Klopt, maar een 1.2 16v 75pk is dan ook wel gewoon eng snel voor zo`n klein autotje haha.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:03 schreef Zwolsboy het volgende:
Een twingo 1.2 16v 75pk valt ook in die klasse ook dik 10 jaar oud trekt deze 2 autos zoek
Nee hoor, Begin juli afrijden!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We komen nog jaren aan het betalen zo te lezen.
Weinig kans gezien je posts in PTAquote:
Ja, ik geloof het zelf ja. M`n instructeur zei zelf dat als ik m`n Theorie binnen nu en 2 weken heb ik m`n TTT kan doen met 2 dagen (daarna dan) en dan al afrijden met 1 week, dus over 4-5 weken mag ik afrijden.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:22 schreef gelepino het volgende:
Begin juli afrijden?! Geloof je het zelf. Je theorie heb je ook nog niet toch. Bovendien gaat het UWV na het lezen van deze thread vast je wajong stoppen en dan zul je toch echt moeten gaan werken om je rijlessen te betalen.
Tussen theorie examen aanvragen en doen zit vaak een maand heur.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het zelf ja. M`n instructeur zei zelf dat als ik m`n Theorie binnen nu en 2 weken heb ik m`n TTT kan doen met 2 dagen (daarna dan) en dan al afrijden met 1 week, dus over 4-5 weken mag ik afrijden.
TussenTijdse Toets.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef gelepino het volgende:
Wai is TTT? Ik rij al 22 jaar en destijds had je theorie en praktijk.
Mag niet van z'n moeder.quote:
Echt he..quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
wie de fuck koopt er een auto voordat ie een rijbewijs heeft...
Ergens hoop ik dat je snel slaagt, want dan hoeven wij werkende mensen jouw rijbewijs niet meer te betalen. Je hebt immers keihard belooft meteen na het halen van je rijbewijs je wajong eruit te schoppen en eigenlijk weet ik nu al dat je die belofte niet gaat houden.quote:Ja, ik geloof het zelf ja. M`n instructeur zei zelf dat als ik m`n Theorie binnen nu en 2 weken heb ik m`n TTT kan doen met 2 dagen (daarna dan) en dan al afrijden met 1 week, dus over 4-5 weken mag ik afrijden.
TS kennende zal het wel een gesloten auto zijn. PS wil je een auto kopen?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef Eenskijken het volgende:
wie de fuck koopt er een auto voordat ie een rijbewijs heeft...
Wie koopt er nu een auto van andermans centen, lijkt me veel relevanter.quote:wie de fuck koopt er een auto voordat ie een rijbewijs heeft...
Alleen als er een officiele HSG-BOMBER handtekening op staat. Anders niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TS kennende zal het wel een gesloten auto zijn. PS wil je een auto kopen?
Waar halen julie nou steeds het idee vandaan dat ik hem gekocht heb? Het is de oude auto van m`n moeder, ik heb hem gekregen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef gelepino het volgende:
[..]
Wie koopt er nu een auto van andermans centen, lijkt me veel relevanter.
Komt goed, als ik m`n rijbewijs heb dan ga ik aan de bak als koerier en dump ik m`n uitkering.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef gelepino het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat je snel slaagt, want dan hoeven wij werkende mensen jouw rijbewijs niet meer te betalen. Je hebt immers keihard belooft meteen na het halen van je rijbewijs je wajong eruit te schoppen en eigenlijk weet ik nu al dat je die belofte niet gaat houden.
Aan de andere kant heb je een hele domme rijinstructeur als hij het nu al heeft over wanneer je examen kunt doen. Een verstandige rijinstructeur laat je pas afrijden als je het allemaal ook goed beheerst. Wat ik zo lees is dat nog lang niet het geval.
Is dat truttenkarretje van je overigens wel berekend op zoveel gewicht? Bij van 0 tot 100 in 18 seconden is waarschijnlijk geen rekening gehouden met het enorme gewicht wat er extra bij komt als jij plaats neemt in die auto.
Waarom gewoon niet zo'n ANWB-cursus? Ik had binnen 6 weken m'n rijbewijs.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Komt goed, als ik m`n rijbewijs heb dan ga ik aan de bak als koerier en dump ik m`n uitkering.
M`n instructeur zei dat ondanks dat ik nog niet fantastisch inzicht heb ik nu ik 4x per week 2 uur les over 1 maand toch wel klaar ben voor het examen (Dan heb ik er nog 30 uur extra opzitten)
Hij denkt dat het wel goed komt binnen die 30 uur, omdat ik in de laatste 10 les uur heel veel verbetering liet zien, ondanks dat ik hem af en toe nog laat afslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |