quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:33 schreef CherryOnTop het volgende:
heb uit verveling al al m'n popcorn opgegeten, nu buikpijn
Sjors heeft een tijdelijke exit.. dat vrouwke bij Bing is Monika..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is dit nou Sjors? Ik weet het nog steeds niet!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat. Maar ik kijk ook al de hele week GTST
't is behelpenquote:
Ik begin net met kijken van eh.... iets? En ik heb nu al spijtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
't is behelpenIk ga heen en weer zappen en me na 3 uur afvragen wat ik in hemelsnaam heb uitgevreten met m'n kostbare tijd.
X-factor natuurlijk!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
Ik zit nu bi bzt....maar nu twijfel ik weer of ik niet toch xfa moet kijken
Ja en ook the voicequote:
quote:
Voice? Hoe wat waar dan? D:quote:
Anders kiezen ze een liedje waarbij vals zingen héél gemakkelijk is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Die "Let's go" komt er nou niet bepaald spetterend uit
ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Die "Let's go" komt er nou niet bepaald spetterend uit
Bbc one, vanaf 20u maar kwam er ook net pas achter...ik word gekquote:
KUT! Echt? Dat is normaal toch op zaterdag?quote:
Ik zag het ook te laatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
KUT! Echt? Dat is normaal toch op zaterdag?
Ja, ik kwam er ook net op tijd achter. Die mensen schuiven met het schema alsof ze aan het sjoelen zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
KUT! Echt? Dat is normaal toch op zaterdag?
NYC cherry poppen..? Wat is datquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je gaat je NYC-cherry poppen ik ben zo trotssss.![]()
echt he! Eerst op zaterdag steeds een andere tijd en nu blijkbaar op zaterdagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook net op tijd achter. Die mensen schuiven met het schema alsof ze aan het sjoelen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... de liedjes![]()
Maar ze heeft ook nog nooit NYC bezocht. Dus haar NYC-cherry wordt gepopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor het "Ik heb het nog nooit gedaan topic"
WTF is dat dan hihi. Ik ga het morgen eens even bekijkenquote:
Drie dingen tegelijkertijd is ook teveel van het goede...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook nog nooit NYC bezocht. Dus haar NYC-cherry wordt gepopt.
Sorry, alles om af te leiden van de puinhoop dat zich op m'n tv afspeelt nu.
echt he, wat een ellende die X-factor. Maar toch blijf ik kijken, hoewel ik meer naar mijn laptop kijk, maar goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook nog nooit NYC bezocht. Dus haar NYC-cherry wordt gepopt.
Sorry, alles om af te leiden van de puinhoop dat zich op m'n tv afspeelt nu.
Haar isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Die naam klinkt eigenlijk echt niet op z'n Nederlands...
ik moet steeds denken aan Hazes.. Als in Andre...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
Haaris klinkt gewoon niet als een leuke naam
Mocht ie willenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik moet steeds denken aan Hazes.. Als in Andre...
Is water natquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
Gaan ze die nummers vandaag weer allemaal verpesten?
Nee boeiend is het zeker nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat. Maar om te zeggen dat het ook daadwerkelijk over komt... nah
Bij de echte doelgroep wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat. Maar om te zeggen dat het ook daadwerkelijk over komt... nah
Dit was de opening?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom zo hem met zo'n saai nummer de show laten openen weet ik niet
Ik hoor ook niet bij de doelgroep.quote:
Ja, een positief puntje wel misschien. Veel saaier dan dit wordt het hopelijk dan nietquote:
jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
was die twitterbalk er vorige week ook? wat irritant
die zijn er wel, maar die laten ze niet zien, zeker de negatieve nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef Apotheose het volgende:
zijn er trouwens niet meer tweets? Steeds dezelfde in beeld
Een vallende ster jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Bakkerd het volgende:
"Nederland heeft er een ster bij"
Hoe vaak hebben we dat al niet gehoord...
Zegt Gordon dat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Bakkerd het volgende:
en 'we gaan nog veel van je horen' nadat er iemand is uit gestemdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef Bakkerd het volgende:
zijn wel steeds dezelfde soort tweets... Wat al eerder is gezegd: 12 jarige meisjes...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
die zijn er wel, maar die laten ze niet zien, zeker de negatieve niet
Ja, maar het niveau was nog nooit zo hoogquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en 'we gaan nog veel van je horen' nadat er iemand is uit gestemd
Haha echt ja..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en 'we gaan nog veel van je horen' nadat er iemand is uit gestemd
aan 14-jarige jochiesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
huwelijksaanzoeken via twitter
Nouja zuurstofonttrekkend slecht is het welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:58 schreef MissJ het volgende:
"Nederland gaat massaal plat"
Natuurlijk Gordon![]()
stiekem is het ook leukquote:
quote:
Aan Stickertje laat ik mijn stroopwafels naquote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:01 schreef MissJ het volgende:
ik begrijp heel goed dat dit voor meisjes van 15/16 erg leuk is.
Ja dat wel....maar ik ben hier echt te oud voor, terwijl ik 1D prima vindquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:01 schreef MissJ het volgende:
ik zal dat bakvisgedrag nooit snappenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:01 schreef MissJ het volgende:
Het fappen van mannen wel?quote:
Da's net zo erg, alleen beter geproduceerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat wel....maar ik ben hier echt te oud voor, terwijl ik 1D prima vind
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat wel....maar ik ben hier echt te oud voor, terwijl ik 1D prima vind
Dit is geweldigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:03 schreef Greyson het volgende:
Sorry ik ga even hard in een hoekje huilen van ellende. Wat is dit voor gedoe potverdorie. Dit is toch geen niveau meer.
Waar zijn Henk-Jan en Jerney als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:04 schreef Sway- het volgende:
Zo jammer dat ze helemaal niet meer serieus beoordelen.
Idols seizoen 1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zijn Henk-Jan en Jerney als je ze nodig hebt
Ik denk het ookquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:47 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... de liedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]Zal vast de U2-versie zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik hoop het stiekem een beetje, ik wil je los zien gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg serieus kippenvel van Daantjequote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 21:08:04 ]
Maar ik heb geen popcorn....en mijn stroopwafels heb ik al aan haar nagelatenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem een beetje, ik wil je los zien gaan.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef iBenny het volgende:
Heb ff geluisterd... het is inderdaad de U2-versie.
end knopquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
hoe ga je ook alweer met een of andere toetsencombi direct naar de onderkant van de pagina hier?
De "end" toets. Vaak aan de rechterkant van je toetsenbord te vinden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
hoe ga je ook alweer met een of andere toetsencombi direct naar de onderkant van de pagina hier?
dan word ik zo enthousiast dat ik waarschijnlijk spontaan een 'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem een beetje, ik wil je los zien gaan.
quote:
O ik dacht laatst dat ik een andere manier zag langskomen, maar dit is ook primaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
De "end" toets. Vaak aan de rechterkant van je toetsenbord te vinden.
Dat kun je op je klompen aanvullen inderdaadquote:
Allemaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:11 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Dat kun je op je klompen aanvullen inderdaad
Ik weet niet wie ik het erger misgun. Gordon, de jongens zelf of de Braviours.
Waarom zo zuur?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:11 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Dat kun je op je klompen aanvullen inderdaad
Ik weet niet wie ik het erger misgun. Gordon, de jongens zelf of de Braviours.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor de stemmen: BBC
Voor de styling: prik je ogen met een satéstokje.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor de stemmen: BBC
Voor de styling: prik je ogen met een satéstokje.
Ze lijkt mij vegaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik hoop voor roodkapje dat ze wel Halal vlees op de BBQ gooien.
En ik ga het terras op zo meteenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ben al naar de BBC. Tetten van Holly > whatever op RTL.
Niet eens superslecht, gewoon ronduit duf en achterlijk.quote:
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
ik had verwacht dat clarissa 'per ongeluk ' tegen de ste, dingetjes op de gitaar zou aanstoten en dat die gitaar dan ineens vals zou gaan klinken
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
ik had verwacht dat clarissa 'per ongeluk ' tegen de stem dingetjes op de gitaar zou aanstoten en dat die gitaar dan ineens vals zou gaan klinken
In je fobo heb je donkere ogen en ben je erg harig.quote:
Eigen schuld. Had je gewoon hier moeten blijven.quote:
Heb je echt asperger?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ugh, ik kan die stem van Candy niet aanhoren! Weet niet precies wat het is...
Echt nagels op schoolbordquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dan klinkt het wrs heel aanstellerigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
'gruwelijk soulful ' dat klinkt niet best
Alsof je verse vullingen in je kiezen hebt en dan een hap van een stuk aluminiumfolie neemt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
We spoelen 'm door?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef hexje het volgende:
Vandaag gaan we afscheid nemen van bruine berg.
Nee joh, eerst van Astrid hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef hexje het volgende:
Vandaag gaan we afscheid nemen van bruine berg.
Bonoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef MissJ het volgende:
nou bruine drol, Bono zingt het vééééél beter!
vanwege je naamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig waarom je dat vraagt.
Oh ok. Ik meldde me ooit aan om aan het topic over autisme deel te nemen en toen ben ik blijven hangen geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
[..]
In je fobo heb je donkere ogen en ben je erg harig.
quote:
Ja... Had ik maar zulk haarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Als Ali z'n haar zou stijlen zou het tot op z'n kont hangen volgens mij.
mijn eerste topic was over een flipperkast. Gelukkig mijn naam niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Oh ok. Ik meldde me ooit aan om aan het topic over autisme deel te nemen en toen ben ik blijven hangen geloof ik.
eerste topic waar ik ooit in poste was x-factorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
mijn eerste topic was over een flipperkast. Gelukkig mijn naam niet.
Zeker, die hoort erbij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je bedoelt die versie met de "ik moet poepen"-blik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |