quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want ik rij niet in de Cinquecento? En ik heb geen rijles in een Polo Bluemotion?
Kom op zeg, die 2 auto`s kan ik prima vergelijken op dat gebied, heb er in allebij ervaring.
met bradley er naast. Bosmongoolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
Gewoon hopen dat die ''vriend'' van je met hoge snelheid tegen een boom aan rijd..
Als dat al tot de mogelijkheden blijk te behoren, dan is die uitkering te hoog, Een uitkering is er om te voorzien in de basale levensbehoeften, dat is een rijbewijs niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:01 schreef gelepino het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een wajong uitkering Bradley? Ik vind het echt stom dat je hier verkondigt dat je daar je rijbewijs van betaalt.
Waarom kun je geen vakken vullen, werken bij de plantsoenendienst of achter de vuilniswagen of iets dergelijks?
Internet hé, als je de vragen niet kunt handelen, naai je er tussenuit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:24 schreef gelepino het volgende:
Als er een kritische vraag komt is TS opeens in geen velden of wegen te bekennen.
Waarom ik die uitkering heb? Omdat ik wat problemen heb, fysiek. En die gaan het Forum niet aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:01 schreef gelepino het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een wajong uitkering Bradley? Ik vind het echt stom dat je hier verkondigt dat je daar je rijbewijs van betaalt.
Waarom kun je geen vakken vullen, werken bij de plantsoenendienst of achter de vuilniswagen of iets dergelijks?
Een rijbewijs is zéker wel een levensbehoefte.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als dat al tot de mogelijkheden blijk te behoren, dan is die uitkering te hoog, Een uitkering is er om te voorzien in de basale levensbehoeften, dat is een rijbewijs niet.
Eten, onderdak, dat soort zaken is een levensbehoefte. Een auto is dat niet. Je kunt namelijk prima zonder auto.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een rijbewijs is zéker wel een levensbehoefte.
Ik vind dit echt niet kunnen, Braddie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het nu even als een financieel hulpmiddel voor m`n rijbewijs.
Zodra ik dat heb gaat m`n wajong ook gewoon weer weg en ga ik werken (voor zover dat kan)
Sterker nog: ik overleef al jaren zonder auto en hoor meer mensen zeggen dat als ze zuiniger zouden moeten gaan leven de auto als eerste de deur uitgaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:16 schreef Ketelbinkie1 het volgende:
[..]
Eten, onderdak, dat soort zaken is een levensbehoefte. Een auto is dat niet. Je kunt namelijk prima zonder auto.
Ik zou ook het eerste de auto weg doen. Al kost die auto nog geen 50 eu per maand.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Sterker nog: ik overleef al jaren zonder auto en hoor meer mensen zeggen dat als ze zuiniger zouden moeten gaan leven de auto als eerste de deur uitgaat.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:
Volgens mij ben jij een zeer apart mannetje, Braddie.
anderen zouden hem gewoon een mongool noemen, maar dit is wat correcterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:
Volgens mij ben jij een zeer apart mannetje, Braddie.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
anderen zouden hem gewoon een mongool noemen, maar dit is wat correcter
Jouw postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef gelepino het volgende:
Zolang Bradley een avond op een podium kan staan, hele nachten kan doorhalen en de hele dag op fok kan zitten, kan hij wat mij betreft ook werken. Zo lichamelijk beperkt ben je niet. Zolang je er een uitkering voor krijgt en er je rijbewijs van financiert, ben je wat mij betreft net zo crimineel als een aantal andere lieden in je familie. Ik hoop echt dat ze je een keer keihard aanpakken nadat ze dit forum ook hebben gelezen. Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Ik ben afgekeurd voor 35%. Kan er niets anders van maken, maar omdat ik me goed besef dat ik gewoon redelijk gezond ben (op wat kleine dingetjes na..) wil ik na het behalen van mijn rijbewijs mijn uitkering stop zetten, en gewoon aan de slag, full time gaan werken.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:27 schreef Kriegel het volgende:
Zeg jongens, iets hieraan begrijp ik niet helemaal. Iemand (laten we diegene in enige mate deskundig noemen) van het UWV heeft Braddie voor zoveel procent afgekeurd, daarvoor ontvangt hij voor de wet een bepaalde uitkering. Wát hij daar vervolgens precies mee doet zijn toch gewoon zijn eigen zaken, of zie ik dat verkeerd? Als hij er een auto van wil kopen in plaats van blikjes doperwten moet ie dat toch zelf weten.
Ik wil niet zeggen dat hij niet moet proberen om te gaan werken/studeren als dat enigszins mogelijk is, dat ben je de maatschappij verschuldigd, maar hij is niet degene die zichzelf dat geld toe-eigent, een overheidsinstantie heeft ervoor gekozen 'm dat te gaan geven.
Dáár moet je dus zijn om te klagen, in principe niet bij hem.
Niets tegenin te brengen.quote:Op zondag 9 juni 2013 07:38 schreef gelepino het volgende:
Nou zeg je het weer! Je stopt de uitkering na het halen van je rijbewijs omdat je, het zijn je eigen woorden, eigenlijk best kan werken. Dat kun je nu dus ook al. Die uitkering heb je dus puur en alleen even aangevraagd om je rijbewijs te halen. Snel even wat geld scoren. Dat vind ik een schandalige instelling. Wij betalen dus met z'n allen jouw rijbewijs. Mensen als jij helpen het sociale stelsel dus naar de klote.
Ik ben het er wel mee eens dat het UWV hier ook schuldig aan is, want die trappen erin.
Als het zo zit, dan geef ik je wel gelijk. Had blijkbaar niet alles goed gelezen.quote:Op zondag 9 juni 2013 07:38 schreef gelepino het volgende:
Nou zeg je het weer! Je stopt de uitkering na het halen van je rijbewijs omdat je, het zijn je eigen woorden, eigenlijk best kan werken. Dat kun je nu dus ook al. Die uitkering heb je dus puur en alleen even aangevraagd om je rijbewijs te halen. Snel even wat geld scoren. Dat vind ik een schandalige instelling. Wij betalen dus met z'n allen jouw rijbewijs. Mensen als jij helpen het sociale stelsel dus naar de klote.
Ik ben het er wel mee eens dat het UWV hier ook schuldig aan is, want die trappen erin.
Parasietquote:Op zondag 9 juni 2013 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een uitkering, al 4 jaar nu... ben afgekeurd voor m`n ogen, toch vond ik het raar en heb aan het begin van dit jaar even na laten kijken hoe en wat (Ik heb/had een oogafwijking, Nystagmus) Nou, ze hebben mij verteld " De Nystagmus doet zich niet meer voor, in het dossier staat inderdaad dat u het gehad heeft, maar het is zo goed als verdwenen"
Nou is er al een hele discussie ontstaan op Fok omdat ik m`n uitkering nu gebruik voor m`n rijbewijs... Terwijl ik daar ook bij heb gezegd dat "Zodra ik m`n rijbewijs heb, laat ik m`n uitkering stoppen, want ik weet dat ik nu weer gewoon aan de bak kan ondanks wat lichte fysieke probleempjes" Maar dat vond niemand kunnen, en ik moest maar tegen een boom aanrijden met m`n auto want ik was een "Kankermongool" en zoKLBers
Maargoed, Als je een uitkering hebt, en je doet niks.. dan mag ie van mij wel afgepakt worden, maar ben je ook opzoek naar werk en doe je ook echt wat aan je problemen etc, dan vind ik dat je er wel het recht op hebt. een Wajong uitkering is voor levensbehoeften, met alle respect... daar vind ik een rijbewijs ook onder vallen.
https://portaal.uwv.nl/we(...)4498/Initialize.aspxquote:Op zondag 9 juni 2013 14:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
ParasietEigenlijk zou iemand deze post naar het UWV moeten sturen.
We komen nog jaren aan het betalen zo te lezen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:05 schreef Braddie het volgende:
Rijlessen gaan steeds beterAlleen werd echt letterlijk de laatste 300 meter duidelijk dat m`n inzicht nogsteeds mist, althans.. m`n "overzicht" zoals m`n instructeur dat noemt.
Ik moest ergens een straatje in, en m`n instructeur had hem al gezien, en ik zag hem echt letterlijk pas op het laatste moment, en wat ging ik doen... héél fel insturen waardoor ik hem wél haalde, maar tóch nog een stukje stoep mee pikte, toen liet ik met m`n uilengezicht de koppeling los en sloeg de motor af
Maar verder gaan m`n lessen steeds beter! Zit tenminste niet meer met zweethandjes achter het stuur (Behalve dat laatste stukje dan) en ik ga steeds beter kijkgedrag vertonen en ik durf nu als m`n instructeur zegt "Ok, trap maar even dat gas in naar de 80" ook écht het gas in te trappen naar de 80, en niet heel langzaam 30-40-50-60-70... (En daar dan 30 seconden over doen
)
Fusionfreak 2.0quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We komen nog jaren aan het betalen zo te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |