Ik vind het altijd een compliment voor een topic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
Stucky het is.
En wat maakt het uit trouwens? Die views.
Precies, laat zien dat dit een topshowtopic isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een compliment voor een topic.
Omdat jij zit te F5'en.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een compliment voor een topic.
Pics van je stofzuiger.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Overigens met zo een gifje in de OP krijg je natuurlijk meer views... zet er dan een saai plaatje in.
Maar Specularium speculeert op geF5 door iemand. Dat ondermijnt het bewijs een beetje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, laat zien dat dit een topshowtopic is![]()
Overigens met zo een gifje in de OP krijg je natuurlijk meer views... zet er dan een saai plaatje in.
Telt de auto-update ook als F5 eigenlijk? Dan ben ik mede schuldig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef poepa het volgende:
[..]
Maar Specularium speculeert op geF5 door iemand. Dat ondermijnt het bewijs een beetje.
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Telt de auto-update ook als F5 eigenlijk?
Niet de hele pagina.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Mmmm toch raar want dan ververst de pagina ook.
Hangt af van de teleologie van het feitencomplex.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Telt de auto-update ook als F5 eigenlijk? Dan ben ik mede schuldig.
Nu niet meer volgens jou?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat was die eigenlijk lelijk vroeger
Ik heb ook 39, kunnen we schoenen ruilen.quote:
Ik heb die show nog nooit gezien.. mis ik nu iets in mijn leven?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef hexje het volgende:
Wie is wie in deze show? Ik ben Denise. Zij was zo lekker verschillig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb die show nog nooit gezien.. mis ik nu iets in mijn leven?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:55 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Verkapte ik-ben-lekker-jong-post.
Lange vrouwen hebben lange voeten he. Net als dat lange mannen lange kanos hebben.quote:
In juli pas, maar ik ben alvast begonnen aan mijn verlanglijstje.quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lange vrouwen hebben lange voeten he. Net als dat lange mannen lange kanos hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |