Ok ok, is een vrijdag toch? Gratis ov.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:25 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee dat kunnen we altijd nog kijken
omdatquote:
Jij komt binnenkort naar het ziekenhuis omdat je buisjes in je oren krijgt. We zullen uitleggen wat er dan gaat gebeuren.quote:
Ok, nou ja, ik zal je wel iets laten weten zodra ik weet of ik kan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:35 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat
en gewoon kabeeee
en wat zijn buisjes
herkenbaar probleem.quote:
pijn vooralquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:41 schreef Ezell het volgende:
Aiii kb, klinkt vervelend. Waar heb jij last van? Niet goed horen of pijn?
Ah wat kut.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pijn vooralen alsof er druk is in mn oren, maar meneer de KNO-arts ging met zo'n drukding kijken in mn oor en er was niks
ook het gevoel alsof dat trommelvliesje los zit ofzo en er een prop in mn oor zitquote:
Leuk gebruik van beeldtaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ook het gevoel alsof dat trommelvliesje los zit ofzo en er een prop in mn oor zitecht heel vaag gevoel, maar de KNO arts zag niks, dus t zal tussen mn oren zitten denk ik zo
mwah er is wel echt iets hoor ben toch niet gekquote:
Goed hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leuk gebruik van beeldtaal.Sinds wanneer heb hier last van?
Pff, dat klinkt pijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed heBest lang, sinds ik me herinner al gedoe met mn oren altijd al.
nou mijn leerstof is veel smeriger, al die amputaties en protheses en shitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een smerige verhalen in dit topic.
quote:
Eeltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een smerige verhalen in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |