgende:
[..]
http://www.dbnl.org/tekst(...)06hoeh01_01_0036.php
knip, kwestie van aanpassen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als een eckte FOK!ker betaamd natuurlijk gewoon van internet geplukt.Waar zijn die tijden gebleven dat men nog las van een papieren boek?
Dit had ik niet van jou verwachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Aberkullie het volgende:
Gerda hallo wat vindt u hier nou weer van.Ik vond dit elders hier op het forum.
Als u nou nog niet bij Knevel en Brink mag komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |