Aber, ik praat tegen je! Na een dagje in de provincie ben je me al vergeten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:33 schreef Aberkullie het volgende:
Denk je met die winkelwagen vrouwen te scoren?
Als ik al bij de volgende afrit ben sta jij nog in te voegen.
Dit soort reacties -_-"quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:41 schreef Redbullkid het volgende:
Stoer doen met je auto welke sneller kan. Alsof je er een neuk aan hebt in dit land
Mensen die stoer doen over iets wat ze nooit kunnen gebruiken
Lenen voor een auto is ook echt belachelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:06 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een oude toyota starlet en sommige willen daar ook nog wel geintjes over maken, maar ben er ondertussen toch wel al 5 keer mee op en neer naar Denemarken gegaan zonder enig probleem en het is nog goedkoop rijden ook.
Iemand in mijn omgeving met een lening op de auto begon me ook eens uit te lachen om mijn auto, toen ik zei "De mijne is tenminste wel betaald" was hij nog niet geheel overtuigd.
Nu 5 jaar later betaald hij nog steeds voor die auto terwijl hij nu zelf in een oud wrak rijdt.
Zeker als je hem een jaar later in de prak rijdt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lenen voor een auto is ook echt belachelijk.
Dat is het mooie altijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeker als je hem een jaar later in de prak rijdt.
me tooquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:52 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Ik bestuur een dieseltje van 70pk uit 1997. De omvang van mijn penis compenseert.
Dat snel vindenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een 106 is wat veiliger, ben ik met je eens.. maar het rijplezier van een Cinquecento is toch écht leuker![]()
Enne, 18 seconden zit ie op de 100 (Gek, hij voelt véél sneller aan dan de Polo)
gelukkig telt dat niet voor de wegenbelasting anders kon ie die auto nooit betalenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:41 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Dat autotje kan wel 701kg wegen, maar jij zit er ook nog bij in.
Boeit mij alsnog niet veel man. Sowieso ga ik niet rijden naar het buitenland als ik met de vliegtuig kanquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit soort reacties -_-"
- korte invoeg strook hebben is handig?
- want de auto neem je nooit mee naar het buitenland?
- want je wilt niet als een vrachtwagen vertrekken bij een stoplicht?
- want je vind het fijn om bij een steile helling (garage bv) gewoon vlot omhoog te kunnen
etc
Extra pk is altijd bruikbaar
kheb toevallig een baleno 1.8gti gisteren erbij gekocht, is ook een traag hoerenhok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |