Paar goed. Paar slecht.quote:
Hmmm, da's jammer. Maar nu wel knallen hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar goed. Paar slecht.
Over een tijdje dus nog wel wat herkansingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie was dat die gisteren vamos a la playa had gepost? Ik had het tijdens natuurkunde in mijn hoofd![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VAMOS A LA PLAYA
TODOS CON EL SOMBRERO
EL VIENTO RADIOACTIVO
DESPEINA LOS CABELLOS
we zijn wel consequent met het liedje adorerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
VAMOS A LA PLAYA OH OH OHOHOHOHOHOHO
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hee R_R kijk dit:hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaquote:
quote:
Ben je daar geweest?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben nog aan het huilen omdat jouw school zo raar in elkaar zit. Die kelder, wtf.
Wat vond je er zo raar aan dan? Hebben jullie geen kelder ofzoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Paar tellen maar. Liep even snel met iemand mee die iets moest ophalen.
Dat weggetje daarheen. Met al die buizen daarboven. Had niet echt het gevoel dat ik door een school liep...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat vond je er zo raar aan dan? Hebben jullie geen kelder ofzo
Haha hoe zijn jullie gelopen dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weggetje daarheen. Met al die buizen daarboven. Had niet echt het gevoel dat ik door een school liep...Ons café zit boven de grond, naast de ingang.
Of dat met die buizen klopt niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha hoe zijn jullie gelopen dan?
De ingang zit ook gewoon bij de wenteltrap.
Die buizen heb je alleen als je het halve gebouw door loopt, dus dat denk ik nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of dat met die buizen klopt niet.Is inmiddels al weer een tijdje geleden. Maar wij waren volgens mij ook gewoon via die wenteltrap naar beneden gelopen. Langs die 'mascotte'. Herinner mij dat het weggetje een beetje raar was.
![]()
quote:
M'n waerde broeders, hier een linkje voor jullie:quote:
wil jij eens snel je bek houden?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
[..]
M'n waerde broeders, hier een linkje voor jullie:
thanks u ookquote:Op maandag 10 juni 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
Tentamengekte begint.Sterkte aan iedereen die in hetzelfde schuitje zit.
yep al heel wat en nog een aantal te gaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zware tijden.Heb je al wat tentamens gemaakt?
Timquote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
[..]
M'n waerde broeders, hier een linkje voor jullie:
Bah. Nog eventjes volhouden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yep al heel wat en nog een aantal te gaan
Woh.quote:
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woh.Had vanmorgen 8:30 tentamen waar ik helemaal niet voor geleerd had (had gisteren praktijktoets dus daar al mn tijd in gestoken dit weekend) en heb daar een 7.1 gehaald.
Nog nooit zo snel cijfers gekregen!
Hoeveel moet jij nog?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Ezell het volgende:
Ik ga leren. Stuur mij weg als ik weer hierheen kom, ok. Doeg.
Zou ook wel eens tijd worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
R_R, gisteren eindelijk aflevering twee van Homeland gekeken.
Ja, een jaar later of zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou ook wel eens tijd worden.
Waar ging het over?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:25 schreef Dastan het volgende:
o god ezell ik reageerde net ontzettend sarcastisch op een status waarvan ik dacht dat die van jou was (zelfde voornaam)
iets als haha lekker gek beetje hipsteravondje met sushi en een lekker filmpje ja moet toch kunnen met vriendinnen lekker wegzwijmelen bij de mooie acteurs en wel ja we doen er wat popcorn bij want ja het is een avond waarbij alles kan misschien nog ben jerries wanneer het zielig wordt gewoon meidenm onder elkaar jaquote:
nee man, dat zou echt gek zijn gezien hoe wij elkaar kennenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch wel terechte reactie. Had gewoon laten staan.
gewoon sociale kring jwt beetje mengen onder de normale mensen in plaats van afgestompte FOK!'ersquote:
Ach, best handig op school. Even zieltjes winnen zodat je ze later makkelijker om een gunst kan vragen.quote:
deze vrouw kentquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, best handig op school. Even zieltjes winnen zodat je ze later makkelijker om een gunst kan vragen.
Ach, ik zit nu in een klas waarvan ik grotendeels walg. Erop bitchen heeft geen zin, zeker niet aangezien je steeds moet samenwerken en elkaar moet beoordelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zieltjes winnen.
Wat een wanstaltige praktijken.
Daarom geen hbo dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu in een klas waarvan ik grotendeels walg. Erop bitchen heeft geen zin, zeker niet aangezien je steeds moet samenwerken en elkaar moet beoordelen.
Ik spuug op die groepsopdracht.quote:
kom bij de universiteit danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik spuug op die groepsopdracht.Bij de praktijkvakken snap ik het nog, want zo is het ook als je gaat werken, maar de rest is dikke bullshit. Ik maak die opdrachten liever zelf.
Dat is de fok!ker in je.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik spuug op die groepsopdracht.Bij de praktijkvakken snap ik het nog, want zo is het ook als je gaat werken, maar de rest is dikke bullshit. Ik maak die opdrachten liever zelf.
Dan kom ik groepswerk te kort.quote:
sowiesoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is de fok!ker in je.
Ik heb op school twee soorten groepswerk. Eentje daarvan is dus onnodig. De ander is best leerzaam.quote:
Niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:55 schreef ThaTim het volgende:
ken je de mop van leeell en dastanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
gewoon dastan, ik , kb, jij , R_R, tim,quote:
O, ik heb geen idee of die dag uitkomt hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:22 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon dastan, ik , kb, jij , R_R, tim,
leuk tok
nee nee dat kunnen we altijd nog kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik heb geen idee of die dag uitkomt hoor.
Ok ok, is een vrijdag toch? Gratis ov.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:25 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee dat kunnen we altijd nog kijken
omdatquote:
Jij komt binnenkort naar het ziekenhuis omdat je buisjes in je oren krijgt. We zullen uitleggen wat er dan gaat gebeuren.quote:
Ok, nou ja, ik zal je wel iets laten weten zodra ik weet of ik kan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:35 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat
en gewoon kabeeee
en wat zijn buisjes
herkenbaar probleem.quote:
pijn vooralquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Ezell het volgende:
Aiii kb, klinkt vervelend. Waar heb jij last van? Niet goed horen of pijn?
Ah wat kut.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pijn vooralen alsof er druk is in mn oren, maar meneer de KNO-arts ging met zo'n drukding kijken in mn oor en er was niks
ook het gevoel alsof dat trommelvliesje los zit ofzo en er een prop in mn oor zitquote:
Leuk gebruik van beeldtaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ook het gevoel alsof dat trommelvliesje los zit ofzo en er een prop in mn oor zitecht heel vaag gevoel, maar de KNO arts zag niks, dus t zal tussen mn oren zitten denk ik zo
mwah er is wel echt iets hoor ben toch niet gekquote:
Goed hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk gebruik van beeldtaal.Sinds wanneer heb hier last van?
Pff, dat klinkt pijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed heBest lang, sinds ik me herinner al gedoe met mn oren altijd al.
nou mijn leerstof is veel smeriger, al die amputaties en protheses en shitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een smerige verhalen in dit topic.
quote:
Eeltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een smerige verhalen in dit topic.
SPANNONDquote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb maandag mn competentiebeoordeling.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb maandag mn competentiebeoordeling.
Nah, niet echt. Een deadline die je negen weken van tevoren krijgt, is in praktijk niet hetzelfde als eentje die je een paar uur van tevoren krijgt. In mijn geval dan.quote:
Competentiebeoordeling, portfoliogesprek, groei enz laten zien dat soort dingen, feedback en bewijzen verzameld gedurende het hele jaar en leerdoelen opgesteld en aan gewerkt (quote:
Hmm, ja oke dat is wel zo. Hangt er natuurlijk ook van af wat voor project oid het is. Tegenwoordig begin ik wel sneller met dingen.quote:[..]
Nah, niet echt. Een deadline die je negen weken van tevoren krijgt, is in praktijk niet hetzelfde als eentje die je een paar uur van tevoren krijgt. In mijn geval dan.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een bijzondere term. Competentiebeoordeling.
ZOMG LOL JE BENT INCOMPETENT HAHAHAHAHA HELEMAAL NIKS TE ZOEKEN HIER LOLOL
Zo zou ik het dan doen he.
O, eigenlijk dus gewoon een beoordelingsgesprek? Daar ben ik zo slecht in. Ik ben best streng voor mezelf en ik heb tijdens zo'n gesprek dus een keer dikke kritiek op mezelf gegeven. Raad eens: daardoor gezakt voor dat vak.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Competentiebeoordeling, portfoliogesprek, groei enz laten zien dat soort dingen, feedback en bewijzen verzameld gedurende het hele jaar en leerdoelen opgesteld en aan gewerkt (leerdoelen, morgen maar twee verzinnen)
Slim.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, eigenlijk dus gewoon een beoordelingsgesprek? Daar ben ik zo slecht in. Ik ben best streng voor mezelf en ik heb tijdens zo'n gesprek dus een keer dikke kritiek op mezelf gegeven. Raad eens: daardoor gezakt voor dat vak.![]()
Mja, ik ga mezelf niet de hemel in prijzen als ik het daar niet mee eens ben.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slim.Maar op dit gesprek staat een negatief bindend studieadvies, dus het is belangrijk dat je het haalt. Anders is het game over.
Ik hoop het.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koala![]()
Wel kut overigens ja Ezell, maar herkansing komt vast goed! En ja heb er vertrouwen in denk ik.
Wat is dat schrijven dan? Gewoon schrijven voor de leuk? En anders over radio en televisie schrijven huh?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop het.Heb er eigenlijk wel een beetje zin in, want dan kan ik na die kutblokken met radio en en tv weer eindelijk schrijven.
![]()
Wat heb je door het jaar heen gehoord van je docenten? Hoe reageerden ze op je?
Jawel, van binnen stierf er iets in mij toen ik mn eerste 5.8 had gehaald. Sindsdien neerwaartse spiraal.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoge cijfers halenNog nooit iemand overleden aan een 6
Dit schooljaar bestond uit vier blokken en dus vier verschillende praktijkvakken. Twee daarvan: weekkrant en radio- en televisieprogramma. En die van de weekkrant heb ik dus verkloot met mijn gesprek.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dat schrijven dan? Gewoon schrijven voor de leuk? En anders over radio en televisie schrijven huh?
Ja, mn kerndocent vindt mij een hele sterke leerling en zei in tussentijds gesprek dat ik hoge eisen mag stellen, maar dat dat niet hoeft en dat ik re streng ben voor mezelf.
Na zes weken moesten we eerste project inleveren en ik had daar een 9 voor, een na hoogst. Not bad huh?
Onterecht. Bij een 5.4 mag er iets afsterven. Een 5.8 moet je echt een enorme smile geven.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, van binnen stierf er iets in mij toen ik mn eerste 5.8 had gehaald. Sindsdien neerwaartse spiraal.
Praktijk is wel leuk als ik het zo hoor. En ach, jij hebt tijd zat dus deze zomer lekker dat weekkrantding fixen en hoppa weer wat dichter bij diplomaatje.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit schooljaar bestond uit vier blokken en dus vier verschillende praktijkvakken. Twee daarvan: weekkrant en radio- en televisieprogramma. En die van de weekkrant heb ik dus verkloot met mijn gesprek.Radio en televisie is dus radio- en tv-items maken. Met apparatuur en shit op pad.
Maar als ik het zo hoor, hoef jij je nergens zorgen over te maken. Een 9 is knap.
Mja, het kutte is dat het in de zomer is. Dan zijn mensen vaker onbereikbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praktijk is wel leuk als ik het zo hoor. En ach, jij hebt tijd zat dus deze zomer lekker dat weekkrantding fixen en hoppa weer wat dichter bij diplomaatje.Ik hoop het ja, dat het goed komt. Laatst praktijktoets gehad en daar staat ook een bas op.
Beter haal ik dat.
Niet als je geleerd hebt.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onterecht. Bij een 5.4 mag er iets afsterven. Een 5.8 moet je echt een enorme smile geven.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Bsa?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bas is dat bindend studieadvies, geen idee waarom ze bas noemen
Majestueus.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet als je geleerd hebt.
Bij sociologie krijgen we MC en beide tentamens met gericht (lees: aantal a-b-c-d's optellen en bijvullen waar nodig) gokken gehaald.
En ECTS heet zeker SECT?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja kan ook, op mijn opleiding heet het bas.
Dat zegt mij ook niets.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat niet.Klinkt wel beter, volgend SVO inbrengen maar.
ehh ja ietd met studenten die overleggen met docenten en roostermakers en andere belangrijke mensen over wat er beter kan en kritische noten en wat goed gaat.quote:
herkenbaar die tentamens savonds, na een volle dag les ook gewoon. Pauperschool.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met roostermakers overleggen, dat zou ik ook wel eens willen.
Het is nu wel leuk geweest met tentamens en college's midden in de nacht.
O, zoiets hebben wij ook naar klassenvertegenwoordigers in de onderbouw. Maar dat heet de studieraad of zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehh ja ietd met studenten die overleggen met docenten en roostermakers en andere belangrijke mensen over wat er beter kan en kritische noten en wat goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |