Ik zie heel veel zou geweest zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Voor de puriteinse Afrikaners van het toenmalige apartheidsregime zou een ziekte die via sexueel contact verspreidt en een lange incubatietijd heeft ideaal geweest zijn om de zwarte meerderheid en blanken die er relaties mee hadden op lange termijn uit te roeien.
Z-Afrika had chemische en biologische wapenprogrammas lopen, zoals http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Coast.
HIV zou een geschikt biologisch wapen zijn. Dat het niet door de mens is gemaakt betekent niet dat de besmetting niet met opzet is gebeurt.
dat was één van mijn hypotheses lang geledenVoornaamste bezwaar ertegen: hoe zouden ze HIV en de gevolgen voor de mens ontdekt hebben? Alternatief: besmetting was een toevallig gevolg van research programma. Maar een beetje professionele organisatie laat geen proefpersonen van biologische wapenresearch als potentiële getuigen achter, dus zou de besmetting daar gestopt zijn..
Het is niet uitgesloten, hoogstens hééééél onwaarschijnlijk.quote:
Jaja, dit is BNWquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten, hoogstens hééééél onwaarschijnlijk.
Dit is toch BNW? Worst case scenarios en dergelijke...
Agent .SP. meldt zich.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ik wet weel beter ... hijs is meer dan dat. Hij is zo iemand die als 'agent' geactiveerd kan worden wat ik in het andere topic aanhaalde.
Ja, lijkt me briljant plan om je goedkope arbeidskrachten uit te roeien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Voor de puriteinse Afrikaners van het toenmalige apartheidsregime zou een ziekte die via sexueel contact verspreidt en een lange incubatietijd heeft ideaal geweest zijn om de zwarte meerderheid en blanken die er relaties mee hadden op lange termijn uit te roeien.
Z-Afrika had chemische en biologische wapenprogrammas lopen, zoals http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Coast.
HIV zou een geschikt biologisch wapen zijn. Dat het niet door de mens is gemaakt betekent niet dat de besmetting niet met opzet is gebeurt.
dat was één van mijn hypotheses lang geledenVoornaamste bezwaar ertegen: hoe zouden ze HIV en de gevolgen voor de mens ontdekt hebben? Alternatief: besmetting was een toevallig gevolg van research programma. Maar een beetje professionele organisatie laat geen proefpersonen van biologische wapenresearch als potentiële getuigen achter, dus zou de besmetting daar gestopt zijn..
FYI:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nu ik dit lees snap ik wel dat jij kwalijke nonsens roept. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd. En respect?!! daar is het voor medische tak te corrupt voor. Ik zeg hier niet dat jij corrupt bent maar het milieu waarin jij actief bent is dat gegarandeerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
Agent .SP. meldt zich.
Luister Lambiekje, ik heb onnoemelijk meer ervaring met wetenschap dan jij ooit uit de Internets zult halen, dus een beetje respect graag.
Je hebt een roze tunnel visie bril op.quote:Ik weet dat jij net zo denkt als een religie fanaat en dus elke discussie met jou per definitie onmogelijk is, maar probeer eens open te staan voor mensen die meer ervaring hebben met dingen waar je commetaar op hebt.
Ze hebben wel meer keuzes gemaakt die economisch nadelig waren. De economische boycot was een rechtstreeks gevolg van de apartheid; de ontruiming van de townships, de interventie in Angola, het kernwapenprogramma, allemaal zaken die geld kostten zonder economische voordelen op te leveren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, lijkt me briljant plan om je goedkope arbeidskrachten uit te roeien.
Men had toe der tijd absoluut de technologie om te meten waar en wat HIV was, laat staan manipuleren.
Heb nooit gedacht dat het "would stand up to scrutiny". Maar imo was het een net iets minder absurd man-made AIDS scenario dan de populaire conspiracy theorieën, zoals HIV gemaakt in een CIA-lab om homo's en african-americans uit te roeien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
FYI:
"The earliest direct evidence of HIV infection in humans was found retrospectively in a serum sample and a lymph node biopsy specimen stored in 1959 and 1960, respectively, in Kinshasa in the DRC 18 and 19. As well as providing direct evidence of the age of the HIV epidemic in humans, these samples have been instrumental in the validation and extrapolations of molecular clock computer programs used to estimate the time to the most recent common ancestors (tMRCAs) and evolutionary rates of various HIV lineages 19 and 20."
"Multiple zoonotic transmissions of simian immunodeficiency virus (SIV) have resulted in different HIV lineages in humans. In addition, the high mutation and recombination rates during viral replication result in a great genetic variability of HIV within individuals, as well as within populations, upon which evolutionary selection pressures act."
Dus meerdere keren van aap naar mens gegaan, wat geleidt heeft toch verschillende HIV lijnen.
ach ach, wat een uitspraken van iemand die nog nooit een voet in een laboratorium heeft gezet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nu ik dit lees snap ik wel dat jij kwalijke nonsens roept. Wetenschap is tot op het bot gecorrumpeerd. En respect?!! daar is het voor medische tak te corrupt voor. Ik zeg hier niet dat jij corrupt bent maar het milieu waarin jij actief bent is dat gegarandeerd.
[..]
Je hebt een roze tunnel visie bril op.
Het is niet de eerste keer dat zomaar expres een virus in het wild los gelaten wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja, dit is BNW![]()
Zou wel een ramp geweest zijn als dat gebeurd was.
War verwijs je naar met Baxter? HIV in bloedprodukten voor hemofiliepatienten, dodelijk virus in Ukraine, of het H1N1 vaccin?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat zomaar expres een virus in het wild los gelaten wordt.
Varkensgriep is een hyperdepieper geknutseld virus. En is men Baxter vergeten?
Spaanse griep is ook mooi uitgezet.
http://www.bloomberg.com/(...)ive&sid=aTo3LbhcA75Iquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef meth1745 het volgende:
[..]
War verwijs je naar met Baxter? HIV in bloedprodukten voor hemofiliepatienten, dodelijk virus in Ukraine, of het H1N1 vaccin?
In 1918?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat zomaar expres een virus in het wild los gelaten wordt.
Spaanse griep uitgezet, omdat de eerste wereld oorlog niet genoeg mensen had omgebracht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zal niet de laatste keer zijn dat ze fouten maken. Als er nooit fouten werden gemaakt zouden we veel minder regels en wetgeving nodig hebben. 100% vermijden is een utopie, maar een bedrijf dat wekelijks negatief in het nieuws komt zal niet lang bestaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.bloomberg.com/(...)ive&sid=aTo3LbhcA75I
Eens in de zoveel tijd vraag ik je wat het verschil is tussen je immuun systeem trainen op het omhulsel van een virus, en door ziek te worden. Heb je op die basale vraag nou eindelijk een goed doordacht en onderbouwd antwoord?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
...
Zonder de motorkap te hoeven te kijken weet je met logisch redeneren dat het basale idee van vaccins onjuist is.
...
Slecht geheugen joh? Meer dan genoeg mensen die je dergelijke verhalen vertellen. Zag gisteren nog een item langskomen over iemand die 25 jaar geleden een succesvolle hart-long transplantatie had gehad en nog steeds in leven is. Het is maar net wat je wel en niet wilt zien.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als iemand goed behandeld is voor zijn/haar kwaal dan ga je het toch delen. Dergelijke verhalen zijn mij onbekend.
Hoe vaak worden jullie om de oren geslagen met lezingen over good scientific practice? Het is bij ons redelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef .SP. het volgende:
[..]
ach ach, wat een uitspraken van iemand die nog nooit een voet in een laboratorium heeft gezet.
Niet vaak, er zijn ook niet echt veel spraakmakende fraude gevallen in de UK geweest de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 04:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe vaak worden jullie om de oren geslagen met lezingen over good scientific practice? Het is bij ons redelijk aanwezig.
Tof he, niet laten vaccineren waardoor je niet alleen je eigen kind maar ook andere kinderen in gevaar brengtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Blaadjes het volgende:
Goh wie had dat nou kunnen bedenken:
Mazelenuitbraak in Bijbelgordel
En dat terwijl ze de werking ervan juist NIET betwijfelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof he, niet laten vaccineren waardoor je niet alleen je eigen kind maar ook andere kinderen in gevaar brengt.
Dat is idd nog het ergste.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dat terwijl ze de werking ervan juist NIET betwijfelen.
Vroegah toen ik nog een klein blaadje was en in het noorden van het land woonde was ik zo'n beetje de enige in heel de klas die vaccinaties had gehad. Een tv ook trouwens maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |