Spanjaard?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb bruine ogen. Ik ben een slechte Nederlander.
Hmm, misschien vroeger niet, maar tegenwoordig is er na de wedstrijd gewoon een dopingcontrole, of is dat alleen voor CL, WK, EK wedstrijden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is redelijk clean als het nauwelijks onderzocht wordt? Van de week een artikel gelezen waarin Romario aangaf dat van de stalen die in Brazilië naar de doping gaan er gewoon 0 gecontroleerd worden
Wielrennen, Atletiek, Gewichtheffen etc. zijn sporten die meer op het fysiek zijn gericht. Kracht, snelheid en explosiviteit zijn in deze sporten belangrijker dan in de sporten met een technische basis. Als je een waardeloze tennisser bent zul je echt niet opeens wereldtop worden na wat doping.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorbij? Nee. Maar in verhouding met een paar andere sporten is voetbal redelijk clean. Er is volgens mij geen enkele sport dat volledig clean is? Zelfs Dressuurpaarden zitten vol met dope (of sla ik nu te ver door?)
Je kan edits lezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spanjaard?
Edit: Er stond eerst toch: 'Ik ben geen Nederlander' Of niet?
Maar als je de monsters die je afneemt niet controleert en gewoon zegt dat er niemand positief is heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, misschien vroeger niet, maar tegenwoordig is er na de wedstrijd gewoon een dopingcontrole, of is dat alleen voor CL, WK, EK wedstrijden?
Geen ideequote:
Tennis is juist een sport waar je wel iets aan doping kan hebben. Een type Nadal bijvoorbeeld die 3 uur lang heen en weer rent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wielrennen, Atletiek, Gewichtheffen etc. zijn sporten die meer op het fysiek zijn gericht. Kracht, snelheid en explosiviteit zijn in deze sporten belangrijker dan in de sporten met een technische basis. Als je een waardeloze tennisser bent zul je echt niet opeens wereldtop worden na wat doping.
Klopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je de monsters die je afneemt niet controleert en gewoon zegt dat er niemand positief is heb je er weinig aan.
Maar doping helpt je niet om een betere balbehandeling te krijgen. De basis voor elke tennisser is nog steeds techniek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tennis is juist een sport waar je wel iets aan doping kan hebben. Een type Nadal bijvoorbeeld die 3 uur lang heen en weer rent.
Je hebt er bij iedere sport baat bij, maar je kan van een werkpaard geen springpaard maken met dopingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tennis is juist een sport waar je wel iets aan doping kan hebben. Een type Nadal bijvoorbeeld die 3 uur lang heen en weer rent.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar doping helpt je niet om een betere balbehandeling te krijgen. De basis voor elke tennisser is nog steeds techniek.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt er bij iedere sport baat bij, maar je kan van een werkpaard geen springpaard maken met doping
In het tennis helpt het alleen wel in het herstel/uithoudingsvermogen. Hierdoor kan je aan veel meer toernooien op volle kracht meedoen wat resulteert in een rank 1 positie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar doping helpt je niet om een betere balbehandeling te krijgen. De basis voor elke tennisser is nog steeds techniek.
Mee eens. Het is dat je tevreden met je lichaam bent, geile beer van me.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Het is dat je tevreden met je lichaam bent, geile beer van me.
Wat ik wel grappig vind is dat onze Feyenoord vrienden na de afgang van hun koningskoppel uit de parel van de Nederlandse opleiding gisteren tegen een tegenstander van het niveau Twente dan meteen beginnen maar hullie waren ook slechtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Het is dat je tevreden met je lichaam bent, geile beer van me.
Wat is Litmanen toch een leuke user
Ik vind dit een rare lange spaghetti-zin.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat onze Feyenoord vrienden na de afgang van hun koningskoppel uit de parel van de Nederlandse opleiding gisteren tegen een tegenstander van het niveau Twente dan meteen beginnen maar hullie waren ook slecht
Ook wel logisch op zich, maar serieus valt het niet te nemen nee. Sowieos heb ik De Vrij zijn hype nooit begrepen, ook voor zijn contractonderhandeling niet overigens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat onze Feyenoord vrienden na de afgang van hun koningskoppel uit de parel van de Nederlandse opleiding gisteren tegen een tegenstander van het niveau Twente dan meteen beginnen maar hullie waren ook slecht
Ik ben buiten adem. Maar bedankt voor deze bijdrage.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare lange spaghetti-zin.
Was ook zo met Vlaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel logisch op zich, maar serieus valt het niet te nemen nee. Sowieos heb ik De Vrij zijn hype nooit begrepen, ook voor zijn contractonderhandeling niet overigens.
Mwa Vlaar is nooit tot die status gegroeid. Dat kon ook niet, want hij was standaard geblesseerd in zijn begintijd. Enkel Greene komt in de buurt. Greene wilde elke Feyenoorder ook ineens in het Nederlands elftal zienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was ook zo met Vlaar.
Maar ze waren inderdaad bagger gisteren. Blind en v. Rhijn moesten het weer redden.
Maar je bent dus wel mod? Gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben buiten adem. Maar bedankt voor deze bijdrage.
van Greene kan je alles zeggen, maar zijn carriere opbouw is iets waar je respect voor moet hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Vlaar is nooit tot die status gegroeid. Dat kon ook niet, want hij was standaard geblesseerd in zijn begintijd. Enkel Greene komt in de buurt. Greene wilde elke Feyenoorder ook ineens in het Nederlands elftal zienx oneindig
Hij moet de waxinelichthoudertjes van Fok! in bedwang houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel mod? Gefeliciteerd dan
Dank.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel mod? Gefeliciteerd dan
Nah. Ik vertegenwoordig #TeamJohannes achter de schermen, thats it.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet de waxinelichthoudertjes van Fok! in bedwang houden
Archief werk en dergelijke om de bloedlijn van Beatrix te onderzoeken.
Houd je mond. Ik moet mijn stageverslag afronden na maanden uitstellen.quote:
Ik zet ook weer gewoon binnen hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik moet mijn stageverslag afronden na maanden uitstellen.
Laat ik maar weer even stoppen met uitstellen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:59 schreef GGMM het volgende:
Wel tof dat a4lf mod is idd.![]()
Van BNW, maar toch.
Heb je dat maleware-programma dat gisteren werd geadviseerd al gedownload?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM hoe verwijder ik deze rotzooi. Als ik het verwijder blijft het in de vorm bestaan, en als ik de computer opnieuw opstart komt het terug.
Ja, werd niks gevonden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat maleware-programma dat gisteren werd geadviseerd al gedownload?
Al gegoogled? Meestal zit er een heel stappenplan achter om zulke zooi van je computer af te halen.quote:
Die vervolg stappen zijn niet mogelijk. Zodra ik het verwijder kan ik niks meer verwijderen/aanpassen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gegoogled? Meestal zit er een heel stappenplan achter om zulke zooi van je computer af te halen.
http://www.2-spyware.com/remove-webcake.html
Er staat wel een linkje van een spyware programma die hem wel zou moeten kunnen verwijderen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vervolg stappen zijn niet mogelijk. Zodra ik het verwijder kan ik niks meer verwijderen/aanpassen.
[ afbeelding ]
Blijft dan aanhouden
Bedankt voor je hulp in ieder geval. Ik roep binnenkort wel de hulp van mijn ICT broertje in
macklemorequote:
Dit is het betere werk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat wel een linkje van een spyware programma die hem wel zou moeten kunnen verwijderen.
http://www.2-spyware.com/download/hunter.exe
Die zou je evt. nog kunnen proberen.
Wat doe jij met je PCquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het betere werk.
[ afbeelding ]
En pas net bezig(Bedankt)
Wtf..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het betere werk.
[ afbeelding ]
Dat youtube filmpje maken heeft mijn computer vermoordt. Ik had beter geen mp3 bestanden en gare edit programma's kunnen downloadenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het betere werk.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Echt langzaam is mijn computer niet, maar ik durfde geen bankgegevens meer in te kijken toen ik al die zooi zag staanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf..Je hebt wel je virusscanner aanstaan toch?
Wat een kleine tuin hebben jouw oudersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godver de was hangt in de tuin. Nu kan ik daar niet liggen.
Of verkoudheid veel wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een kleine tuin hebben jouw ouders
Ja de voortuin is wel groter, maar daar is er meer wind. En in de achtertuin heb je maar een klein stukje gras en voor de rest overal plantenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een kleine tuin hebben jouw ouders
jij woont zeker in zo'n wijk waar iedereen in de voortuin zit?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de voortuin is wel groter, maar daar is er meer wind. En in de achtertuin heb je maar een klein stukje gras en voor de rest overal planten
Nee juist niet. Veel in de achtertuin. Maar hier is de hele tuin volgeplantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij woont zeker in zo'n wijk waar iedereen in de voortuin zit?
kratje Schultenbrau erbij, niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij woont zeker in zo'n wijk waar iedereen in de voortuin zit?
Definieer 'voetballen'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik neem alleen genoegen met een tuin waarin je kan voetballen. Anders nog liever geen tuin
verwende mensen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik neem alleen genoegen met een tuin waarin je kan voetballen. Anders nog liever geen tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |