ehm het gaat over religieuze mensen die geen vaccinatie voor hun kinderen willen ivm met hun geloof.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:11 schreef Lambiekje het volgende:
Mazelen en mensenoffers
Kijk kijk mensen pikken de walgelijke RIVM riooljournalistiek niet meer...
Die zijn aardig verdeeld in voor- en tegenstanders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef meth1745 het volgende:
Misschien bedoelt hij de reacties op het stuk?
Mijn god, dat zijn resultaten van 16! jaar geleden, lekker relevant ook tegenwoordig......quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen wonder er wordt gewoon met 2 maten gemeten.
Een lui half oog in dit geval.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn aardig verdeeld in voor- en tegenstanders.
Lambiekje kennende heeft hij weer eens half gelezen. Met een half oog.
Een arts is hoogstwaarschijnlijk nog onbekwamer dan toen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mijn god, dat zijn resultaten van 16! jaar geleden, lekker relevant ook tegenwoordig......
Geef er maar een draai aan. Heb je dat opiniestuk inmiddels al met wat meer aandacht gelezen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
Een arts is hoogstwaarschijnlijk nog onbekwamer dan toen.
Doe eens wat positiefs met je leven in plaats van beroepsgroepen afzeiken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
statestiekjes, bronnen, eigen ervaring, was dit in het nieuws..quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lambiekje, mag ik je wat vragen? Wat eet en drink jij zoal om uit de klauwen van de verschrikkelijke artsen te blijven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik MP zou worden dan zou ik vaccins accuut verbieden en en gros van de artsen voor het gerechtslepen met hun gezondheidvernietigende inslag. Medici die toch doorgaan met het bespottelijke activiteiten krijgen levenslang of enkele reis Texas.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Doe eens wat positiefs met je leven in plaats van beroepsgroepen afzeiken.
Bewust zaken kopen. Geen kiloknaller vlees maar van de bioslager. Alles met aspartaam vermijden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje, mag ik je wat vragen? Wat eet en drink jij zoal om uit de klauwen van de verschrikkelijke artsen te blijven?
Gezond hoor .quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bewust zaken kopen. Geen kiloknaller vlees maar van de bioslager. Alles met aspartaam vermijden.
Geen koeienmelk drinken. En alles met mate.
Ken je de definitie van positief wel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik MP zou worden dan zou ik vaccins accuut verbieden en en gros van de artsen voor het gerechtslepen met hun gezondheidvernietigende inslag. Medici die toch doorgaan met het bespottelijke activiteiten krijgen levenslang of enkele reis Texas.
Complete management van ziekenhuizen de laan uitsturen. En universiteiten als Wageningen ontmantelen. Experts zouden opnieuw een hun kunstje moeten bewijzen. Spoedeisende hulp losweken van ziekenhuizen. Want dat is het enige wat nut heeft van de huidige totaal gecorrumpeerde zorg.
Straffen op fraudeurs als Stapel zouden levenslang moeten krijgen. Die niets zeggende straf van hem nu geeft een duidelijk signaal dat frauderen en wetenschaplijk de boel belazeren de norm is en dat er niet tegen wordt opgetreden.
De beroepsgroep heeft zichzelf op die positie gemanoevreerd. Het zal met de dag duidelijk worder hoe corrupt het is.
Helaas zal het nooit zo ver komen gezien, behalve onderbuikgevoelens, je geen argumenten hebt om anderen ervan te overtuigen dat dat nodig is. Wellicht als je over wat medische kennis beschikt dat je een argument kan maken bij het gepeupel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik MP zou worden dan zou ik vaccins accuut verbieden en en gros van de artsen voor het gerechtslepen met hun gezondheidvernietigende inslag. Medici die toch doorgaan met het bespottelijke activiteiten krijgen levenslang of enkele reis Texas.
De meeste dingen kennen we ondertussen wel van je, maar wat heeft Universiteit Wageningen nou weer misdaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Complete management van ziekenhuizen de laan uitsturen. En universiteiten als Wageningen ontmantelen. Experts zouden opnieuw een hun kunstje moeten bewijzen. Spoedeisende hulp losweken van ziekenhuizen. Want dat is het enige wat nut heeft van de huidige totaal gecorrumpeerde zorg.
Straffen op fraudeurs als Stapel zouden levenslang moeten krijgen. Die niets zeggende straf van hem nu geeft een duidelijk signaal dat frauderen en wetenschaplijk de boel belazeren de norm is en dat er niet tegen wordt opgetreden.
De beroepsgroep heeft zichzelf op die positie gemanoevreerd. Het zal met de dag duidelijk worder hoe corrupt het is.
sneue baggetalisatie van bijensterfte en stralingquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De meeste dingen kennen we ondertussen wel van je, maar wat heeft Universiteit Wageningen nou weer misdaan?
Dus omdat een klein aantal wetenschappers iets zeggen waar jij het niet mee eens bent, zou je de hele universiteit maar opdoeken? Vind je dat niet een beetje overdreven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
sneue baggetalisatie van bijensterfte en straling
word imkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
sneue baggetalisatie van bijensterfte en straling
Universiteiten zijn inmiddels gecorrumpeerd door de industrie. Objectief onderwijs is dus geinfecteerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus omdat een klein aantal wetenschappers iets zeggen waar jij het niet mee eens bent, zou je de hele universiteit maar opdoeken? Vind je dat niet een beetje overdreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |