Ik zat even op een andere zender, gauw weer teruggezapt.quote:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Szura het volgende:
Hopelijk zijn al die kanslozen met de finale weer weg, omdat ze Tsonga en Ferrer niet kennen
Dat was natuurlijk geen doping.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijkt maar weer hoe knap die prestatie van Soderling was. Die kon de hele wedstrijden door gewoon klappen geven, en dat ook volhouden.
Die zit al 2 jaar thuis vanwege een verstuikte teen!quote:
Goede doping om die klappen steeds in te slaan. Als hij hem nou fysiek had gesloopt, maar dat was niet het geval. Gewoon een uitstekende dag.quote:
Wat een beest was dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:14 schreef Szura het volgende:
Toen ik die winner zag moest ik ff denken aan Gonzalez, jammer dat die er niet meer bij is
Viel erg op ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Dat wachten bij het net ook altijd op de tegenstander
quote:
Verhipquote:
Is nog echt leuker ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:27 schreef Niox het volgende:
Genieten op Ned 1 momenteel, de commentaarverbinding is verbroken.
Dat zag ik pas later staanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik ook op de verbroken commentaarlijn haha
Lekker duidelijk was dat idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef Szura het volgende:
Was dat de TB balans voor 2013 of alltime RG?
Het zijn mannen, bff4lfquote:
Haasequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef Zelva het volgende:
Tiebreak records. Ja jongens, daar is maar één expert van in het circuit.
Commentaar is voor de blinden, al dan niet onder onsquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zijn 2e 5e set op RG toch?
Na Isner.
Gewoon 6-0 nadal klaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:31 schreef Norrage het volgende:
Nu niet weer anticlimax graag. Gewoon allebei goede 5e set plz
Daarom is hij ook de nummer 1...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef Niox het volgende:
In zo'n set, terwijl je niet eens je beste spel speelt, twee keer van een break achter terugkomen en 'm dan in de tie break pakken. Buitengewoon knap, ik denk niet dat er iemand anders op de tour rondloopt die dat gekund had.
quote:
Nu Martin niet meer tennist ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef Niox het volgende:
Buitengewoon knap, ik denk niet dat er iemand anders op de tour rondloopt die dat gekund had.
Het match-point ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even bewaren voor bij de match-point.
Maar één toch? AO 2012?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef Norrage het volgende:
Nog niet heel veel 5 setters gespeeld tegen elkaar. Meestal vooral 4 set epics
Hét!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even bewaren voor bij de match-point.
Excuus om wat extra tijd te kunnen pakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef HulkHeld het volgende:
Zou die echt wat aan z'n knie hebben of fake?
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef HulkHeld het volgende:
Zou die echt wat aan z'n knie hebben of fake?
Ik zat er zo op de hopen in die TBquote:
10-0 voor mijquote:
Same herequote:
Ja inderdaad, dacht nog wel eentje. Maar zij konden niet als fed en Rafa master finales tegen elkaar natuurlijkquote:
Ons wedstrijdje. En nee, zeker geen 10-0.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
10-0 voor mijOf bedoel je de wedstrijd?
Hoe graag ik 'm ook zie verliezen, die break zegt niet zo heel veel. Het blijft Nadal..quote:
Wel veel breaks in z'n laatste servicegames, al geldt dat ook voor Djoko.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Niox het volgende:
[..]
Hoe graag ik 'm ook zie verliezen, die break zegt niet zo heel veel. Het blijft Nadal..
Uit zijn linkerneusvleugelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck man. Waar haalt Djoko dit ineens vandaan.
glutenvrij dieetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Fuck man. Waar haalt Djoko dit ineens vandaan.
quote:
Vorig jaar, maar inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Siemerink weet niet meer wie dit jaar de finale van de AO won.
O, sorry.quote:
Misschien wat makkelijker, je geluid uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Niox het volgende:
Toch maar eens even Ziggo bellen of ik in ruil voor extra betalen dezelfde zender zonder commentaar kan krijgen.
Nee, dan hoor je ook geen wedstrijdgeluiden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Misschien wat makkelijker, je geluid uit.
Mja, de spelers, het publiek, de scheids, de klappen etc. Dat wil ik uiteraard allemaal wel horen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Misschien wat makkelijker, je geluid uit.
3-1 achter in de 5e set mag je gewoon geen dubbele fouten maken vind ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
30-15, op zich niet heel bijzonder..
Zeker. Maar bij 40 graden in de AO had ik dat gevoel minderquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ook niet gek haast 4 uur in deze temperatuur.
Zwaardere ondergrond.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker. Maar bij 40 graden in de AO had ik dat gevoel minder
Al de zoveelste keer vandaagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet recht op 'm afslaan.
Wat ik indd bedoelde, kiest vaak geen of de verkeerde hoekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet recht op 'm afslaan.
Op Roland Garros?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:04 schreef Norrage het volgende:
Thiemooow verliest van Starace in tiebreak, uiteraard.
Dat maakt Djoko toch wel een leukere finalistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef Norrage het volgende:
En waar ik Rafa de finale wel zie winnen is dat met Djoko allerminst een zekerheidje
Raar is dat eigenlijk, Djoko dus beter (oke weten we nog niet) dan Nadal maar van Nadal verwacht je dat hij de finale wint en van Djoko niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef Norrage het volgende:
En waar ik Rafa de finale wel zie winnen is dat met Djoko allerminst een zekerheidje
Ik ook niet , maar als je erover nadenkt doet djoko dit soort potten wel heel vaakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Rare wedstrijd. Had het nooit zien aankomen.
Omdat je als tegenstander toch het idee hebt geen schijn van kans te maken als je naar de resultaten van Ferrer en Tsonga in het verleden kijkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk, Djoko dus beter (oke weten we nog niet) dan Nadal maar van Nadal verwacht je dat hij de finale wint en van Djoko niet.
Tijd dat je terugkomt naar de buren, ouwe reusquote:
Poaw daar ben ik al lang niet geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Tijd dat je terugkomt naar de buren, ouwe reus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |