Arrogantie voor een team waar ik niet voor ben.quote:
Ah probeer je daar je arrogante tt mee te verbergenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Arrogantie voor een team waar ik niet voor ben.
Daarom ben ik jaren fan van de Spurs. En vanwege Duncan natuurlijk. Als team klopt het altijd.quote:
Wat een baas is het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:15 schreef Doublepain het volgende:
Schoonheidsfoutje
Wordt gewoon een hele leuke serie denk ik. SA als team met briljante uitschieters van Parker tegen het solo van Miami. De spelers van Miami zijn gewoon individueel beter, maar wat staan ze soms te slapen bij het rebounden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:16 schreef matthijst het volgende:
Damn. Wel goed hoor SA, maar heb d'r echt helemaal niks mee. Nooit gehad ook.
Hoop ik ook tot game 7quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wordt gewoon een hele leuke serie denk ik. SA als team met briljante uitschieters van Parker tegen het solo van Miami. De spelers van Miami zijn gewoon individueel beter, maar wat staan ze soms te slapen bij het rebounden.
Volgende is om 02:00quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef matthijst het volgende:
Wel jammer dat alles om 03:00 is. Had gehoopt op een weekendwedstrijd om 22:00 ofzo
Geweldig dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Over tony parker gesproken:
Kijk hoe snel ze allemaal luisteren
Als je KPN hebt en Sport 1 kan ja alles opnemen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:07 schreef matthijst het volgende:
Naja, 02:00/03:00, allemaal ruk...
Dus dat wordt samenvatting kijken via Gametime....
haha die laatstequote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef MJ23 het volgende:
Heb ik. Moet zeker gejailbreaked zijn?
Check ook de rest van zijn kanaal, ze moeten altijd Bosh hebben
Nee, hoeft geen jailbreak te hebben, al is het wel makkelijker met jailbreak:quote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef MJ23 het volgende:
Heb ik. Moet zeker gejailbreaked zijn?
Check ook de rest van zijn kanaal, ze moeten altijd Bosh hebben
WTF...had Manu een matje?quote:
Eh...ja? Huizenhoog zelfs. Bij de bookmakers stond Miami op 1,30 en Spurs rond de 4,00 voor de titel...dat is in percentages ongeveer 75% voor Miami en 25% voor de Spurs. En dan heb ik het over het kampioenschap, niet slechts game 1.quote:
Plus dat Miami altijd heel sterk is na zulke wedstrijden. Ik hoop echt op een game 7 series, dat is nog altijd het leukste. Game 6 en 7 zullen in Miami zijn toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef NECfan het volgende:
[..]
WTF...had Manu een matje?
Over vannacht: ik vrees een relatief makkelijke overwinning van Miami van rond de 10 punten. Bijna altijd zie je dat als een underdog game 1 on the road wint, ze toch onbewust wat gas terug nemen in game 2 omdat een split vooraf ook al een prima resultaat zou zijn. En de favoriet is extra gemotiveerd na de eerste nederlaag en ze het recht. Daarom denk ik dat het een saaie game gaat worden vannacht helaas.
Onzin lol, nja misschien aan het begin van het seizoen maar toen finales bekent werden was het maar 2.50 voor spurs (heb ik in me combo samen met nadal trouwens)quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef NECfan het volgende:
[..]
Eh...ja? Huizenhoog zelfs. Bij de bookmakers stond Miami op 1,30 en Spurs rond de 4,00 voor de titel...dat is in percentages ongeveer 75% voor Miami en 25% voor de Spurs. En dan heb ik het over het kampioenschap, niet slechts game 1.
Yup, Maar daar komen we niet gewoon 3 op een rij in san antonio en misschien 2quote:Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef MJ23 het volgende:
[..]
Plus dat Miami altijd heel sterk is na zulke wedstrijden. Ik hoop echt op een game 7 series, dat is nog altijd het leukste. Game 6 en 7 zullen in Miami zijn toch?
Dan ben je gewoon genaaid door de bookmakers marge. Odds waren op meeste bookies 1,30 voor Miami....dan zou daar normaal gesproken 4,33 tegenover moeten staan voor Spurs, maar had hetquote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Onzin lol, nja misschien aan het begin van het seizoen maar toen finales bekent werden was het maar 2.50 voor spurs (heb ik in me combo samen met nadal trouwens)
Denk dat ik vanavond wel ga kijken, alleen wel rijles morgen ochtend
Achja als ik iemand plat rij blame ik me rij instructeur wel, had die maar moeten remmen
Was bij bwin en dacht bij unibet 2.70.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef NECfan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon genaaid door de bookmakers marge. Odds waren op meeste bookies 1,30 voor Miami....dan zou daar normaal gesproken 4,33 tegenover moeten staan voor Spurs, maar had het
even naar beneden afgerond naar 4,00 omdat elke bookie een winstmarge moet hebben (maar sommigen maar een hele klein, die van jou niet kennelijk)
dat was al een hele tijd niet meer. 1.8 voor Heat 2 voor Spurs, nog wel favoriet maar niet meer huizenhoog.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef NECfan het volgende:
[..]
Eh...ja? Huizenhoog zelfs. Bij de bookmakers stond Miami op 1,30 en Spurs rond de 4,00 voor de titel...dat is in percentages ongeveer 75% voor Miami en 25% voor de Spurs. En dan heb ik het over het kampioenschap, niet slechts game 1.
Ik had het over de odds voordat de eerste game gespeeld was he...nu liggen de kansen 50/50 over het algemeen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat was al een hele tijd niet meer. 1.8 voor Heat 2 voor Spurs, nog wel favoriet maar niet meer huizenhoog.
Dat zijn dan ook naai-bookies in de meeste gevallen qua winstmarge. Bij de "asians" en Pinnacle enzo waren de odds voor de Spurs rond de 4,00 of net iets daaronder.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Was bij bwin en dacht bij unibet 2.70.
James heb telkens 3 man om hem heenquote:Op maandag 10 juni 2013 03:04 schreef VexCasal het volgende:
God wat speelt Parker goed tot nu. Ginobli heel nerveus, lijkt. Veel turnovers. D-Wade bijna als vanouds goed. James fenomenaal onzelfzuchtg. Spannende eerste helft..
Maar dan nog. Splitter komt met behoorlijk veel kracht aan dunken. Er zijn maar weinig mensen die zo'n dunk kunnen stoppen hoor. Echt naief vind ik het niet. Wel een prachtig block en een uit je stoel spring momentje.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
e spurs btw. Hoop dat ze net zo kalm blijven
Ah centersquote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Beste block aller tijden wat een grap zeg.
Hier zitten wel wat kanshebbers tussen:
Maar nummer 1 is de 2e hier:
1 miljoen was het toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef TheGOAT het volgende:
https://v.cdn.vine.co/v/v(...)ecfegMApMg7W_W.f2_7m
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Beste block aller tijden wat een grap zeg.
Hier zitten wel wat kanshebbers tussen:
Maar nummer 1 is de 2e hier:
Same here!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef TheGOAT het volgende:
Game 3 vannacht! Morgenochtend gelijk checken als ik wakker word
De bal zelf hebben, mooier heb je nietquote:
Ik ben bang voor Miami.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Same here!
Wat denk je van game 3? En de series?
BAAAAAAANGquote:Op woensdag 12 juni 2013 04:10 schreef VacaLoca het volgende:
Zo dat geeft Spurs wel vertrouwen voor 2de helft.
Jeez lol 12 per kwartquote:Op woensdag 12 juni 2013 05:33 schreef VacaLoca het volgende:
Ah nee:
Largest margin of victory in a game
42 by the Chicago Bulls vs. Utah Jazz on June 7, 1998
http://en.wikipedia.org/w(...)s#NBA_Finals_records
Maar Jazz hadden ook meteen minste punten ooit in een finalegame die dag
Fewest points in a game
54 by the Utah Jazz at Chicago Bulls on June 7, 1998
Eigenlijk moet je die hele play eerst zien.quote:
Wat een baas is het toch ook. Ook gewoon in de laatste 30 seconden van het 4e kwart zo'n blok. Niet dat het super spannend was. Maar na dat blok zeker niet meer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:09 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je die hele play eerst zien.
Jordan wordt geblocked en dan neemt hij wraak zeg maar.
Dat was wel effe een andere ballgame hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Doublepain het volgende:
Nounou nou, lopen jullie niet te hard van stapel gisteren sloopte miami de spurs en toen ging miami de finals winnen en nu andersom
He waar was Lebron gisteren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Doublepain het volgende:
Nounou nou, lopen jullie niet te hard van stapel gisteren sloopte miami de spurs en toen ging miami de finals winnen en nu andersom
BAASquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:09 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je die hele play eerst zien.
Jordan wordt geblocked en dan neemt hij wraak zeg maar.
Volgens mij was het zijn gehandicapte tweelingbroer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij bij de wedstrijd was.
Wade?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Volgens mij was het zijn gehandicapte tweelingbroer.
Ik zet het altijd op engels commentaar. Vind Smeets maar irritant.quote:
Niks aan joh.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:13 schreef Sasman het volgende:
Ach...Kawhi Leonard legt George of James toch gewoon het zwijgen toe als ze tegen hem moeten spelen. De Spurs gaan dit winnen ook al gun ik het James zo hard gewoon omdat hij een geweldenaar is.
Want Kawhi![]()
Wedstrijd hiervoor was hij de manquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef LuieSurinamer het volgende:
Nu staat hij in de finale en lijkt erop alsof hij weer choked.
Hopelijk Spurs in 5.
Weg met de Heat
Klinkt misschien stom, maar LeBron kan echt geen indruk op mij maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd hiervoor was hij de man
Toch mooi om te zien hoe de mening van men over Lebron snel kan veranderen, het is alsof hij onder een vergrootglas speelt en alles wat die fout doet groot uitbrengen, het is tenslotte zijn schuld altijd idd.
Omdat ie zo succesvol is?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar LeBron kan echt geen indruk op mij maken.
Niets wat hij doet vind ik wauw. Zijn block laatst was leuk, maar voor mij niet indrukwekkend.
Hoop steeds dat ie faalt.
Zo succesvol? 1 keer kampioen worden vind ik niet zo succesvol.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ie zo succesvol is?
Dat heb ik met iemand anders.
Die speler heeft niks met basketballen te maken, heb echt geen hekel aan een speler in het basketbal eigenlijk. Maar ik vind Lebron best succesvol, 3de keer achter elkaar in de finals, 4x MVP etc etc.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Zo succesvol? 1 keer kampioen worden vind ik niet zo succesvol.
Met wie heb jij dat?
Zeg ook niet dat ik een hekel heb aan LeBron, ik zeg alleen dat ik maar niet onder de indruk van hem kan raken en zie hem liever falen haha. (klinkt beetje dubbel)quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die speler heeft niks met basketballen te maken, heb echt geen hekel aan een speler in het basketbal eigenlijk. Maar ik vind Lebron best succesvol, 3de keer achter elkaar in de finals, 4x MVP etc etc.
Duncan is een enorme baas. Altijd dezelfde blik op zijn gezicht, maar hij is nog steeds ontzettend goed en ook erg belangrijk voor de Spurs. Kan daar nog meer van genieten dan van een LeBron.quote:
Heb je het nu enkel over game 3 of gewoon in general?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:04 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar LeBron kan echt geen indruk op mij maken.
Niets wat hij doet vind ik wauw.
In general en nee geen troll. Is gewoon zo. Goede speler, misschien wel de beste op dit moment.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb je het nu enkel over game 3 of gewoon in general?
Zo ja, dikke troll.
Kidd als coach lijkt me wel lachen trouwens
In Amerika hanteren ze club A @ club Bquote:Op vrijdag 14 juni 2013 03:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok, even een noob vraagje: San Antonio speelt thuis toch? Waarom staat er op het scorebord dan Miami - San Antonio?
Ook bij andere sporten dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 03:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In Amerika hanteren ze club A @ club B
@ oftewel at oftewel bij
Het is gewoon heel simpel al is James goed de komende wedstrijden dan wint Heat, zo niet dan winnen de Spurs.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:38 schreef Iwanius het volgende:
Sterker nog, ik voorspel het einde van de Miami Heat want laten we wel wezen de voorlaatste wedstrijd was natuurlijk een Gala voorstelling. Ik heb zelden een NBA ploeg die zo torenhoog favoriet was met stomme verbazing om zich heen zien kijken toe het ene na andere punt in de basket viel, en terwijl dat soort spelers echt wel e.e.a. gewend zijn op sportgebied.
like I saidquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:48 schreef MJ23 het volgende:
Wel een gekke series is het zeg. De één deelt een klap uit, de andere slaat twee keer zo hard terug!
Gewoon alle websites, teletekst etc etc vermijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:50 schreef lordteddybeer het volgende:
Lekker is dat. Ga ik het terug kijken, staat score aan op nba.tv
Ja deed ik ook, maar toen ik dus mijn stream wilde starten op nba.tv stond scores aan terwijl ik dacht dat ik hem uit had gezetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon alle websites, teletekst etc etc vermijden.
Dat weet ik dus vanaf nu voortaan ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:42 schreef TheGOAT het volgende:
Ik logde op een andere pc in en ging met een schrift voor het scherm langzaam naar beneden, tot ik het knopje 'scores on/off' had gevondenWant hij stond idd op on zoals ik verwacht had. Waarom ze dat ooit ingevoerd hebben, geen idee. Hoezo zou je een wedstrijd terug kijken, en dan al willen weten wat de uitslag is?
Dat is idd top.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef lordteddybeer het volgende:
Op de xbox app hebben ze dat beter gedaan, daar krijg je bij het inlog scherm gelijk de vraag of je scores wil zien of niet. Voordat je ook maar een wedstrijd ziet staan.
Komt door vertrek van Karl. 100%quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef TheFastOne het volgende:
Iguodala opts out. Heel interessante free agent.
Laatste keer 2amquote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Zeker weten en ben toch wel benieuwd hoe dit afloopt en of Miami opnieuw afgedroogd wordt.
Zou toch een aardige streep door de rekening zijn van die al die Miami Heat liefhebbers.
Vanaf 03:00 uur toch?
Zo is die beterquote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Zeker weten en ben toch wel benieuwd hoe dit afloopt en of San Antonio opnieuw afgedroogd wordt.
Zou toch een aardige streep door de rekening zijn van die al die Miami Heat haters.
Je bedoelt de bandwagonners die vroeger voor de Lakers waren?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Zeker weten en ben toch wel benieuwd hoe dit afloopt en of Miami opnieuw afgedroogd wordt.
Zou toch een aardige streep door de rekening zijn van die al die Miami Heat liefhebbers.
Vanaf 03:00 uur toch?
denk het nietquote:Op maandag 17 juni 2013 02:13 schreef Smoofie het volgende:
Zullen wade, james en bosh het weer doen?
Hoezo :p net samen alle 19 punten voor miamiquote:
Ja dachten we laatste 3 games ook, en alle 3 blowoutsquote:Op maandag 17 juni 2013 03:12 schreef lordteddybeer het volgende:
idd, gelukkig ook weer een close game.
Elke keer na halftime vooral. Benieuwd hoe het nu gaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 03:23 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ja dachten we laatste 3 games ook, en alle 3 blowouts
Ja daarom, en record green meeste 3-pointers in een final seriesquote:Op maandag 17 juni 2013 03:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Elke keer na halftime vooral. Benieuwd hoe het nu gaat.
huh?quote:Op maandag 17 juni 2013 04:09 schreef VacaLoca het volgende:
En Mart in de bezenkamer.
Zelfs België en Griekenland zitten er
Oh niet gezienquote:Op maandag 17 juni 2013 04:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Commentatoren uit diverse landen werden in beeld gebracht.
Poging tot jinx?quote:Op maandag 17 juni 2013 04:16 schreef lordteddybeer het volgende:
Dit is wel gedaan. Zie Maimi niet meer terug komen.
Neh spurs wint game 6 in double ot door 3-pointer van green op 131-129 miamiquote:Op maandag 17 juni 2013 04:23 schreef VexCasal het volgende:
Ok gedaan... Ik ga ook k. o. .. Denk dat ik vrijdag verlof neem ha. (Er van uitgaande dat heat de vgl wint)
Ja want bij Cleveland heeft die veel gewonnen of veel finales gespeeld...quote:Op maandag 17 juni 2013 07:30 schreef matthijst het volgende:
Jammerrrrr. Lebron zal wel ziek van zijn dat ie nog een jaar aan dat team vastzit voor ie terug naar Cleveland mag
Cleveland vroegah is niet Cleveland nu natuurlijk. Als hij nu de finale verliest kan ie in 2014 terug naar Cleveland. Kyrie Irving en een 1st pick... Dat moet toch in potentie een mooi team opleveren met Lebron erbij.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja want bij Cleveland heeft die veel gewonnen of veel finales gespeeld...
Hij heeft nu al meer bereikt bij Miami dan dat hij ooit heeft gedaan bij de cavs.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:22 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe TT: Waar Kawhi Leonard Finals MVP is
Zonde van je geldquote:Op maandag 17 juni 2013 13:40 schreef Iwanius het volgende:
En ik maak mij op voor de eindstrijd morgenavond vanaf 03:00 uur waar het over en uit is met Heat.
( ja, ik heb geld ingezet op een overwinning morgenavond)
Zal het aan mn bookie , dhr M. Smeets, doorgeven.quote:Op maandag 17 juni 2013 04:24 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Neh spurs wint game 6 in double ot door 3-pointer van green op 131-129 miami
Zure jankerdquote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Kerftminister het volgende:
Wat gaan alle bandwagonners doen als Lebron uit zijn contract gaat opten? Voor de Lakers worden?
Nee nee, die bandwagonners gaan tegenwoordig allemaal naar de Clippers.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Kerftminister het volgende:
Wat gaan alle bandwagonners doen als Lebron uit zijn contract gaat opten? Voor de Lakers worden?
Normaal ben ik neutraal, maar ik root altijd tegen de Heat. Voor de rest kijk ik als basketliefhebber hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef matthijst het volgende:
Snap dat bandwagongejank niet zo; als je eigen team niet in de Finals staat moet je toch kiezen?
Suffe ouwe mannetjes van de Spurs, of held Lebron James, lijkt me simpel
Nee want dan moeten ze ook voor Kobe rootenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef Kerftminister het volgende:
Gaat om de mensen die vanaf 2010 opeens toevallig Miami Heat fans werdenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef matthijst het volgende:
Snap dat bandwagongejank niet zo; als je eigen team niet in de Finals staat moet je toch kiezen?
Suffe ouwe mannetjes van de Spurs, of held Lebron James, lijkt me simpel
Sommige zijn meer fan van een speler dan een teamquote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Gaat om de mensen die vanaf 2010 opeens toevallig Miami Heat fans werden
Celtics, Clippers resume push to get Kevin Garnett-Doc Rivers deal donequote:Adrian Wojnarowski ✔ @WojYahooNBA
Celtics and Clippers are still engaging on a Doc Rivers-Kevin Garnett deal and hope remains of finding an agreement, league sources tell Y!
11:47 AM - 17 Jun 2013
Ik ook wel. Vroeger van Shaq, dus dan ben je een kwart van de NBA al rondgeweest aan teamsquote:Op maandag 17 juni 2013 19:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Sommige zijn meer fan van een speler dan een team
Ainge geilt weer eens op een combo-guard. Zonder Rivers stort het helemaal in. Hoop niet dat dit gebeurd.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef popolon het volgende:
Het kan nog steeds:
[..]
Celtics, Clippers resume push to get Kevin Garnett-Doc Rivers deal done
Heb een aantal maanden in Cleveland gewoond en zal je zeggen, LeBron is echt nog steeds persona non grata in Cleveland. Zelfde voor Art Modell, de inmiddels overleden eigenaar van de Baltimore Ravens, die destijds de Browns weghaalde uit Cleveland.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Weet alleen nog steeds niet hoe de mensen uit Cleveland daar tegenover staan eigenlijk.
Hoor je zoveel verschillende verhalen over.
Ach man...Lebron heeft die ploegen jarenlang op de kaart gezte. Maar als zij geen degelijke ploeg kunnen bouwen kan Lebron er zelf ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef artm het volgende:
[..]
Heb een aantal maanden in Cleveland gewoond en zal je zeggen, LeBron is echt nog steeds persona non grata in Cleveland. Zelfde voor Art Modell, de inmiddels overleden eigenaar van de Baltimore Ravens, die destijds de Browns weghaalde uit Cleveland.
LeBron was de hometown-guy die altijd riep hoe veel hij van Cleveland hield en hoe belangrijk de stad en fans voor hem waren, maar ook hoe graag hij de Cavs aan een titel wou helpen. Vervolgens "The Decision" op ESPN waarbij hij zijn ego voorop zette ipv de gevoelens van de fans.
De enige manier waarop hij zijn respect zou kunnen terugverdienen tot op zekere hoogte: terugkomen en gelijk een kampioenschap pakken, anders zouden het nog lange jaren kunnen worden.
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:10 schreef Sasman het volgende:
Ach man...Lebron heeft die ploegen jarenlang op de kaart gezte. Maar als zij geen degelijke ploeg kunnen bouwen kan Lebron er zelf ook niks aan doen.
Dit is niet op jouw ofzo...Maar die fans mogen ook wel normaal doen hoor.
Lebron, there's no need to be upset.quote:
Laimbeerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Lebron, there's no need to be upset.
Net game 1 va 88/89 Finals gekeken, wat een team hadden de Pistons toen.Isiah, Dumars, Rodman, Edwards vanaf de bench. Hele 2e helft Kareem Abdul-Jabbar, topscorer aller tijden, geen punt gemaakt.
Laimbeer is ook een koning, maar Edwards maakt in die series meer minutes vanwege matchups.quote:
Zo ondegelijk zijn de Cavaliers ook weer niet, NBA finals 2007, conference finals 2009 (top-seed NBA) en semi-finals 2010 (top-seed NBA). Als LeBron gebleven was ben ik van overtuigd dat ze in 2011 of 2012 de titel hadden kunnen pakken. Dat is ook iets waarom het zo slecht valt in Cleveland, sinds 1964 heeft geen enkel team een kampioenschap gepakt in de NBA, NFL of MLB.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:10 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ach man...Lebron heeft die ploegen jarenlang op de kaart gezte. Maar als zij geen degelijke ploeg kunnen bouwen kan Lebron er zelf ook niks aan doen.
Dit is niet op jouw ofzo...Maar die fans mogen ook wel normaal doen hoor.
Komt ook door wadequote:Op woensdag 19 juni 2013 05:36 schreef VacaLoca het volgende:
james overal bij betrokken nu. Scoort meer punten maar zorgt ook wel voor balverlies. miami scoort nu al drie keer niet uit een turnover
Sinds bosh en wade erin staan is het daar veel te drukquote:Op woensdag 19 juni 2013 05:43 schreef VacaLoca het volgende:
James weer de drukte opzoeken... Duur balverlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |