SPANNONDquote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb maandag mn competentiebeoordeling.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb maandag mn competentiebeoordeling.
Nah, niet echt. Een deadline die je negen weken van tevoren krijgt, is in praktijk niet hetzelfde als eentje die je een paar uur van tevoren krijgt. In mijn geval dan.quote:
Competentiebeoordeling, portfoliogesprek, groei enz laten zien dat soort dingen, feedback en bewijzen verzameld gedurende het hele jaar en leerdoelen opgesteld en aan gewerkt (quote:
Hmm, ja oke dat is wel zo. Hangt er natuurlijk ook van af wat voor project oid het is. Tegenwoordig begin ik wel sneller met dingen.quote:[..]
Nah, niet echt. Een deadline die je negen weken van tevoren krijgt, is in praktijk niet hetzelfde als eentje die je een paar uur van tevoren krijgt. In mijn geval dan.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook wel een bijzondere term. Competentiebeoordeling.
ZOMG LOL JE BENT INCOMPETENT HAHAHAHAHA HELEMAAL NIKS TE ZOEKEN HIER LOLOL
Zo zou ik het dan doen he.
O, eigenlijk dus gewoon een beoordelingsgesprek? Daar ben ik zo slecht in. Ik ben best streng voor mezelf en ik heb tijdens zo'n gesprek dus een keer dikke kritiek op mezelf gegeven. Raad eens: daardoor gezakt voor dat vak.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Competentiebeoordeling, portfoliogesprek, groei enz laten zien dat soort dingen, feedback en bewijzen verzameld gedurende het hele jaar en leerdoelen opgesteld en aan gewerkt (leerdoelen, morgen maar twee verzinnen)
Slim.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, eigenlijk dus gewoon een beoordelingsgesprek? Daar ben ik zo slecht in. Ik ben best streng voor mezelf en ik heb tijdens zo'n gesprek dus een keer dikke kritiek op mezelf gegeven. Raad eens: daardoor gezakt voor dat vak.![]()
Mja, ik ga mezelf niet de hemel in prijzen als ik het daar niet mee eens ben.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slim.Maar op dit gesprek staat een negatief bindend studieadvies, dus het is belangrijk dat je het haalt. Anders is het game over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |