Chris Froome liep in 2011 zwaar achter op zijn leeftijdsgenoten, hij werd zelfs als slechtste renner van het hele team ingeschat, maar krap een jaar later wint hij bijna de tour en de vuelta.quote:
Hoe de fuck haal je dat uit deze grafiek?, maar jouw uitgeschreven feiten spreken wel boekdelen ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chris Froome liep in 2011 zwaar achter op zijn leeftijdsgenoten, hij werd zelfs als slechtste renner van het hele team ingeschat, maar krap een jaar later wint hij bijna de tour en de vuelta.
Trek je conclusie zou ik zeggen
Al die stipjes zijn renners. Als een renner een beetje zijn natuurlijke ontwikkeling door maakt zit hij rond die lijn die getrokken is. Froome zit vrijwel onderaan en dan ook nog een stuk naar rechts op de leeftijd. Vergelijk hem bv met Edvald Boasson Hagen (EBH) linksboven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe de fuck haal je dat uit deze grafiek?, maar jouw uitgeschreven feiten spreken wel boekdelen ja.
Is Froome ook niet die showrenner welke zijn team in diskrediet wilde brengen door zijn kopman voor lul te zetten?
Wat een beroerde grafiek zegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al die stipjes zijn renners. Als een renner een beetje zijn natuurlijke ontwikkeling door maakt zit hij rond die lijn die getrokken is. Froome zit vrijwel onderaan en dan ook nog een stuk naar rechts op de leeftijd. Vergelijk hem bv met Edvald Boasson Hagen (EBH) linksboven.
Zou kunnen, maar een stuk minder waarschijnlijk dan Chris Froome. EBH rijdt al jarenlang alles op een hoopje. Ook als belofte en nieuweling. Daar wordt toch wel zeer weinig tot geen doping gebruikt, is veel te duur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een beroerde grafiek zegOverigens zit die EBH dan net zo hard aan de doping, maar is hij er eerder mee begonnen.
Yep... het is raar om te zeggen, maar een Boogerd heeft zijn carriere verpest door schoon te rijden... Zondequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het gewoon vervelend dat onze Hollandse wielrenners geen doping gebruiken. Hebben er niks voor over om te winnen. Al die Colombiaantjes, Italiaantjes, Engelsen weet ik veel wat doen het ook, en dan die Hollandse moraalridders in het peloton die eerlijk willen winnen. Bah.
Ja, dat is de afgelopen maanden wel gebleken jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het gewoon vervelend dat onze Hollandse wielrenners geen doping gebruiken. Hebben er niks voor over om te winnen. Al die Colombiaantjes, Italiaantjes, Engelsen weet ik veel wat doen het ook, en dan die Hollandse moraalridders in het peloton die eerlijk willen winnen. Bah.
Maar vooral blijven volhouden dat het in andere sporten net zo hard gebeurtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat is de afgelopen maanden wel gebleken jaSelectief geheugen
![]()
Zo'n Lieuwe Westra die ineens met Contador mee omhoog rijdt als tijdrijder. Nog minder geloofwaardig dan Richie Porte dit jaar.
Vooral je oogkleppen ophoudenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar vooral blijven volhouden dat het in andere sporten net zo hard gebeurt
Jij denkt van niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar vooral blijven volhouden dat het in andere sporten net zo hard gebeurt
Niet in deze mate, niet met deze invloed, nee. Zeker niet in het voetbal.quote:
Yep, en gek genoeg toppen ook daar Nederlanders niet. Toeval? absoluut niet, wij Nederlanders zijn veelte clean en barmhartig voor de rotzooi wat doping is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Atletiek houdt Wielrennen wel goed bij als je naar de dopinggevalen kijkt.
Toch zou je zeggen dat in sporten waar veel geld omgaat veel geld is voor medische begeleiding, voetbal staat dan toch vrij hoog en als je dan kijkt naar bijvoorbeeld Juventus in het verleden maar ook het beroemde Milan Lab waar de oudjes maar bleven gaan (dat kwam omdat ze op het juiste moment rust kregenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
In andere sporten zal het ook wel gebeuren, maar zoveel als in het wielrennen, nee.
Ik heb totaal geen beeld van de jaren 90, maar ik vraag mij toch af hoe clean Ajax zelf was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch zou je zeggen dat in sporten waar veel geld omgaat veel geld is voor medische begeleiding, voetbal staat dan toch vrij hoog en als je dan kijkt naar bijvoorbeeld Juventus in het verleden maar ook het beroemde Milan Lab waar de oudjes maar bleven gaan (dat kwam omdat ze op het juiste moment rust kregen) kan ik me niet voorstellen dat dat nu allemaal voorbij is in het voetbal.
Voorbij? Nee. Maar in verhouding met een paar andere sporten is voetbal redelijk clean. Er is volgens mij geen enkele sport dat volledig clean is? Zelfs Dressuurpaarden zitten vol met dope (of sla ik nu te ver door?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch zou je zeggen dat in sporten waar veel geld omgaat veel geld is voor medische begeleiding, voetbal staat dan toch vrij hoog en als je dan kijkt naar bijvoorbeeld Juventus in het verleden maar ook het beroemde Milan Lab waar de oudjes maar bleven gaan (dat kwam omdat ze op het juiste moment rust kregen) kan ik me niet voorstellen dat dat nu allemaal voorbij is in het voetbal.
Nee daarom maar wij Nederlanders wijzen zo graagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen beeld van de jaren 90, maar ik vraag mij toch af hoe clean Ajax zelf was.
Tuurlijk. Ze moeten wel rustig op dat paard kunnen zitten. Stress en zenuwen slaan over op het paard, en ook zelf moet je helder blijven nadenken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorbij? Nee. Maar in verhouding met een paar andere sporten is voetbal redelijk clean. Er is volgens mij geen enkele sport die volledig clean is? Zelfs Dressuurpaarden zitten vol met dope (of sla ik nu te ver door?)
Ik heb bruine ogen. Ik ben een slechte Nederlander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom maar wij Nederlanders wijzen zo graag
Wat is redelijk clean als het nauwelijks onderzocht wordt? Van de week een artikel gelezen waarin Romario aangaf dat van de stalen die in Brazilië naar de doping gaan er gewoon 0 gecontroleerd wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorbij? Nee. Maar in verhouding met een paar andere sporten is voetbal redelijk clean. Er is volgens mij geen enkele sport die volledig clean is? Zelfs Dressuurpaarden zitten vol met dope (of sla ik nu te ver door?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |