Kom op hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:31 schreef nicknicknickname het volgende:
Cinquecento en een 106 en jullie praten over snelheid?
Wees blij dat die krengen überhaupt starten
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef strikeforce het volgende:
Nou nog een topic wie het mooiste handtasje heeft.
Pff...quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef strikeforce het volgende:
Nou nog een topic wie het mooiste handtasje heeft.
Fel karretje, voor z'n doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kom op hoortoen het -20 was met de laatste winter startte hij met 1 tikje dat Fiatje
![]()
Enne, ja.. er is geen spraken van "Snelheid" want snel zijn ze niet (Fiatje houd op bij 155 ongeveer) maar het is bést een fel karretje, hij accelereert wel aardig voor z`n doen
Totdat je een keer in een echte auto gaat zitten en beseft dat het eigenlijk helemaal niets voorstelde.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kom op hoortoen het -20 was met de laatste winter startte hij met 1 tikje dat Fiatje
![]()
Enne, ja.. er is geen spraken van "Snelheid" want snel zijn ze niet (Fiatje houd op bij 155 ongeveer) maar het is bést een fel karretje, hij accelereert wel aardig voor z`n doen
Ehmz, beide auto's uit de OP moet je vol gas geven om überhaupt met een beetje veilige snelheid in te kunnen voegen op de snelweg. Dus die moeten dat wel degelijk gebruiken en vaak ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:41 schreef Redbullkid het volgende:
Stoer doen met je auto welke sneller kan. Alsof je er een neuk aan hebt in dit land
Mensen die stoer doen over iets wat ze nooit kunnen gebruiken
Ik ga ook niet een bijzondere auto nemen denk ik. Omdat mijn prioriteit daar niet ligt, en het alleen zie als hulpmiddel om van a naar b te komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, beide auto's uit de OP moet je vol gas geven om überhaupt met een beetje veilige snelheid in te kunnen voegen op de snelweg. Dus die moeten dat wel degelijk gebruiken en vaak ook.
Ja, dus?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fel karretje, voor z'n doen![]()
Het is een auto
Heb rijles in een Polo Slowmotionquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:43 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Totdat je een keer in een echte auto gaat zitten en beseft dat het eigenlijk helemaal niets voorstelde.
Ja maar dat doet die 106 ook. Ze zullen ongeveer ook wel vergelijkbaar zijn?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus?Hij komt goed vooruit hoor
Het is geen 1.8 V-tec of zo
Maar hij rijd prima door.
Een 106 is wat veiliger, ben ik met je eens.. maar het rijplezier van een Cinquecento is toch écht leukerquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:54 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja maar dat doet die 106 ook. Ze zullen ongeveer ook wel vergelijkbaar zijn?
Wat maakt het nog uit of je er 20 of 21 sec. over doet om tot 100km/u te komen?
Overigens zou ik mij in een 106 toch veiliger voelen..
Meen je dat nou?!?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Saxo 1.1Dat is gewoon een onderhuidse 106 hou op hoor
Gezien z'n posts in dat Rijlestopic gaat dat nog wel even duren. Maar hey 'n auto heeft ie in ieder geval wel ook al kan ie er nooit in rijden.quote:
Dat moet je niet te snel zeggen.. Haal de kappen eraf en misschien mag je er dan wel mee op een kartbaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gezien z'n posts in dat Rijlestopic gaat dat nog wel even duren. Maar hey 'n auto heeft ie in ieder geval wel ook al kan ie er nooit in rijden.
Hij krijgt het voor elkaar om een diesel 20 keer te laten afslaan oid. Dus op de kartbaan zie ik ook nog niet zo gauw gebeuren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:06 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat moet je niet te snel zeggen.. Haal de kappen eraf en misschien mag je er dan wel mee op een kartbaanof is dat ding daar te langzaam voor?
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gezien z'n posts in dat Rijlestopic gaat dat nog wel even duren. Maar hey 'n auto heeft ie in ieder geval wel ook al kan ie er nooit in rijden.
Dat was tijdens de 1e 2 schakel lessenquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij krijgt het voor elkaar om een diesel 20 keer te laten afslaan oid. Dus op de kartbaan zie ik ook nog niet zo gauw gebeuren.
Omdat...?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
maar het rijplezier van een Cinquecento is toch écht leuker![]()
Met een diesel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat was tijdens de 1e 2 schakel lessen![]()
laat hem nu niet meer afslaan
Persoonlijk vind ik een 106 niet fijn rijden, reageert minder direct heb ik het idee, en vind hem ook trager aanvoelen.quote:
Ja, ik voelde het aangrijppunt constant nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:20 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Met een diesel?![]()
Knap, daar moet je echt moeite voor doen
Elke auto is traag als je hem steeds laat afslaan...quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een 106 niet fijn rijden, reageert minder direct heb ik het idee, en vind hem ook trager aanvoelen.
Fixedquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik voelde het aangrijppunt constant nietBen een kneus in de auto.
Liet hem gister overigens wél afslaan, 1x...
Jij laat serieus een diesel afslaan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik voelde het aangrijppunt constant nietVoel me echt af en toe een kneus in de auto.
Liet hem gister overigens wél afslaan, 1x...
TS zal hem wel weer gestolen hebbenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:29 schreef Braddie het volgende:
Anti-klacht: m`n Cinquecento was gratis.
Wel weinig dan, 70 pk in een vrachtwagen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:52 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Ik bestuur een dieseltje van 70pk uit 1997. De omvang van mijn penis compenseert.
Aber, ik praat tegen je! Na een dagje in de provincie ben je me al vergeten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:33 schreef Aberkullie het volgende:
Denk je met die winkelwagen vrouwen te scoren?
Als ik al bij de volgende afrit ben sta jij nog in te voegen.
Dit soort reacties -_-"quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:41 schreef Redbullkid het volgende:
Stoer doen met je auto welke sneller kan. Alsof je er een neuk aan hebt in dit land
Mensen die stoer doen over iets wat ze nooit kunnen gebruiken
Lenen voor een auto is ook echt belachelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:06 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een oude toyota starlet en sommige willen daar ook nog wel geintjes over maken, maar ben er ondertussen toch wel al 5 keer mee op en neer naar Denemarken gegaan zonder enig probleem en het is nog goedkoop rijden ook.
Iemand in mijn omgeving met een lening op de auto begon me ook eens uit te lachen om mijn auto, toen ik zei "De mijne is tenminste wel betaald" was hij nog niet geheel overtuigd.
Nu 5 jaar later betaald hij nog steeds voor die auto terwijl hij nu zelf in een oud wrak rijdt.
Zeker als je hem een jaar later in de prak rijdt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lenen voor een auto is ook echt belachelijk.
Dat is het mooie altijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeker als je hem een jaar later in de prak rijdt.
me tooquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:52 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Ik bestuur een dieseltje van 70pk uit 1997. De omvang van mijn penis compenseert.
Dat snel vindenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een 106 is wat veiliger, ben ik met je eens.. maar het rijplezier van een Cinquecento is toch écht leuker![]()
Enne, 18 seconden zit ie op de 100 (Gek, hij voelt véél sneller aan dan de Polo)
gelukkig telt dat niet voor de wegenbelasting anders kon ie die auto nooit betalenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Dat autotje kan wel 701kg wegen, maar jij zit er ook nog bij in.
Boeit mij alsnog niet veel man. Sowieso ga ik niet rijden naar het buitenland als ik met de vliegtuig kanquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit soort reacties -_-"
- korte invoeg strook hebben is handig?
- want de auto neem je nooit mee naar het buitenland?
- want je wilt niet als een vrachtwagen vertrekken bij een stoplicht?
- want je vind het fijn om bij een steile helling (garage bv) gewoon vlot omhoog te kunnen
etc
Extra pk is altijd bruikbaar
kheb toevallig een baleno 1.8gti gisteren erbij gekocht, is ook een traag hoerenhok.quote:
Als hij slim is koopt hij een trunk monkey en traint hij hem om tot clutch monkey, dan komt alles goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef BlueMage het volgende:
Jongens en meisjes: TS gaat er uren over doen van 0 tot 100 km/u omdat ie hem steeds gaat laten afslaan. Als ie ooit z'n rijbewijs haalt tenminste.
Excuus ik zat met mijn hoofd ergens anders. Ik bel je zsm met alle ranzige details.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:35 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aber, ik praat tegen je! Na een dagje in de provincie ben je me al vergeten?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo weet je eigenlijk dat het een rap karretje is, je mag er toch nog niet in rijden?
Ik ben anders al genoeg stoere petjes in golfjes voorbij gescheurd hoor, die allemaal aangaven ff te willen racen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:47 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
kheb toevallig een baleno 1.8gti gisteren erbij gekocht, is ook een traag hoerenhok.
On-Topic: TS, beide auto's zijn kansloos, het feit dat je hem "vlug" vindt getuigt al dat je alle grip op de realiteit kwijt bent
TS zijn sprint:
Wil je niet zo vaak sprinten? anders trek je overal de straatstenen eruit![]()
Omdat ik er zo nu en dan gewoon mee rij, weliswaar op een afgelegen terrein, maar tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo weet je eigenlijk dat het een rap karretje is, je mag er toch nog niet in rijden?
En hoe transporteer je de auto van het afgelegen terrein naar jouw huis? Buiten dat is het natuurlijk ronduit asociaal om wel te gaan rijden als je nog niet kan rijden, maar dat zal wel niet doordringen als ik de rest van die topics van je zo lees.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik er zo nu en dan gewoon mee rij, weliswaar op een afgelegen terrein, maar toch
traag tegen traag is nog steeds traag, maar eerlijk is eerlijk zo een 1.8 met 120pk gaat wel redelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben anders al genoeg stoere petjes in golfjes voorbij gescheurd hoor, die allemaal aangaven ff te willen racen.
Dat werkt je alleen maar tegen tijdens je rijlessen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik er zo nu en dan gewoon mee rij, weliswaar op een afgelegen terrein, maar toch
Meestal rijd m`n ma er heen, en dan ga ik zelf even een stuk rijden (Omdat ik natuurlijk ook nog de auto een beetje moet leren kennenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En hoe transporteer je de auto van het afgelegen terrein naar jouw huis? Buiten dat is het natuurlijk ronduit asociaal om wel te gaan rijden als je nog niet kan rijden, maar dat zal wel niet doordringen als ik de rest van die topics van je zo lees.
Hebben ze maatpakken bij de zeeman en de wibra? Wist ik niet, meteen maar even één bestellen dan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:33 schreef Franknfurter het volgende:
Dit is wel een beetje kaliber maatpak van de zeeman met maatpak van de wibra vergelijken. Er is werkelijk niks om te kunnen vergelijken.
Die kerel begon er over dat hij wel even met z`n Peugeotje 106 naar een "scootermeeting" zou komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:15 schreef trovey het volgende:
Stoer allemaal hoor, je penislengte c.q. stoerheid halen uit welke auto je bezit.
Je moet er gewoon boven staan als iemand zulke opmerkingen maakt. Je hebt een auto, hopelijk een goede auto die je straks overal zonder problemen naartoe brengt, kan jou het bommen wat een ander heeftquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die kerel begon er over dat hij wel even met z`n Peugeotje 106 naar een "scootermeeting" zou komen.
Dus ik grapte " Haha, dan kom ik er ook man, gaan we een wedstrijdje houden"
Zegt ie hetgene in de OP![]()
Het is helemaal niet de bedoeling om de Cinq te gebruiken als racertje, en om hem af te trappen. Maar zo nu en dan een wedstrijdje moet kunnen, al is het alleen al om de lol die je dan hebt in het wagentje
(Maargoed, laat ik eerst maar het roze pasje in m`n zak hebben, lijkt me verstandiger)
Ja, ach.. ergens vind ik het gewoon heeel erg komisch, dat iemand mij afzeikt op m`n gekregen autotje die nog nooit onderhoud heeft gehad en maar blijft rijden, zélf een autotje heeft waar hij al genoeg aan heeft moeten doen en hij flink wat voor heeft betaald (relatief)quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet er gewoon boven staan als iemand zulke opmerkingen maakt. Je hebt een auto, hopelijk een goede auto die je straks overal zonder problemen naartoe brengt, kan jou het bommen wat een ander heeft.....maar misschien moet je daar weer wat ouder voor zijn.
Valt nog mee - dit is mijn sprint:quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:47 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
kheb toevallig een baleno 1.8gti gisteren erbij gekocht, is ook een traag hoerenhok.
On-Topic: TS, beide auto's zijn kansloos, het feit dat je hem "vlug" vindt getuigt al dat je alle grip op de realiteit kwijt bent
TS zijn sprint:
Wil je niet zo vaak sprinten? anders trek je overal de straatstenen eruit![]()
41 secondenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Valt nog mee - dit is mijn sprint:
Komt nog uit dezelfde fabriek ook, en dat is geen goed teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |