Volgens mij ontkent niemand dat er veel fout gaat in de zorg, en dat er veel fraude is. Daarin kan ik Labiekje volgen:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Goeie programma over die mexicaanse griep gedoe gisteren avond.
Ik vrees dat lambiekje krijgt meer en meer gelijk over wat dan ook in die not-too-distant future.:)
Kanker weet ik niet maar AIDS is wel manmade imo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent niemand dat er veel fout gaat in de zorg, en dat er veel fraude is. Daarin kan ik Labiekje volgen:
BNW / Enorme verspilling in de zorg
Maar kanker manmade noemen gaat mij toch echt te ver.
Hoe kom je erbij, al het wetenschappelijk bewijs is kraakhelder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kanker weet ik niet maar AIDS is wel manmade imo.
En volgens jou is alle wetenschap betrouwbaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij, al het wetenschappelijk bewijs is kraakhelder.
Waarom nu per se HIV, de pokken is veel dodelijker, dat is opeens wel natuurlijk?
Wat een kolder.....
99.9% ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
En volgens jou is alle wetenschap betrouwbaar.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
En volgens jou is alle wetenschap betrouwbaar.
Algemene wetenschap minder dan 10%. Medische wetenschap. <0.01%.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Labiek, wat denk jij dan? Hoeveel procent van de wetenschap is betrouwbaar?En hoe weet je dat zo zeker?
En dit zeg je uit ervaring? Of zijn hier (betrouwbare) onderzoekjes van?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Algemene wetenschap minder dan 10%. Medische wetenschap. <0.01%.
Alles binnen de medische wereld is van A tot Z bedrog.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dit zeg je uit ervaring? Of zijn hier (betrouwbare) onderzoekjes van?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles binnen de medische wereld is van A tot Z bedrog.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles binnen de medische wereld is van A tot Z bedrog.
En hoe bepaal jij of een onderzoek betrouwbaar is? Is het betrouwbaar als het in jouw visie past?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dit zeg je uit ervaring? Of zijn hier (betrouwbare) onderzoekjes van?
Je zit de boel weer aardig uit te dagen Biekje met je schromelijke generalisaties en verdachtmakingen. Nok daar nu eens mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ngs-in-research.html
Bijna iedere wetenschapper is een Diederik Stapel. En je weet zelf ook wel dat dergelijke data als dat nog maar het ijsbergtopje is. En als er dan sporadisch een wetenschapper eerlijk bezig is dan wordt hij/zij wel teruggefloten door een meerdere, geldschieter, of producent.
Huidige wetenschap is geen knip voor de neus waard.
Dus hoe SP erbij komt dat 99,9 % goed is .,.. is mij echt een compleet raadsel.
SP moet niet zulke bespottelijke zaken claimen. Met zijn/haar reacties maakt mij furieus. Hij/zij moet wel een trol zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zit de boel weer aardig uit te dagen Biekje met je schromelijke generalisaties en verdachtmakingen. Nok daar nu eens mee.
Ja hoor SP is een trollquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
SP moet niet zulke bespottelijke zaken claimen. Met zijn/haar reacties maakt mij furieus. Hij/zij moet wel een trol zijn.
Bespottelijk zaken claimen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
SP moet niet zulke bespottelijke zaken claimen. Met zijn/haar reacties maakt mij furieus. Hij/zij moet wel een trol zijn.
Maar dat artikel wat jij nu linkt is natuurlijk weer wel betrouwbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ngs-in-research.html
Bijna iedere wetenschapper is een Diederik Stapel. En je weet zelf ook wel dat dergelijke data als dat nog maar het ijsbergtopje is. En als er dan sporadisch een wetenschapper eerlijk bezig is dan wordt hij/zij wel teruggefloten door een meerdere, geldschieter, of producent.
Huidige wetenschap is geen knip voor de neus waard.
Dus hoe SP erbij komt dat 99,9 % goed is .,.. is mij echt een compleet raadsel.
ja ik wet weel beter ... hijs is meer dan dat. Hij is zo iemand die als 'agent' geactiveerd kan worden wat ik in het andere topic aanhaalde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor SP is een troll![]()
Kom op nou Biekje, je weet wel beter.
Zucht..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ik wet weel beter ... hijs is meer dan dat. Hij is zo iemand die als 'agent' geactiveerd kan worden wat ik in het andere topic aanhaalde.
Maar dat is iedereen die het niet met jou eens is. Volgens mij ben jij zelf zo'n agent en ben je op dit moment geactiveerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ik wet weel beter ... hijs is meer dan dat. Hij is zo iemand die als 'agent' geactiveerd kan worden wat ik in het andere topic aanhaalde.
Voor de puriteinse Afrikaners van het toenmalige apartheidsregime zou een ziekte die via sexueel contact verspreidt en een lange incubatietijd heeft ideaal geweest zijn om de zwarte meerderheid en blanken die er relaties mee hadden op lange termijn uit te roeien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij, al het wetenschappelijk bewijs is kraakhelder.
Waarom nu per se HIV, de pokken is veel dodelijker, dat is opeens wel natuurlijk?
Wat een kolder.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |