abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127587912
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:03 schreef Zwolsboy het volgende:
Een twingo 1.2 16v 75pk valt ook in die klasse ook dik 10 jaar oud trekt deze 2 autos zoek :P
Klopt, maar een 1.2 16v 75pk is dan ook wel gewoon eng snel voor zo`n klein autotje haha.
pi_127587921
quote:
9s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef BlueMage het volgende:

[..]

We komen nog jaren aan het betalen zo te lezen. :'(
Nee hoor, Begin juli afrijden!
pi_127588279
Begin juli afrijden?! Geloof je het zelf. Je theorie heb je ook nog niet toch. Bovendien gaat het UWV na het lezen van deze thread vast je wajong stoppen en dan zul je toch echt moeten gaan werken om je rijlessen te betalen.
pi_127588484
Als braddie recht heeft op een uitkering, dan moet hij die gewoon krijgen. Wat hij er vervolgens mee doet zal mij een zorg wezen.

je zou 'm maar in dienst moeten nemen. Jezus Christus. Hopelijk trek je nog wat subsidie, anders is het ook de moeite niet.
Geen dank voor mijn genade.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:29:06 #255
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_127588506
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef Braddie het volgende:.

[..]

Nee hoor, Begin juli afrijden!
Weinig kans gezien je posts in PTA _O-
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_127588611
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef gelepino het volgende:
Begin juli afrijden?! Geloof je het zelf. Je theorie heb je ook nog niet toch. Bovendien gaat het UWV na het lezen van deze thread vast je wajong stoppen en dan zul je toch echt moeten gaan werken om je rijlessen te betalen.
Ja, ik geloof het zelf ja. M`n instructeur zei zelf dat als ik m`n Theorie binnen nu en 2 weken heb ik m`n TTT kan doen met 2 dagen (daarna dan) en dan al afrijden met 1 week, dus over 4-5 weken mag ik afrijden.
pi_127588717
TTT :') Wat heb je daar nu aan?
  zondag 9 juni 2013 @ 18:46:24 #258
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_127589155
Hmm net op tijd voor DACVN mocht er iemand zo idioot zijn om jou je rijexamen te laten halen. :Y
Hallon!
pi_127589238
Wai is TTT? Ik rij al 22 jaar en destijds had je theorie en praktijk.

Edit: gevonden.Tussentijdse Toets. Wat een onzin.

Na je rijbewijs vermoed ik binnen een week een EMG.

[ Bericht 23% gewijzigd door gelepino op 09-06-2013 18:54:05 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 18:48:29 #260
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_127589241
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik geloof het zelf ja. M`n instructeur zei zelf dat als ik m`n Theorie binnen nu en 2 weken heb ik m`n TTT kan doen met 2 dagen (daarna dan) en dan al afrijden met 1 week, dus over 4-5 weken mag ik afrijden.
Tussen theorie examen aanvragen en doen zit vaak een maand heur.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  zondag 9 juni 2013 @ 18:52:22 #261
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_127589374
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef gelepino het volgende:
Wai is TTT? Ik rij al 22 jaar en destijds had je theorie en praktijk.
TussenTijdse Toets. :P
Hallon!
pi_127590713
Serieus dat er mensen zijn die zoveel geduld hebben... :|W
Paar filmpjes bekeken naar de 100 toe alles boven de 10 seconden erger ik me dood aan :{w

Ik wil niet zeggen dat ik de snelheid gebruik die een auto te bieden heeft maar ik hou er van om "lui" te rijden.

Je zal mij nooit expres harder weg zien rijden bij het verkeerslicht.

Daarom heb ik na een Kleine GSi, kleine RSi, grote slome BMW < als typische beginner auto's voor de mannelijke jeugd ^^

Nu een 2.5 v6 automaat,
En die motor komt gewoon nooit boven de 2000 toeren om gewoon vlot mee te kunnen komen. :O
Vaak rij je onbedoeld op zoon kut skelter zijn bumper af omdat ze moeten schakelen na 10km/u te rijden als het verkeerslicht groen aangeeft. 8)7 vooral tegenwoordig met dat "eco" rijden...

Een koppelrijke motor rijd een stuk relaxter. vooral als je er een automaat,
Gewoon in de D en je gaat om je heen loeren lekker achterover zittend ^O^
Hij rijd op de snelweg 1 op 14. en in de stad 1 op 8
Maar ik kom overal een stuk rustiger aan.

Dat flink gas geven om maar op de 100 a 120km/u
te moeten komen zodra je de snelweg op rijdt AAARGH : :')
pi_127590878
Dat TS überhaupt mag rijden. :') Met je lichamelijke afwijking.
Fatty. :')
pi_127591185
Braddie kan niet werken? Hoezo niet?
  zondag 9 juni 2013 @ 19:46:34 #265
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_127591595
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Braddie kan niet werken? Hoezo niet?
Mag niet van z'n moeder.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_127591811
wie de fuck koopt er een auto voordat ie een rijbewijs heeft...
There are only 151 Pokémon.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:20:47 #267
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_127604129
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
Echt he..

En dan nog zoiets: Hij rijdt de auto op eigen of afgelegen terrein, maar hoe komt hij daar?
pi_127604145
quote:
Ergens hoop ik dat je snel slaagt, want dan hoeven wij werkende mensen jouw rijbewijs niet meer te betalen. Je hebt immers keihard belooft meteen na het halen van je rijbewijs je wajong eruit te schoppen en eigenlijk weet ik nu al dat je die belofte niet gaat houden.
Aan de andere kant heb je een hele domme rijinstructeur als hij het nu al heeft over wanneer je examen kunt doen. Een verstandige rijinstructeur laat je pas afrijden als je het allemaal ook goed beheerst. Wat ik zo lees is dat nog lang niet het geval.

Is dat truttenkarretje van je overigens wel berekend op zoveel gewicht? Bij van 0 tot 100 in 18 seconden is waarschijnlijk geen rekening gehouden met het enorme gewicht wat er extra bij komt als jij plaats neemt in die auto.
pi_127604151
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
TS kennende zal het wel een gesloten auto zijn. PS wil je een auto kopen?
pi_127604270
quote:
Wie koopt er nu een auto van andermans centen, lijkt me veel relevanter.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:23:36 #271
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_127604288
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

TS kennende zal het wel een gesloten auto zijn. PS wil je een auto kopen?
Alleen als er een officiele HSG-BOMBER handtekening op staat. Anders niet.
pi_127604554
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef gelepino het volgende:

[..]

Wie koopt er nu een auto van andermans centen, lijkt me veel relevanter.
Waar halen julie nou steeds het idee vandaan dat ik hem gekocht heb? Het is de oude auto van m`n moeder, ik heb hem gekregen.
pi_127604630
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef gelepino het volgende:

[..]

Ergens hoop ik dat je snel slaagt, want dan hoeven wij werkende mensen jouw rijbewijs niet meer te betalen. Je hebt immers keihard belooft meteen na het halen van je rijbewijs je wajong eruit te schoppen en eigenlijk weet ik nu al dat je die belofte niet gaat houden.
Aan de andere kant heb je een hele domme rijinstructeur als hij het nu al heeft over wanneer je examen kunt doen. Een verstandige rijinstructeur laat je pas afrijden als je het allemaal ook goed beheerst. Wat ik zo lees is dat nog lang niet het geval.

Is dat truttenkarretje van je overigens wel berekend op zoveel gewicht? Bij van 0 tot 100 in 18 seconden is waarschijnlijk geen rekening gehouden met het enorme gewicht wat er extra bij komt als jij plaats neemt in die auto.
Komt goed, als ik m`n rijbewijs heb dan ga ik aan de bak als koerier en dump ik m`n uitkering.
M`n instructeur zei dat ondanks dat ik nog niet fantastisch inzicht heb ik nu ik 4x per week 2 uur les over 1 maand toch wel klaar ben voor het examen (Dan heb ik er nog 30 uur extra opzitten)

Hij denkt dat het wel goed komt binnen die 30 uur, omdat ik in de laatste 10 les uur heel veel verbetering liet zien, ondanks dat ik hem af en toe nog laat afslaan.
pi_127604799
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

Komt goed, als ik m`n rijbewijs heb dan ga ik aan de bak als koerier en dump ik m`n uitkering.
M`n instructeur zei dat ondanks dat ik nog niet fantastisch inzicht heb ik nu ik 4x per week 2 uur les over 1 maand toch wel klaar ben voor het examen (Dan heb ik er nog 30 uur extra opzitten)

Hij denkt dat het wel goed komt binnen die 30 uur, omdat ik in de laatste 10 les uur heel veel verbetering liet zien, ondanks dat ik hem af en toe nog laat afslaan.
Waarom gewoon niet zo'n ANWB-cursus? Ik had binnen 6 weken m'n rijbewijs.
I feel kinda Locrian today
  zondag 9 juni 2013 @ 23:36:30 #275
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_127604867
Braddie, ga gewoon verder met je leven, wees niet zo onzeker en post niet al je kansloze gedachtes op een forum.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_127604924
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef starla het volgende:

[..]

Waarom gewoon niet zo'n ANWB-cursus? Ik had binnen 6 weken m'n rijbewijs.
Nou, in alle eerlijkheid. Ik zou eerst zo`n cursus doen bij Wolf. máár om te bepalen of dit ook echt wel haalbaar is voor je laten ze je een intake doen van 100 minuten.

Hier uit bleek dat ik hier niet zeker genoeg in het verkeer voor was om het in 10 dagen te halen... dus ze hebben mij een compact cursus aangeraden, en m`n instructeur zei ook heel eerlijk " Ja, Braddie.. je kan beter zo`n compact cursus doen, heb je slagings garantie, en her examens en dat heb je bij een 10 daagse cursus niet "
pi_127605048
10 dagen lijkt me ook wel erg kort.

Ik betaalde 2000¤ toentertijd voor 6 weken intensief lessen + theorie + examen + evt. herexamen.

Zal nu wel duurder zijn.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:41:43 #278
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127605101
Lol
Arie is net weg en die nigger belt me op
  zondag 9 juni 2013 @ 23:42:50 #279
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_127605151
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nou, in alle eerlijkheid. Ik zou eerst zo`n cursus doen bij Wolf. máár om te bepalen of dit ook echt wel haalbaar is voor je laten ze je een intake doen van 100 minuten.

Hier uit bleek dat ik hier niet zeker genoeg in het verkeer voor was om het in 10 dagen te halen... dus ze hebben mij een compact cursus aangeraden, en m`n instructeur zei ook heel eerlijk " Ja, Braddie.. je kan beter zo`n compact cursus doen, heb je slagings garantie, en her examens en dat heb je bij een 10 daagse cursus niet "
Je bent keihard in je reet geneukt, Braddie.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:44:37 #280
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_127605234
Open er een topic over!
pi_127605245
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef starla het volgende:
10 dagen lijkt me ook wel erg kort.

Ik betaalde 2000¤ toentertijd voor 6 weken intensief lessen + theorie + examen + evt. herexamen.

Zal nu wel duurder zijn.
Ja, het kwam er op neer dat ik 4 uur per dag in de auto moest zitten, en dat ik dan al mocht afrijden.. Nou, ik wist van mezelf al dat ik dat nooit zou halen, m`n voertuigbeheersing is pas sinds 2 weken echt *goed*
Ik betaal nu vrij veel, maar het maakt me niet uit hoe lang ik er over doe, als ik hem uiteindelijk maar heb.
pi_127605405
Hoeveel ben je tot nog toe al kwijt dan?

En ga gewoon op verlaten terrein rondrijden. Je examen valt en staat bij VEILIGHEID, niet bij voertuigbeheersing.
Liet uit zenuwen ook de auto afslaan tijdens het examen, boeide de examinator geen reet.
pi_127605747
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef starla het volgende:
Hoeveel ben je tot nog toe al kwijt dan?

En ga gewoon op verlaten terrein rondrijden. Je examen valt en staat bij VEILIGHEID, niet bij voertuigbeheersing.
Liet uit zenuwen ook de auto afslaan tijdens het examen, boeide de examinator geen reet.
Op een verlaten terrein rij ik zo nu en dan al rond. Niet heel veel, maar ik probeer er ook sowieso voor te zorgen dat ik mezelf niks verkeerds aanleer, gewoon rijden zoals m`n instructeur dat wilt.

Auto afslaan mag inderdaad heb ik begrepen (dat is fijn :') ) En je mag geloof ik ook best 1 foutje maken, als je het maar goed oplost.. toch?
pi_127606012
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

De meeste koeriersdiensten zitten niet echt te wachten op mensen die net hun rijbewijs hebben en vragen minimaal 1-2 jaar rijervaring.
Anders zijn ze te veel geld kwijt aan alle schades. :')
pi_127606087
Ligt eraan wat voor fout. Rechts afslaan ipv links boeit niet zo heel veel mits veilig. 1 keer niet spiegelen is dodelijk, meteen gezakt ook al rijd je hierna perfect. Dus ook de dode hoek. Persoonlijk vind ik dat bullshit want als je je spiegels goed afstelt heb je geen dode hoek. Stel ze altijd zo af dat ik een auto naast mij in de spiegel kan zien. Nadeel: wel dode hoek voor motorrijders. Maar ik kijk bijna net zoveel in m'n binnenspiegel als voor mij. Dus ik zie altijd wat er achter me gebeurt en of er een motorrijder aankomt.

Mijn leraar stelde elke les paar keer onverwachts de vraag welke kleur de auto achter me had. Als ik dat niet wist en moest kijken was ik al te laat. Zo leerde ik kritisch spiegelen.
pi_127606424
quote:
Ik betaal nu vrij veel, maar het maakt me niet uit hoe lang ik er over doe, als ik hem uiteindelijk maar heb
Even een kleine correctie: Wij betalen vrij veel. jij houdt gewoon je hand op voor de uitkering.

En vanaf nu zal ik er niet meer over zeuren. Ik heb m'n punt wel gemaakt denk ik.
  maandag 10 juni 2013 @ 00:23:03 #287
389861 KingLeonidas
THIS...IS...SPAAARRTAAAA
pi_127606798
Braddie :')
pi_127607609
Ik meen trouwens oprecht dat ik hoop dat je je rijbewijs haalt Braddie en gun het je ook van harte. Niet alleen is het goed voor je zelfvertrouwen, maar ook vergroot het je wereld. Een baan als koerier of taxichauffeur is ook zo'n slecht idee nog niet denk ik. Je zult zien dat je dan veel nieuwe mensen leert kennen en je wereld flink verandert als je omgaat met mensen met een baan.
Probeer wat meer na te denken voor je iets post op een forum en dan komt het allemaal best goed.

[ Bericht 9% gewijzigd door gelepino op 10-06-2013 01:02:26 ]
pi_127607869
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:57 schreef gelepino het volgende:
Ik meen trouwens oprecht dat ik hoop dat je je rijbewijs haalt Braddie en gun het je ook van harte. Niet alleen is het goed voor je zelfvertrouwen, maar ook vergroot het je wereld. Een baan als koerier of taxichauffeur is ook zo'n slecht idee nog niet denk ik. Je zult zien dat je dan veel nieuwe mensen leert kennen en je wereld flink verandert als je omgaat met mensen met een baan.
Probeer wat meer na te denken voor je iets post op een forum en dan komt het allemaal best goed.
Dankjewel.
Kijk weetje, om even wat dingen rechttezetten. Die uitkering die heb ik gekregen van het UWV nadat ze m`n hele dossier hebben doorgespit (Want m`n ogen is niet het enige waar ik wat aan mankeer dat zeg ik eerlijk... maar niet iedereen hoeft te weten wat er verder aan de hand is)

En ik besef me nu gewoon dat ik eigenlijk iedereen, inclusief mezelf voor de gek houd. Het rijbewijs komt er, dan ga ik zorgen dat ik een redelijk/goed betaalde baan krijg en dan zet ik die uitkering stop, moet ik dan wat terug betalen, naja.. so be it, leer je wel van :)

Als ik ga werken leer ik veel nieuwe mensen kennen, word ik wat zekerder, en dat is gewoon overall beter voor het persoon wie ik ben... Dingen op het forum gooien, sja.. weetje, je denkt toch dat het anoniem is om de een of andere reden (dat is het natuurlijk ook wel, deels... Maar sommige users die plaatsen toch foto`s van je, en zoeken echt alles uit van je..)

Even kort:

Uitkering gaat stoppen zodra ik m`n rijbewijs heb, ik ga aan de slag en ik ga keurig zoals elk ander redelijk/normaal functionerend mens gewoon werken voor m`n geld!
pi_127608269
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 10 juni 2013 @ 01:59:50 #291
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_127608623
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef gelepino het volgende:

[..]

Ik betaal liever z'n rijlessen dan alle ziektekosten van mensen die hij omver gaat rijden. :')
Hallon!
pi_127614469
quote:
Dingen op het forum gooien, sja.. weetje, je denkt toch dat het anoniem is om de een of andere reden (dat is het natuurlijk ook wel, deels... Maar sommige users die plaatsen toch foto`s van je, en zoeken echt alles uit van je..)
Dat heb je natuurlijk ook wel een beetje over jezelf afgeroepen. Je hebt die foto's en al die informatie over je toch echt zelf ooit op het internet gekwakt.
Overigens maak je zelf ook regelmatig de fout gegevens van anderen openbaar te maken en zelfs argeloze kassameisjes te fotograferen en op het internet te zetten. Een beetje de pot verwijt de ketel dus.
Zou het niet slimmer zijn gewoon helemaal niets meer te posten op internet, twitter, facebook etc. ?
  maandag 10 juni 2013 @ 12:27:32 #293
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127614927
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef gelepino het volgende:

[..]

Dat heb je natuurlijk ook wel een beetje over jezelf afgeroepen. Je hebt die foto's en al die informatie over je toch echt zelf ooit op het internet gekwakt.
Overigens maak je zelf ook regelmatig de fout gegevens van anderen openbaar te maken en zelfs argeloze kassameisjes te fotograferen en op het internet te zetten. Een beetje de pot verwijt de ketel dus.
Zou het niet slimmer zijn gewoon helemaal niets meer te posten op internet, twitter, facebook etc. ?
Lol
Arie is net weg en die nigger belt me op
  maandag 10 juni 2013 @ 12:58:31 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127615822
Three Chords And The Truth.

Kaartje voor Toto nog niet kwijt?

is 150 euro voor dat keyboard niet wat veel?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127616020
quote:
11s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:58 schreef Catch22- het volgende:
Three Chords And The Truth.

Kaartje voor Toto nog niet kwijt?

is 150 euro voor dat keyboard niet wat veel?
Ben eergister naar Toto geweest :)
150 is een prima prijs aangezien hij nieuw 289 exclusief hoes, en die zit er bij mij wel bij.
pi_127616043
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef gelepino het volgende:

[..]

Nee, dat ga ik niet doen :') Facebook is al veel minder, twitter blijft gewoon twitter :D en Fok, sja.. wie weet wat ik ga doen ;)
pi_127616233
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, dat ga ik niet doen :') Facebook is al veel minder, twitter blijft gewoon twitter :D en Fok, sja.. wie weet wat ik ga doen ;)
Rot gewoon lekker op. :')
Of moet je nog gestolen spullen verkopen via FOK!?
pi_127616366
Gestolen Spullen :')
pi_127616475
quote:
Nee, dat ga ik niet doen Facebook is al veel minder, twitter blijft gewoon twitter en Fok, sja.. wie weet wat ik ga doen
Tja, dat moet je natuurlijk zelf weten, maar ik denk dat een groot deel van je problemen juist veroorzaakt worden door je postgedrag. Om een of andere reden moet je gewoon posten op internet en vaak zonder na te denken of het inhoudelijk nu allemaal wel zo slim is. Het lijkt wel of je aandachtsgeil bent of zo. Door de manier waarop je post krijg je juist die vervelende reacties. Ik denk dat je serieus internet/forum verslaafd bent. Een tijdje niet meer posten lijkt mij een goede zaak, maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
pi_127616575
Ik ga dit topic uitprinten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')