Tequila?quote:
Al je kleren uit doenquote:
nog meer? naakt is naakt tochquote:
Ik wil mijn buren geen hartaanval bezorgen. Ik zit voor het raam.quote:
Het is dat ik weet dat je niet uit Amsterdam komtquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil mijn buren geen hartaanval bezorgen. Ik zit voor het raam.
Heerlijk! De kippen leggen hier zo veel, het is niet bij te houdenquote:
Bij ons 6 op een dag ofzo. Alleen maar ei eten!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk! De kippen leggen hier zo veel, het is niet bij te houden
Hier 4, 1 grote en 3 hele kleintjes. Minikrieltjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:03 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Bij ons 6 op een dag ofzo. Alleen maar ei eten!
Eieren bakken na het stappenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop alleen eieren als het toevallig in een baksel moet ofzo.
Nee niks geen soep. Gewoon broodje ei na het stappenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eieren bakken na het stappen![]()
Met een blik soep erbij
Uitsmijter kaas/spekquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eieren bakken na het stappen![]()
Met een blik soep erbij
Minpunt. Met je dronken kop een mok sap in de pan gooien ipv een mok met geklutste eieren. Die lucht!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee niks geen soep. Gewoon broodje ei na het stappen
Of bij het ontbijt na stappen
Vind ik wel echt een plaat met een nieuwe soundquote:
Niks geen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee niks geen soep. Gewoon broodje ei na het stappen
Of bij het ontbijt na stappen
Jep, zeker!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind ik wel echt een plaat met een nieuwe sound
Denk dat Michiel toe is aan om tijdens fatsoenlijke werktijden te werken ivm kinderen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Geruchten
Domien en Venema gaan van plek wisselen net op radio1.
Buiten dat vind ik het ook een goed tijdstip voor hem, meer luisteraars enzo en hiju is gewoon een leukere DJ dan domienquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat Michiel toe is aan om tijdens fatsoenlijke werktijden te werken ivm kinderen.
Hmm. Oke.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Geruchten:
Ome Wilbert wilde net noch bevestigen noch ontkennen.
daar heb je wel een punt. Hij zal de kids ook wel eens wat vaker naar bed willen brengen. Altijd als ik die van ons naar bed breng is Michiel al even bezig met z'n show.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat Michiel toe is aan om tijdens fatsoenlijke werktijden te werken ivm kinderen.
Met SR in Haarlem gaat dat voorlopig echt niet gebeurenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef Againzender het volgende:
Michiel mag best wat meer op prime-time, maar Domien hoeft van mij niet weg op dit tijdstip. Laat Michiel 6-10 doen, en Giel naar 538 ofzo
Nee hij gaat naar Powned.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Veenstra gaat naar BNN en Domiesje naar NTR?¿
Hoeft niet. Kan ook zijn dat NTR die uren gaat doen en BNN de avond. Per 1/1/14 wordt alles weer over hoop gegooid dus alles is mogelijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Dagtop5 in de ochtend, en @work in de avond? Dat lijkt me nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar dan ruilen de programma's toch ook wel? Of in ieder geval MetMichiel naar de ochtend ipv @Work met Michiel.
Dat zou chill zijn, Michiel > Domien en 's avonds luister ik toch nooit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Geruchten:
Ome Wilbert wilde net noch bevestigen noch ontkennen.
Ik zie Veenstra nou ook niet echt @Work doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dagtop5 in de ochtend, en @work in de avond? Dat lijkt me niet
Dat wordt dan @Homequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dagtop5 in de ochtend, en @work in de avond? Dat lijkt me niet
Lijkt me niet, aangezien Giel ook al BNN/VARA is. De wisseling zou vooral daarmee te maken hebben denk ik, want anders heb je van 6:00 tot 12:00 alleen maar BNN/VARA. Alhoewel, als Domien naar de avond gaat heb je ook van 16:00 tot 22:00 alleen maar BNN/VARAquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Knop op je vensterquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Deze DJ-/programmadiscussie wordt met de week'er.
Pino huilpostsquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Deze DJ-/programmadiscussie wordt met de week'er.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef Holenmens het volgende:
Alsof het hier normaal niet saai isEr wordt alleen maar geplaatst welke nummers er gedraaid worden. Een beetje leven kan geen kwaad
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef Holenmens het volgende:
Alsof het hier normaal niet saai isEr wordt alleen maar geplaatst welke nummers er gedraaid worden. Een beetje leven kan geen kwaad
Nja, ik zie vaak alleen maar posts als "Bastillequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Volgens mij gaat het juist veelal niet over de nummers die er gedraaid worden...
Er zijn ook andere posts... mss moet je die eens lezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:12 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Nja, ik zie vaak alleen maar posts als "Bastille" en "Paramore
" en "ACDC
". Maarja ik ben wel stil
Die hebben ook geen zomerse platen gemaaktquote:
Da's niet waar, je hebt die verschrikkelijke "zomerlounge" versie van zo'n baggerplaat van zequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hebben ook geen zomerse platen gemaakt
Clocks Salsa versie...quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet waar, je hebt die verschrikkelijke "zomerlounge" versie van zo'n baggerplaat van ze
Hoi.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef Holenmens het volgende:
Wel met die Rhythms del Mundo remix. Die is wel lekker met dit weerquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hebben ook geen zomerse platen gemaakt
Preciesquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb het vaak genoeg over neuken, hoor
Sorry daarvoor, maar het is wel ontopic!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:12 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Nja, ik zie vaak alleen maar posts als "Bastille" en "Paramore
" en "ACDC
". Maarja ik ben wel stil
Geil.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, maar het is wel ontopic!
Daarbij kan het ook niet altijd over m'n tieten gaan, dat wordt tweetonig op het laatst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |