Arrogantie voor een team waar ik niet voor ben.quote:
Ah probeer je daar je arrogante tt mee te verbergenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Arrogantie voor een team waar ik niet voor ben.
Daarom ben ik jaren fan van de Spurs. En vanwege Duncan natuurlijk. Als team klopt het altijd.quote:
Wat een baas is het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedtijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:15 schreef Doublepain het volgende:
Schoonheidsfoutje
Wordt gewoon een hele leuke serie denk ik. SA als team met briljante uitschieters van Parker tegen het solo van Miami. De spelers van Miami zijn gewoon individueel beter, maar wat staan ze soms te slapen bij het rebounden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:16 schreef matthijst het volgende:
Damn. Wel goed hoor SA, maar heb d'r echt helemaal niks mee. Nooit gehad ook.
Hoop ik ook tot game 7quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wordt gewoon een hele leuke serie denk ik. SA als team met briljante uitschieters van Parker tegen het solo van Miami. De spelers van Miami zijn gewoon individueel beter, maar wat staan ze soms te slapen bij het rebounden.
Volgende is om 02:00quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef matthijst het volgende:
Wel jammer dat alles om 03:00 is. Had gehoopt op een weekendwedstrijd om 22:00 ofzo
Geweldig dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Over tony parker gesproken:
Kijk hoe snel ze allemaal luisteren
Als je KPN hebt en Sport 1 kan ja alles opnemen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:07 schreef matthijst het volgende:
Naja, 02:00/03:00, allemaal ruk...
Dus dat wordt samenvatting kijken via Gametime....
haha die laatstequote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef MJ23 het volgende:
Heb ik. Moet zeker gejailbreaked zijn?
Check ook de rest van zijn kanaal, ze moeten altijd Bosh hebben
Nee, hoeft geen jailbreak te hebben, al is het wel makkelijker met jailbreak:quote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef MJ23 het volgende:
Heb ik. Moet zeker gejailbreaked zijn?
Check ook de rest van zijn kanaal, ze moeten altijd Bosh hebben
WTF...had Manu een matje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |