quote:
Dacht dat je die bedoelde inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef AchJa het volgende:
De ultieme Hassing vliegdekschepen moet je halen bij het cavalerie museum.
Niet bij onsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Baretten op baretten af?
Je bedoelt, petten af baretten op
Bareten...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Baretten op baretten af?
Je bedoelt, petten af baretten op
Niks... eierdopjes zijn voor dipli's...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er mooi/stoer aan het dragen van een baret met het formaat van een keppeltje?
Wij kregen gewoon eerst de bruine baret met Nulli Cedo embleem. Na eindoefening de rode baretquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jullie hebben de drang om al een baret te dragen in de opleiding
Baret moet je verdienen kutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij kregen gewoon eerst de bruine baret met Nulli Cedo embleem. Na eindoefening de rode baret
pfffff, laat ook maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Baret moet je verdienen kutGewoon petten
, of mutsdassen
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt bij de baas mag werkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Baret moet je verdienen kutGewoon petten
, of mutsdassen
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb meerdere keppeltjes gedragen, ik garandeer je dat die nog ietsje kleiner zijn
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.
Ik kan altijd nog de administratie proberenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt bij de baas mag werken
Hahaha, jezusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.
Moet je even een woordje met TMartina doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog de administratie proberen
Kan je doen, maar tot die tijd mondje klamboequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog de administratie proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |