van Greene kan je alles zeggen, maar zijn carriere opbouw is iets waar je respect voor moet hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Vlaar is nooit tot die status gegroeid. Dat kon ook niet, want hij was standaard geblesseerd in zijn begintijd. Enkel Greene komt in de buurt. Greene wilde elke Feyenoorder ook ineens in het Nederlands elftal zienx oneindig
Hij moet de waxinelichthoudertjes van Fok! in bedwang houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel mod? Gefeliciteerd dan
Dank.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel mod? Gefeliciteerd dan
Nah. Ik vertegenwoordig #TeamJohannes achter de schermen, thats it.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet de waxinelichthoudertjes van Fok! in bedwang houden
Archief werk en dergelijke om de bloedlijn van Beatrix te onderzoeken.
Houd je mond. Ik moet mijn stageverslag afronden na maanden uitstellen.quote:
Ik zet ook weer gewoon binnen hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond. Ik moet mijn stageverslag afronden na maanden uitstellen.
Laat ik maar weer even stoppen met uitstellen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:59 schreef GGMM het volgende:
Wel tof dat a4lf mod is idd.![]()
Van BNW, maar toch.
Heb je dat maleware-programma dat gisteren werd geadviseerd al gedownload?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM hoe verwijder ik deze rotzooi. Als ik het verwijder blijft het in de vorm bestaan, en als ik de computer opnieuw opstart komt het terug.
Ja, werd niks gevonden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat maleware-programma dat gisteren werd geadviseerd al gedownload?
Al gegoogled? Meestal zit er een heel stappenplan achter om zulke zooi van je computer af te halen.quote:
Die vervolg stappen zijn niet mogelijk. Zodra ik het verwijder kan ik niks meer verwijderen/aanpassen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gegoogled? Meestal zit er een heel stappenplan achter om zulke zooi van je computer af te halen.
http://www.2-spyware.com/remove-webcake.html
Er staat wel een linkje van een spyware programma die hem wel zou moeten kunnen verwijderen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vervolg stappen zijn niet mogelijk. Zodra ik het verwijder kan ik niks meer verwijderen/aanpassen.
[ afbeelding ]
Blijft dan aanhouden
Bedankt voor je hulp in ieder geval. Ik roep binnenkort wel de hulp van mijn ICT broertje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |