abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127656218
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kanker weet ik niet maar AIDS is wel manmade imo.
Hoe kom je erbij, al het wetenschappelijk bewijs is kraakhelder.
Waarom nu per se HIV, de pokken is veel dodelijker, dat is opeens wel natuurlijk?
Wat een kolder.....
pi_127656351
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Waarom nu per se HIV, de pokken is veel dodelijker, dat is opeens wel natuurlijk?
Wat een kolder.....
En volgens jou is alle wetenschap betrouwbaar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_127656450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

99.9% ja.

Betrouwbaarder dan leken die op basis van halve kennis en onderbuikgevoelens doen alsof ze de waarheid in pacht hebben.
pi_127656635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

:')
Conscience do cost.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:29:23 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127658656
-Edit. Reageer eens inhoudelijk en niet op de man-

[ Bericht 33% gewijzigd door ajacied4lf op 11-06-2013 12:32:07 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127658694
Het enige wat daar grappig aan is is dat uitgerekend jij erom lacht.
Conscience do cost.
pi_127658699
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door ajacied4lf op 11-06-2013 12:34:20 ]
pi_127658884
Labiek, wat denk jij dan? Hoeveel procent van de wetenschap is betrouwbaar? :) En hoe weet je dat zo zeker?
★★★
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:36:28 #211
52357 Lambiekje
pi_127658913
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Labiek, wat denk jij dan? Hoeveel procent van de wetenschap is betrouwbaar? :) En hoe weet je dat zo zeker?
Algemene wetenschap minder dan 10%. Medische wetenschap. <0.01%.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127659098
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Algemene wetenschap minder dan 10%. Medische wetenschap. <0.01%.
En dit zeg je uit ervaring? Of zijn hier (betrouwbare) onderzoekjes van?
★★★
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:44:14 #213
52357 Lambiekje
pi_127659186
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Alles binnen de medische wereld is van A tot Z bedrog.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 12:46:31 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_127659270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

|:(
pi_127659280
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

En hoe bepaal jij of een onderzoek betrouwbaar is? Is het betrouwbaar als het in jouw visie past? 8)7
★★★
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:48:46 #216
52357 Lambiekje
pi_127659359
http://www.telegraph.co.u(...)ngs-in-research.html

Bijna iedere wetenschapper is een Diederik Stapel. En je weet zelf ook wel dat dergelijke data als dat nog maar het ijsbergtopje is. En als er dan sporadisch een wetenschapper eerlijk bezig is dan wordt hij/zij wel teruggefloten door een meerdere, geldschieter, of producent.

Huidige wetenschap is geen knip voor de neus waard.

Dus hoe SP erbij komt dat 99,9 % goed is .,.. is mij echt een compleet raadsel.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 12:54:59 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_127659575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Lambiekje het volgende:

Bijna iedere wetenschapper is een Diederik Stapel. En je weet zelf ook wel dat dergelijke data als dat nog maar het ijsbergtopje is. En als er dan sporadisch een wetenschapper eerlijk bezig is dan wordt hij/zij wel teruggefloten door een meerdere, geldschieter, of producent.

Je zit de boel weer aardig uit te dagen Biekje met je schromelijke generalisaties en verdachtmakingen. Nok daar nu eens mee.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:59:40 #218
52357 Lambiekje
pi_127659728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zit de boel weer aardig uit te dagen Biekje met je schromelijke generalisaties en verdachtmakingen. Nok daar nu eens mee.
SP moet niet zulke bespottelijke zaken claimen. Met zijn/haar reacties maakt mij furieus. Hij/zij moet wel een trol zijn.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 13:01:48 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_127659806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

SP moet niet zulke bespottelijke zaken claimen. Met zijn/haar reacties maakt mij furieus. Hij/zij moet wel een trol zijn.

Ja hoor SP is een troll :+
Kom op nou Biekje, je weet wel beter.
pi_127659818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bespottelijk zaken claimen?

Als dat zo is, dan geldt dat ook voor jou met je 'Algemene wetenschap minder dan 10%. Medische wetenschap. <0.01%'.
★★★
pi_127659945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Lambiekje het volgende:

Maar dat artikel wat jij nu linkt is natuurlijk weer wel betrouwbaar :') Dommie.
Conscience do cost.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:09:35 #222
52357 Lambiekje
pi_127660023
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor SP is een troll :+
Kom op nou Biekje, je weet wel beter.
ja ik wet weel beter ... hijs is meer dan dat. Hij is zo iemand die als 'agent' geactiveerd kan worden wat ik in het andere topic aanhaalde.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 13:10:35 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_127660055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja ik wet weel beter ... hijs is meer dan dat. Hij is zo iemand die als 'agent' geactiveerd kan worden wat ik in het andere topic aanhaalde.
Zucht..
pi_127660068
quote:

[..]

Maar dat is iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij ben jij zelf zo'n agent en ben je op dit moment geactiveerd ;)
Conscience do cost.
pi_127660396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat een kolder.....
Voor de puriteinse Afrikaners van het toenmalige apartheidsregime zou een ziekte die via sexueel contact verspreidt en een lange incubatietijd heeft ideaal geweest zijn om de zwarte meerderheid en blanken die er relaties mee hadden op lange termijn uit te roeien.
Z-Afrika had chemische en biologische wapenprogrammas lopen, zoals http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Coast.
HIV zou een geschikt biologisch wapen zijn. Dat het niet door de mens is gemaakt betekent niet dat de besmetting niet met opzet is gebeurt.

dat was één van mijn hypotheses lang geleden :P Voornaamste bezwaar ertegen: hoe zouden ze HIV en de gevolgen voor de mens ontdekt hebben? Alternatief: besmetting was een toevallig gevolg van research programma. Maar een beetje professionele organisatie laat geen proefpersonen van biologische wapenresearch als potentiële getuigen achter, dus zou de besmetting daar gestopt zijn..
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 13:25:20 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_127660613
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Voor de puriteinse Afrikaners van het toenmalige apartheidsregime zou een ziekte die via sexueel contact verspreidt en een lange incubatietijd heeft ideaal geweest zijn om de zwarte meerderheid en blanken die er relaties mee hadden op lange termijn uit te roeien.
Z-Afrika had chemische en biologische wapenprogrammas lopen, zoals http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Coast.
HIV zou een geschikt biologisch wapen zijn. Dat het niet door de mens is gemaakt betekent niet dat de besmetting niet met opzet is gebeurt.

dat was één van mijn hypotheses lang geleden :P Voornaamste bezwaar ertegen: hoe zouden ze HIV en de gevolgen voor de mens ontdekt hebben? Alternatief: besmetting was een toevallig gevolg van research programma. Maar een beetje professionele organisatie laat geen proefpersonen van biologische wapenresearch als potentiële getuigen achter, dus zou de besmetting daar gestopt zijn..
Ik zie heel veel zou geweest zijn
pi_127660727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie heel veel zou geweest zijn
Het is niet uitgesloten, hoogstens hééééél onwaarschijnlijk.
Dit is toch BNW? Worst case scenarios en dergelijke... ;)
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 13:41:09 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_127661198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:28 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Het is niet uitgesloten, hoogstens hééééél onwaarschijnlijk.
Dit is toch BNW? Worst case scenarios en dergelijke... ;)
Jaja, dit is BNW ;)

Zou wel een ramp geweest zijn als dat gebeurd was.
pi_127665301
quote:

[..]

Agent .SP. meldt zich.
Luister Lambiekje, ik heb onnoemelijk meer ervaring met wetenschap dan jij ooit uit de Internets zult halen, dus een beetje respect graag.
Ik weet dat jij net zo denkt als een religie fanaat en dus elke discussie met jou per definitie onmogelijk is, maar probeer eens open te staan voor mensen die meer ervaring hebben met dingen waar je commetaar op hebt.
pi_127665641
quote:

[..]

Ja, lijkt me briljant plan om je goedkope arbeidskrachten uit te roeien.
Men had toe der tijd absoluut de technologie om te meten waar en wat HIV was, laat staan manipuleren.
pi_127665913
quote:

[..]

FYI:

"The earliest direct evidence of HIV infection in humans was found retrospectively in a serum sample and a lymph node biopsy specimen stored in 1959 and 1960, respectively, in Kinshasa in the DRC 18 and 19. As well as providing direct evidence of the age of the HIV epidemic in humans, these samples have been instrumental in the validation and extrapolations of molecular clock computer programs used to estimate the time to the most recent common ancestors (tMRCAs) and evolutionary rates of various HIV lineages 19 and 20."

"Multiple zoonotic transmissions of simian immunodeficiency virus (SIV) have resulted in different HIV lineages in humans. In addition, the high mutation and recombination rates during viral replication result in a great genetic variability of HIV within individuals, as well as within populations, upon which evolutionary selection pressures act."

Dus meerdere keren van aap naar mens gegaan, wat geleidt heeft toch verschillende HIV lijnen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:24:51 #232
52357 Lambiekje
pi_127668761
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Agent .SP. meldt zich.
Luister Lambiekje, ik heb onnoemelijk meer ervaring met wetenschap dan jij ooit uit de Internets zult halen, dus een beetje respect graag.
Nu ik dit lees snap ik wel dat jij kwalijke nonsens roept. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd. En respect?!! daar is het voor medische tak te corrupt voor. Ik zeg hier niet dat jij corrupt bent maar het milieu waarin jij actief bent is dat gegarandeerd.

quote:
Ik weet dat jij net zo denkt als een religie fanaat en dus elke discussie met jou per definitie onmogelijk is, maar probeer eens open te staan voor mensen die meer ervaring hebben met dingen waar je commetaar op hebt.
Je hebt een roze tunnel visie bril op.
pi_127668879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ja, lijkt me briljant plan om je goedkope arbeidskrachten uit te roeien.
Men had toe der tijd absoluut de technologie om te meten waar en wat HIV was, laat staan manipuleren.
Ze hebben wel meer keuzes gemaakt die economisch nadelig waren. De economische boycot was een rechtstreeks gevolg van de apartheid; de ontruiming van de townships, de interventie in Angola, het kernwapenprogramma, allemaal zaken die geld kostten zonder economische voordelen op te leveren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef .SP. het volgende:

[..]

FYI:

"The earliest direct evidence of HIV infection in humans was found retrospectively in a serum sample and a lymph node biopsy specimen stored in 1959 and 1960, respectively, in Kinshasa in the DRC 18 and 19. As well as providing direct evidence of the age of the HIV epidemic in humans, these samples have been instrumental in the validation and extrapolations of molecular clock computer programs used to estimate the time to the most recent common ancestors (tMRCAs) and evolutionary rates of various HIV lineages 19 and 20."

"Multiple zoonotic transmissions of simian immunodeficiency virus (SIV) have resulted in different HIV lineages in humans. In addition, the high mutation and recombination rates during viral replication result in a great genetic variability of HIV within individuals, as well as within populations, upon which evolutionary selection pressures act."

Dus meerdere keren van aap naar mens gegaan, wat geleidt heeft toch verschillende HIV lijnen.
Heb nooit gedacht dat het "would stand up to scrutiny". Maar imo was het een net iets minder absurd man-made AIDS scenario dan de populaire conspiracy theorieën, zoals HIV gemaakt in een CIA-lab om homo's en african-americans uit te roeien. :P
pi_127669181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nu ik dit lees snap ik wel dat jij kwalijke nonsens roept. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd. En respect?!! daar is het voor medische tak te corrupt voor. Ik zeg hier niet dat jij corrupt bent maar het milieu waarin jij actief bent is dat gegarandeerd.

[..]

Je hebt een roze tunnel visie bril op.
ach ach, wat een uitspraken van iemand die nog nooit een voet in een laboratorium heeft gezet.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:35:29 #235
52357 Lambiekje
pi_127669236
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jaja, dit is BNW ;)

Zou wel een ramp geweest zijn als dat gebeurd was.
Het is niet de eerste keer dat zomaar expres een virus in het wild los gelaten wordt.
Varkensgriep is een hyperdepieper geknutseld virus. En is men Baxter vergeten?

Spaanse griep is ook mooi uitgezet.
pi_127669618
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is niet de eerste keer dat zomaar expres een virus in het wild los gelaten wordt.

War verwijs je naar met Baxter? HIV in bloedprodukten voor hemofiliepatienten, dodelijk virus in Ukraine, of het H1N1 vaccin?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:46:30 #237
52357 Lambiekje
pi_127669726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef meth1745 het volgende:

[..]

War verwijs je naar met Baxter? HIV in bloedprodukten voor hemofiliepatienten, dodelijk virus in Ukraine, of het H1N1 vaccin?
http://www.bloomberg.com/(...)ive&sid=aTo3LbhcA75I
  dinsdag 11 juni 2013 @ 16:48:28 #238
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_127669803
quote:

[..]

In 1918? :?
pi_127670174
quote:

[..]

Spaanse griep uitgezet, omdat de eerste wereld oorlog niet genoeg mensen had omgebracht?
Wat een lulkoek.
pi_127679986
quote:
Zal niet de laatste keer zijn dat ze fouten maken. Als er nooit fouten werden gemaakt zouden we veel minder regels en wetgeving nodig hebben. 100% vermijden is een utopie, maar een bedrijf dat wekelijks negatief in het nieuws komt zal niet lang bestaan.
Voor mij zijn die berichten geen bevestiging van big bad farma, ik zou me meer zorgen maken als het volledig stil bleef.
Als ik zie dat na dit nieuws de koers van het aandeel van $58.27 naar 50$ zakt, een waardeverlies van vier miljard dollar, dan is het geen goedkope fout geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door meth1745 op 11-06-2013 21:28:12 ]
pi_127688670
Goh wie had dat nou kunnen bedenken:

Mazelenuitbraak in Bijbelgordel
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 12 juni 2013 @ 04:39:04 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_127693237
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

...

Zonder de motorkap te hoeven te kijken weet je met logisch redeneren dat het basale idee van vaccins onjuist is.

...
Eens in de zoveel tijd vraag ik je wat het verschil is tussen je immuun systeem trainen op het omhulsel van een virus, en door ziek te worden. Heb je op die basale vraag nou eindelijk een goed doordacht en onderbouwd antwoord?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 12 juni 2013 @ 04:43:26 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_127693245
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als iemand goed behandeld is voor zijn/haar kwaal dan ga je het toch delen. Dergelijke verhalen zijn mij onbekend.
Slecht geheugen joh? Meer dan genoeg mensen die je dergelijke verhalen vertellen. Zag gisteren nog een item langskomen over iemand die 25 jaar geleden een succesvolle hart-long transplantatie had gehad en nog steeds in leven is. Het is maar net wat je wel en niet wilt zien.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 12 juni 2013 @ 04:50:42 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_127693265
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

ach ach, wat een uitspraken van iemand die nog nooit een voet in een laboratorium heeft gezet.
Hoe vaak worden jullie om de oren geslagen met lezingen over good scientific practice? Het is bij ons redelijk aanwezig.
Onikaan ni ov dovah
pi_127696214
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 04:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe vaak worden jullie om de oren geslagen met lezingen over good scientific practice? Het is bij ons redelijk aanwezig.
Niet vaak, er zijn ook niet echt veel spraakmakende fraude gevallen in de UK geweest de laatste tijd.

Wat wel belachelijk strak geregeld is is het bijhouden van labboeken en electronische files, elke bladzijde moet getekend worden door de uitvoerder en een onafhankelijk controleur. Elke bladzijde! Tijdverspilling!
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:09:08 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_127696279
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Blaadjes het volgende:
Goh wie had dat nou kunnen bedenken:

Mazelenuitbraak in Bijbelgordel
Tof he, niet laten vaccineren waardoor je niet alleen je eigen kind maar ook andere kinderen in gevaar brengt :') .
pi_127696702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tof he, niet laten vaccineren waardoor je niet alleen je eigen kind maar ook andere kinderen in gevaar brengt :') .
En dat terwijl ze de werking ervan juist NIET betwijfelen.

Vroegah toen ik nog een klein blaadje was en in het noorden van het land woonde was ik zo'n beetje de enige in heel de klas die vaccinaties had gehad. Een tv ook trouwens maar dat geheel terzijde. :+
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 10:32:17 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_127696934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En dat terwijl ze de werking ervan juist NIET betwijfelen.

Vroegah toen ik nog een klein blaadje was en in het noorden van het land woonde was ik zo'n beetje de enige in heel de klas die vaccinaties had gehad. Een tv ook trouwens maar dat geheel terzijde. :+
Dat is idd nog het ergste.
pi_127697485
Jammer dat Lambiekje van de zon aan het genieten is, ik zou zijn mening over dit real-life mazelen experiment wel eens willen weten.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 10:13:49 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_127893450
Dit is toch wel opvallend en hoopgevend nieuws:

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)elden-dodelijk.dhtml
pi_127894944
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is toch wel opvallend en hoopgevend nieuws:

http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)elden-dodelijk.dhtml
Allemaal leuk en aardig, maar ik vermoed een correlatie met een aankomende collectebak :)
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 11:22:28 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_127895210
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:13 schreef .SP. het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar ik vermoed een correlatie met een aankomende collectebak :)
Niet zo cynisch he :X
pi_127895772
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet zo cynisch he :X
Ik neem de fakkel van Biekje over!
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 11:41:32 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_127895877
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik zie het .
Met verve :D
pi_127896997
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie het .
Met verve :D
Dank!
Maar ik meen het wel een beetje, veel van dit soort juigberichten komt voor grote bedelacties of financieringsrondes. Goed werk niettemin!
  maandag 17 juni 2013 @ 12:19:11 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 12:21:18 #257
249559 crew  Lavenderr
pi_127897089
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dank!
Maar ik meen het wel een beetje, veel van dit soort juigberichten komt voor grote bedelacties of financieringsrondes. Goed werk niettemin!
Mee eens hoor. Er zit vast een (esculaap)addertje onder het gras.
  maandag 17 juni 2013 @ 12:28:36 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127897366
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

:o Lambiekje weer es op sabbatical?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127972621
quote:
Een gesprek met moleculair oncoloog in het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis René Bernards over kanker als chronische ziekte. Bernards behoort tot de wereldtop van zijn vakgebied.

Hij onderzoekt de functie van genen die betrokken zijn bij kanker en ontving voor zijn grensverleggende onderzoek de Spinozaprijs, de meest prestigieuze wetenschapsprijs van Nederland.
Gesprek met oncoloog Rene Bernards, even doorspoelen naar 23:35: filmpje

Hoopgevend. :)
★★★
pi_128021090
TV - TIP:
quote:
'Is kanker de prijs die wij betalen voor onze huidige levenstijl?'

Debat bij 'Hollandse Zaken', vandaag (donderdag) 21:05 op Nederland 2.
★★★
pi_128039584
-doe maar niet-

[ Bericht 91% gewijzigd door ajacied4lf op 20-06-2013 16:50:15 ]
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 13:44:48 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_128147561
Goede campagne van het Antoni van Leeuwenhoek Instituut

http://www.telegraaf.nl/w(...)_maat__.html?cid=rss

De gemiddelde kankerpatient bestaat niet, ieder mens is uniek, er zijn geen twee long of borstkankers genetisch gelijk. Toch worden duizenden kankerzieken nu blootgesteld aan mogelijk onnodige bijwerkingen van een 'algemene behandeling'.
Daarom lanceert het nu honderdjarige kankerinstituut AvL deze week de campagne 'Tegen gelijke behandeling'....van kanker.
pi_128150809
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
Goede campagne van het Antoni van Leeuwenhoek Instituut

http://www.telegraaf.nl/w(...)_maat__.html?cid=rss

De gemiddelde kankerpatient bestaat niet, ieder mens is uniek, er zijn geen twee long of borstkankers genetisch gelijk. Toch worden duizenden kankerzieken nu blootgesteld aan mogelijk onnodige bijwerkingen van een 'algemene behandeling'.
Daarom lanceert het nu honderdjarige kankerinstituut AvL deze week de campagne 'Tegen gelijke behandeling'....van kanker.
Heb je dat filmpje gezien bij post 259? Dat gaat ook hierover. Ze gaan van een algemene aanpak naar een aanpak op maat. Het klinkt allemaal erg goed, dus ben benieuwd hoe het uitpakt.
★★★
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 15:00:35 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_128150975
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje gezien bij post 259? Dat gaat ook hierover. Ze gaan van een algemene aanpak naar een aanpak op maat. Het klinkt allemaal erg goed, dus ben benieuwd hoe het uitpakt.
Ja, gezien.
Goed bezig daar ^O^
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:28:39 #265
52357 Lambiekje
pi_128623265
NCRV 's Altijd wat over de macht van Farmaceuten.

quote:
In deze thema-uitzending van de Altijd Wat Monitor worden de sterk stijgende kosten van de gezondheidszorg kritisch tegen het licht gehouden. Wordt er niet te veel verspild in de zorg?

De Monitor onderzoekt deze aflevering hoe de farmaceutische industrie ons via de ziekenhuizen dure medicijnen laat slikken, terwijl er vaak vergelijkbare en veel goedkopere alternatieven zijn.

De animatie van de Altijd Wat Wijzer zet op een rij waartoe de enorme macht van de farmaceutische industrie in de afgelopen jaren heeft geleid.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:36:45 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128623567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sinds wanneer geloof jij staatstelevisie :o
pi_128623598
Gelegenheids-Massamedia. Aandoenlijk 8-)
Conscience do cost.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:37:32 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128623601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

medicatie is 15% van de totale kosten in de ziektezorg... dus ach
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:42:43 #269
52357 Lambiekje
pi_128623807
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

sinds wanneer geloof jij staatstelevisie :o
Het is meer dat men hier eens inziet wat voor spelletjes er gespeeld wordt met onze gezondheid.
pi_128623867
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef Re het volgende:

[..]

medicatie is 15% van de totale kosten in de ziektezorg... dus ach
Tja omdat die manager rovers in het ziekenhuis hun zakken vullen maakt het ander zakken vullen niet uit ?
Die 15% Is toch nog gewoon de 2de plek hoor.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:45:24 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128623917
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tja omdat die manager rovers in het ziekenhuis hun zakken vullen maakt het ander zakken vullen niet uit ?
Die 15% Is toch nog gewoon de 2de plek hoor.
50-60% ziekenhuis en dokterskosten samen... jah
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:46:03 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128623943
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is meer dat men hier eens inziet wat voor spelletjes er gespeeld wordt met onze gezondheid.
... dus je hebt het beste met ons voor..
OK wie ben jij ... wie heeft lambiekjes account gehackt.. maak u bekend..
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:51:07 #273
52357 Lambiekje
pi_128624167
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

... dus je hebt het beste met ons voor..
OK wie ben jij ... wie heeft lambiekjes account gehackt.. maak u bekend..
ik ben onverwacht eerder terug van vakantie
pi_128625062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag. Je begrijpt toch wel dat het een beetje krom is dat je aan de ene kant alles wat op Tv komt afkraakt omdat die programma's vermeend door mensen met kwade intenties worden gemaakt, maar zodra ze een liedje zingen dat jij mooi vindt is het opeens betrouwbaar en moet men het kijken.

Maargoed, dit zal wederom wel weer genegeerd worden. Het is meer een waarschuwing voor mensen die dreigen je serieus te nemen.
Conscience do cost.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 00:07:52 #275
52357 Lambiekje
pi_128743416
quote:
Huisartsen kunnen mazelen in 96.3% van de gevallen niet herkennen
..

Oftewel, in maar een heel klein gedeelte van de gevallen van mazelen gaat het ook echt om mazelen.
...
Vertaling voor leken:
- als je gevaccineerd bent zal de dokter geen mazelen vermoeden, zal er geen serologische test plaats vinden en zul je niet de boeken in gaan als mazelen-geval
- als je ongevaccineerd bent, maar er is geen uitbraak kun je getest worden
- als je ongevaccineerd bent, en er is een uitbraak, dan hoef je niet getest te worden, dan is het mazelen via diagnose-op-het-oog.
bron
Geen wonder er wordt gewoon met 2 maten gemeten.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:11:19 #276
52357 Lambiekje
pi_128748625
Mazelen en mensenoffers

Kijk kijk mensen pikken de walgelijke RIVM riooljournalistiek niet meer...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:18:09 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128748732
Refereer je nu aan dat opiniestuk? Want dan moet je het toch echt nog eens aandachtig lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:18:37 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128748741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:11 schreef Lambiekje het volgende:
Mazelen en mensenoffers

Kijk kijk mensen pikken de walgelijke RIVM riooljournalistiek niet meer...
ehm het gaat over religieuze mensen die geen vaccinatie voor hun kinderen willen ivm met hun geloof.
als ik het zo ff heel snel doorblader. :{
pi_128749877
Misschien bedoelt hij de reacties op het stuk?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:19:29 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128749936
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef meth1745 het volgende:
Misschien bedoelt hij de reacties op het stuk?
Die zijn aardig verdeeld in voor- en tegenstanders.
Lambiekje kennende heeft hij weer eens half gelezen. Met een half oog.
pi_128750118
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geen wonder er wordt gewoon met 2 maten gemeten.
Mijn god, dat zijn resultaten van 16! jaar geleden, lekker relevant ook tegenwoordig......
  Moderator dinsdag 9 juli 2013 @ 11:26:06 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_128751773
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die zijn aardig verdeeld in voor- en tegenstanders.
Lambiekje kennende heeft hij weer eens half gelezen. Met een half oog.
Een lui half oog in dit geval.
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:37:29 #283
52357 Lambiekje
pi_128786130
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mijn god, dat zijn resultaten van 16! jaar geleden, lekker relevant ook tegenwoordig......
Een arts is hoogstwaarschijnlijk nog onbekwamer dan toen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:39:25 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128786162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:

Geef er maar een draai aan. Heb je dat opiniestuk inmiddels al met wat meer aandacht gelezen?
pi_128787757
quote:

[..]

Doe eens wat positiefs met je leven in plaats van beroepsgroepen afzeiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door ajacied4lf op 10-07-2013 10:08:14 ]
  woensdag 10 juli 2013 @ 10:07:48 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128787874
quote:

[..]

statestiekjes, bronnen, eigen ervaring, was dit in het nieuws..

mooi dat iemand dat zo goed weet die niet eens naar een ziekenhuis durft ;)
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 10:11:50 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_128787988
quote:

[..]

Lambiekje, mag ik je wat vragen? Wat eet en drink jij zoal om uit de klauwen van de verschrikkelijke artsen te blijven?
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:47:46 #288
52357 Lambiekje
pi_128792839
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Doe eens wat positiefs met je leven in plaats van beroepsgroepen afzeiken.
Als ik MP zou worden dan zou ik vaccins accuut verbieden en en gros van de artsen voor het gerechtslepen met hun gezondheidvernietigende inslag. Medici die toch doorgaan met het bespottelijke activiteiten krijgen levenslang of enkele reis Texas.
Complete management van ziekenhuizen de laan uitsturen. En universiteiten als Wageningen ontmantelen. Experts zouden opnieuw een hun kunstje moeten bewijzen. Spoedeisende hulp losweken van ziekenhuizen. Want dat is het enige wat nut heeft van de huidige totaal gecorrumpeerde zorg.

Straffen op fraudeurs als Stapel zouden levenslang moeten krijgen. Die niets zeggende straf van hem nu geeft een duidelijk signaal dat frauderen en wetenschaplijk de boel belazeren de norm is en dat er niet tegen wordt opgetreden.

De beroepsgroep heeft zichzelf op die positie gemanoevreerd. Het zal met de dag duidelijk worder hoe corrupt het is.
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:51:16 #289
52357 Lambiekje
pi_128792966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje, mag ik je wat vragen? Wat eet en drink jij zoal om uit de klauwen van de verschrikkelijke artsen te blijven?
Bewust zaken kopen. Geen kiloknaller vlees maar van de bioslager. Alles met aspartaam vermijden.
Geen koeienmelk drinken. En alles met mate.
  Moderator woensdag 10 juli 2013 @ 12:53:59 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_128793074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bewust zaken kopen. Geen kiloknaller vlees maar van de bioslager. Alles met aspartaam vermijden.
Geen koeienmelk drinken. En alles met mate.
Gezond hoor .
pi_128794110
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als ik MP zou worden dan zou ik vaccins accuut verbieden en en gros van de artsen voor het gerechtslepen met hun gezondheidvernietigende inslag. Medici die toch doorgaan met het bespottelijke activiteiten krijgen levenslang of enkele reis Texas.
Complete management van ziekenhuizen de laan uitsturen. En universiteiten als Wageningen ontmantelen. Experts zouden opnieuw een hun kunstje moeten bewijzen. Spoedeisende hulp losweken van ziekenhuizen. Want dat is het enige wat nut heeft van de huidige totaal gecorrumpeerde zorg.

Straffen op fraudeurs als Stapel zouden levenslang moeten krijgen. Die niets zeggende straf van hem nu geeft een duidelijk signaal dat frauderen en wetenschaplijk de boel belazeren de norm is en dat er niet tegen wordt opgetreden.

De beroepsgroep heeft zichzelf op die positie gemanoevreerd. Het zal met de dag duidelijk worder hoe corrupt het is.
Ken je de definitie van positief wel?

Anyway, wat doe jij persoonlijk nu, op dit moment, om dit allemaal te kunnen bereiken?
pi_128796209
quote:

[..]

Helaas zal het nooit zo ver komen gezien, behalve onderbuikgevoelens, je geen argumenten hebt om anderen ervan te overtuigen dat dat nodig is. Wellicht als je over wat medische kennis beschikt dat je een argument kan maken bij het gepeupel.
Conscience do cost.
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:20:54 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128798107
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:00:59 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_128802208
quote:

[..]

De meeste dingen kennen we ondertussen wel van je, maar wat heeft Universiteit Wageningen nou weer misdaan? :?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:28:08 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128803514
Gesponsored door Monsato, denk ik
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:31:37 #296
52357 Lambiekje
pi_128803687
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De meeste dingen kennen we ondertussen wel van je, maar wat heeft Universiteit Wageningen nou weer misdaan? :?
sneue baggetalisatie van bijensterfte en straling
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:32:37 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_128803725
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus omdat een klein aantal wetenschappers iets zeggen waar jij het niet mee eens bent, zou je de hele universiteit maar opdoeken? Vind je dat niet een beetje overdreven?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:34:22 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128825293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

word imker :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:51:12 #300
52357 Lambiekje
pi_128825538
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus omdat een klein aantal wetenschappers iets zeggen waar jij het niet mee eens bent, zou je de hele universiteit maar opdoeken? Vind je dat niet een beetje overdreven?
Universiteiten zijn inmiddels gecorrumpeerd door de industrie. Objectief onderwijs is dus geinfecteerd.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:00:04 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128825682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Universiteiten zijn inmiddels gecorrumpeerd door de industrie. Objectief onderwijs is dus geinfecteerd.
en jij weet dat hoe?
jij hebt ooit op een universiteit gezeten?

ik leg de link niet tussen een opleiding en een fabriek, verklaar u nader.
Universiteit werkt vaak doormiddel van eigen onderzoek en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')