Dat mag jij vinden, sommigen beschermen hun famillie wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dit soort hilarische grootspraak zie je op internet aan de lopende band. Als iedereen zich echt zo zou gedragen dan zouden we in een heel ander land leven.
Pa in de bak is trouwens ook een prima recept voor een verse lading probleemkinderen.
Ik zie geen meningen staan.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef RocketM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, sommigen beschermen hun famillie wel.
Was Horst Tappert. Die had flikken in Antwerpen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef Life2.0 het volgende:
had ie niet ook wat geflikt in duitsland, kunnen ze hem toch uitleveren?
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef RocketM het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, jij vind dat jou meningen feiten zijn, geen discussie waard dus.
Nee, ik stel dat op internet een veel groter deel van de mensen claimt aan eigenrichting te zullen doen dan daadwerkelijk het geval is in de maatschappij.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef RocketM het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, jij vind dat jou meningen feiten zijn, geen discussie waard dus.
Waar zeg ik dat ook alweer dat het er beter van word? niet beter namelijk naar mijn idee, maar ook niet slechter. Bovendien is beschermen voor famillie voor veel mensen wel echt "what ever it takes" , Maar blijkbaar zijn er ook zat mensen die er anders over denken. Prima toch?! Of is jou mening meer waard dan die van een ander?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je ons even uitleggen hoe een samenleving precies beter wordt van eigenrichting.
Ow jij neemt alleen de laatste post dus? Prima hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik stel dat op internet een veel groter deel van de mensen claimt aan eigenrichting te zullen doen dan daadwerkelijk het geval is in de maatschappij.
Daarnaast stel ik dat dat kinderen waarvan de vader in de gevangenis zit statistisch gezien vaker problemen hebben.
Dat zijn geen meningen, maar empirisch toetsbare stellingen waarvoor de empirische onderbouwing in de literatuur prima terug te vinden is.
Als jij een post van mij citeert en dan roept 'dat is jouw mening', dan neem ik inderdaad aan dat dit slaat op hetgeen jij citeert.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:16 schreef RocketM het volgende:
[..]
Ow jij neemt alleen de laatste post dus? Prima hoor.
Misschien over de totale discussie? Pff ik word moe van je.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als jij een post van mij citeert en dan roept 'dat is jouw mening', dan neem ik inderdaad aan dat dit slaat op hetgeen jij citeert.
Het wordt natuurlijk een beetje lastig discussiëren als jij iets citeert, daarop reageert en dan beweert dat de reactie eigenlijk op iets anders gericht was, niet waar?
Je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef RocketM het volgende:
[..]
Misschien over de totale discussie? Pff ik word moe van je.
Roepen dat dit soort figuren wat jou betreft vogelvrij verklaard mogen worden heeft helemaal niets met het beschermen van je gezin te maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef RocketM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, sommigen beschermen hun famillie wel.
Nou ja, dan ga je er vanuit dat de doodstraf goedkoper is dan een verblijf van een x aantal jaren in een TBS-kliniek of longstay. Dat is nog maar de vraag.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:10 schreef Dvm86 het volgende:
Ik zou het verwelkomen als de doodstraf opnieuw ingevoerd zou worden. Niet zo zeer voor Benno L, maar in algemene zin on geestelijk ongeneeslijk zieke beesten -die een zwaar misdrijf zijn begaan- uit de weg te ruimen. Als iemand berouw toont en de experts beoordelen het geval op herhaling als nihil, dan is dat prima, maar er zijn er ook genoeg die oud worden in TBS-klinieken. Dat kost klauwen vol geld en lost niets op. TBS moet alleen dienen voor diegenen die genezen kunnen worden.
Zeg ik dat dan? gewoon 2 meningen die los van elkaar staan.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Roepen dat dit soort figuren wat jou betreft vogelvrij verklaard mogen worden heeft helemaal niets met het beschermen van je gezin te maken.
Is goed johquote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf.
"Amsterdam is de hoofdstad van Nederland!"
"Niet waar!"
"Jawel hoor, zoek maar in de atlas"
"Oh maar ik had het niet over wat je nu zei, maar over iets wat je 3 jaar, 2 maanden, 5 dagen, 12 uur en 33 minuten geleden zei."
Je kunt wel op krampachtige wijze gaan proberen om onder het feit uit te komen dat wat je zei nergens op sloeg, maar dat maakt je niet geloofwaardiger.
Nee, maar het staat wel lekker stoer en wellicht verbergt het de onzekerheid over de eigen geaardheid.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Roepen dat dit soort figuren wat jou betreft vogelvrij verklaard mogen worden heeft helemaal niets met het beschermen van je gezin te maken.
Want jij woont in een niet zo lekkere buurt?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Als ie bij mij in de buurt zou komen wonen dan was het snel afgelopen met hem.
Nee, dan krijgt ie met mij te maken. En in de gevangenis met Bubba.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Want jij woont in een niet zo lekkere buurt?
Dus kan Bubba hem niet meer onder handen nemen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Maar als ik em te pakken krijg is ie nog niet jarig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |