Dat maakt Djoko toch wel een leukere finalistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef Norrage het volgende:
En waar ik Rafa de finale wel zie winnen is dat met Djoko allerminst een zekerheidje
Raar is dat eigenlijk, Djoko dus beter (oke weten we nog niet) dan Nadal maar van Nadal verwacht je dat hij de finale wint en van Djoko niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef Norrage het volgende:
En waar ik Rafa de finale wel zie winnen is dat met Djoko allerminst een zekerheidje
Ik ook niet , maar als je erover nadenkt doet djoko dit soort potten wel heel vaakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Rare wedstrijd. Had het nooit zien aankomen.
Omdat je als tegenstander toch het idee hebt geen schijn van kans te maken als je naar de resultaten van Ferrer en Tsonga in het verleden kijkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Raar is dat eigenlijk, Djoko dus beter (oke weten we nog niet) dan Nadal maar van Nadal verwacht je dat hij de finale wint en van Djoko niet.
Tijd dat je terugkomt naar de buren, ouwe reusquote:
Poaw daar ben ik al lang niet geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Tijd dat je terugkomt naar de buren, ouwe reus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |