macklemorequote:
Dit is het betere werk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat wel een linkje van een spyware programma die hem wel zou moeten kunnen verwijderen.
http://www.2-spyware.com/download/hunter.exe
Die zou je evt. nog kunnen proberen.
Wat doe jij met je PCquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het betere werk.
[ afbeelding ]
En pas net bezig(Bedankt)
Wtf..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het betere werk.
[ afbeelding ]
Dat youtube filmpje maken heeft mijn computer vermoordt. Ik had beter geen mp3 bestanden en gare edit programma's kunnen downloadenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het betere werk.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet. Echt langzaam is mijn computer niet, maar ik durfde geen bankgegevens meer in te kijken toen ik al die zooi zag staanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf..Je hebt wel je virusscanner aanstaan toch?
Wat een kleine tuin hebben jouw oudersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godver de was hangt in de tuin. Nu kan ik daar niet liggen.
Of verkoudheid veel wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een kleine tuin hebben jouw ouders
Ja de voortuin is wel groter, maar daar is er meer wind. En in de achtertuin heb je maar een klein stukje gras en voor de rest overal plantenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een kleine tuin hebben jouw ouders
jij woont zeker in zo'n wijk waar iedereen in de voortuin zit?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de voortuin is wel groter, maar daar is er meer wind. En in de achtertuin heb je maar een klein stukje gras en voor de rest overal planten
Nee juist niet. Veel in de achtertuin. Maar hier is de hele tuin volgeplantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij woont zeker in zo'n wijk waar iedereen in de voortuin zit?
kratje Schultenbrau erbij, niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij woont zeker in zo'n wijk waar iedereen in de voortuin zit?
Definieer 'voetballen'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik neem alleen genoegen met een tuin waarin je kan voetballen. Anders nog liever geen tuin
verwende mensen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik neem alleen genoegen met een tuin waarin je kan voetballen. Anders nog liever geen tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |