Tequila?quote:
Al je kleren uit doenquote:
nog meer? naakt is naakt tochquote:
Ik wil mijn buren geen hartaanval bezorgen. Ik zit voor het raam.quote:
Het is dat ik weet dat je niet uit Amsterdam komtquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil mijn buren geen hartaanval bezorgen. Ik zit voor het raam.
Heerlijk! De kippen leggen hier zo veel, het is niet bij te houdenquote:
Bij ons 6 op een dag ofzo. Alleen maar ei eten!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk! De kippen leggen hier zo veel, het is niet bij te houden
Hier 4, 1 grote en 3 hele kleintjes. Minikrieltjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:03 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Bij ons 6 op een dag ofzo. Alleen maar ei eten!
Eieren bakken na het stappenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop alleen eieren als het toevallig in een baksel moet ofzo.
Nee niks geen soep. Gewoon broodje ei na het stappenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eieren bakken na het stappen![]()
Met een blik soep erbij
Uitsmijter kaas/spekquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eieren bakken na het stappen![]()
Met een blik soep erbij
Minpunt. Met je dronken kop een mok sap in de pan gooien ipv een mok met geklutste eieren. Die lucht!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee niks geen soep. Gewoon broodje ei na het stappen
Of bij het ontbijt na stappen
Vind ik wel echt een plaat met een nieuwe soundquote:
Niks geen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee niks geen soep. Gewoon broodje ei na het stappen
Of bij het ontbijt na stappen
Jep, zeker!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind ik wel echt een plaat met een nieuwe sound
Denk dat Michiel toe is aan om tijdens fatsoenlijke werktijden te werken ivm kinderen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Geruchten
Domien en Venema gaan van plek wisselen net op radio1.
Buiten dat vind ik het ook een goed tijdstip voor hem, meer luisteraars enzo en hiju is gewoon een leukere DJ dan domienquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat Michiel toe is aan om tijdens fatsoenlijke werktijden te werken ivm kinderen.
Hmm. Oke.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Geruchten:
Domien en Venema gaan van plek wisselen net op radio1.
Ome Wilbert wilde net noch bevestigen noch ontkennen.
daar heb je wel een punt. Hij zal de kids ook wel eens wat vaker naar bed willen brengen. Altijd als ik die van ons naar bed breng is Michiel al even bezig met z'n show.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat Michiel toe is aan om tijdens fatsoenlijke werktijden te werken ivm kinderen.
Met SR in Haarlem gaat dat voorlopig echt niet gebeurenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef Againzender het volgende:
Michiel mag best wat meer op prime-time, maar Domien hoeft van mij niet weg op dit tijdstip. Laat Michiel 6-10 doen, en Giel naar 538 ofzo
Nee hij gaat naar Powned.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
Dus Veenstra gaat naar BNN en Domiesje naar NTR?¿
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |