Kom op hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:31 schreef nicknicknickname het volgende:
Cinquecento en een 106 en jullie praten over snelheid?
Wees blij dat die krengen überhaupt starten
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef strikeforce het volgende:
Nou nog een topic wie het mooiste handtasje heeft.
Pff...quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef strikeforce het volgende:
Nou nog een topic wie het mooiste handtasje heeft.
Fel karretje, voor z'n doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kom op hoortoen het -20 was met de laatste winter startte hij met 1 tikje dat Fiatje
![]()
Enne, ja.. er is geen spraken van "Snelheid" want snel zijn ze niet (Fiatje houd op bij 155 ongeveer) maar het is bést een fel karretje, hij accelereert wel aardig voor z`n doen
Totdat je een keer in een echte auto gaat zitten en beseft dat het eigenlijk helemaal niets voorstelde.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kom op hoortoen het -20 was met de laatste winter startte hij met 1 tikje dat Fiatje
![]()
Enne, ja.. er is geen spraken van "Snelheid" want snel zijn ze niet (Fiatje houd op bij 155 ongeveer) maar het is bést een fel karretje, hij accelereert wel aardig voor z`n doen
Ehmz, beide auto's uit de OP moet je vol gas geven om überhaupt met een beetje veilige snelheid in te kunnen voegen op de snelweg. Dus die moeten dat wel degelijk gebruiken en vaak ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:41 schreef Redbullkid het volgende:
Stoer doen met je auto welke sneller kan. Alsof je er een neuk aan hebt in dit land
Mensen die stoer doen over iets wat ze nooit kunnen gebruiken
Ik ga ook niet een bijzondere auto nemen denk ik. Omdat mijn prioriteit daar niet ligt, en het alleen zie als hulpmiddel om van a naar b te komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, beide auto's uit de OP moet je vol gas geven om überhaupt met een beetje veilige snelheid in te kunnen voegen op de snelweg. Dus die moeten dat wel degelijk gebruiken en vaak ook.
Ja, dus?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fel karretje, voor z'n doen![]()
Het is een auto
Heb rijles in een Polo Slowmotionquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:43 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Totdat je een keer in een echte auto gaat zitten en beseft dat het eigenlijk helemaal niets voorstelde.
Ja maar dat doet die 106 ook. Ze zullen ongeveer ook wel vergelijkbaar zijn?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus?Hij komt goed vooruit hoor
Het is geen 1.8 V-tec of zo
Maar hij rijd prima door.
Een 106 is wat veiliger, ben ik met je eens.. maar het rijplezier van een Cinquecento is toch écht leukerquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:54 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja maar dat doet die 106 ook. Ze zullen ongeveer ook wel vergelijkbaar zijn?
Wat maakt het nog uit of je er 20 of 21 sec. over doet om tot 100km/u te komen?
Overigens zou ik mij in een 106 toch veiliger voelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |