Dat weggetje daarheen. Met al die buizen daarboven. Had niet echt het gevoel dat ik door een school liep...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat vond je er zo raar aan dan? Hebben jullie geen kelder ofzo
Haha hoe zijn jullie gelopen dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat weggetje daarheen. Met al die buizen daarboven. Had niet echt het gevoel dat ik door een school liep...Ons café zit boven de grond, naast de ingang.
Of dat met die buizen klopt niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha hoe zijn jullie gelopen dan?
De ingang zit ook gewoon bij de wenteltrap.
Die buizen heb je alleen als je het halve gebouw door loopt, dus dat denk ik nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of dat met die buizen klopt niet.Is inmiddels al weer een tijdje geleden. Maar wij waren volgens mij ook gewoon via die wenteltrap naar beneden gelopen. Langs die 'mascotte'. Herinner mij dat het weggetje een beetje raar was.
![]()
quote:
M'n waerde broeders, hier een linkje voor jullie:quote:
wil jij eens snel je bek houden?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
[..]
M'n waerde broeders, hier een linkje voor jullie:
thanks u ookquote:Op maandag 10 juni 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
Tentamengekte begint.Sterkte aan iedereen die in hetzelfde schuitje zit.
yep al heel wat en nog een aantal te gaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zware tijden.Heb je al wat tentamens gemaakt?
Timquote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
[..]
M'n waerde broeders, hier een linkje voor jullie:
Bah. Nog eventjes volhouden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yep al heel wat en nog een aantal te gaan
Woh.quote:
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woh.Had vanmorgen 8:30 tentamen waar ik helemaal niet voor geleerd had (had gisteren praktijktoets dus daar al mn tijd in gestoken dit weekend) en heb daar een 7.1 gehaald.
Nog nooit zo snel cijfers gekregen!
Hoeveel moet jij nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |