Ik hoop op een wonderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:03 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Indy thuis. Die closen denk ik wel.
Iddquote:
Nu hoop ik dat ze dit kunnen vast houden. Maar als Randolph ook gaat scoren wordt het vast wel wat lastiger.quote:
Vond hem ook Flagrant, sterker nog volgens mij was zelfs Gino het er mee eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:02 schreef TheGOAT het volgende:
Spurs chokeden toch weer hard hoor.... En in tegenstelling tot JvG vond ik de fout van Gino echt wel flagrant, iemand die in de lucht is zo vastpakken is gevaarlijk, geen twijfel over mogelijk IMO
Jawel, maar er gelden aparte regels voor travelling in de NBAquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef peasant het volgende:
Maar was het geen travelling door James bij zijn laatste lay-up.
I know, maar is het volgens de regels van de NBA ook geen travelling. Buiten de ongeschreven regel dat sterspelers iets meer mogen dan anderenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:06 schreef MJ23 het volgende:
[..]
Jawel, maar er gelden aparte regels voor travelling in de NBA
Was sarcastic. Travel wordt zowat nooit gecalled.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:07 schreef peasant het volgende:
[..]
I know, maar is het volgens de regels van de NBA ook geen travelling. Buiten de ongeschreven regel dat sterspelers iets meer mogen dan anderen
Sarcasme niet opgemerktquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef MJ23 het volgende:
[..]
Was sarcastic. Travel wordt zowat nooit gecalled.
Geweldige tv.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhc3wd9j45MDwyaU1q
Wist niet dat Charlie Sheen goed kon ballen
Prachtig tijdsbeeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhc3wd9j45MDwyaU1q
Wist niet dat Charlie Sheen goed kon ballen
http://www.theonion.com/a(...)ining-rockets,32552/quote:LOS ANGELES—Ahead of his impending free agency, Lakers center Dwight Howard told reporters Thursday that he is “very interested” in moving to Houston and completely ruining the Rockets. “They have a great young core of players with James Harden and Jeremy Lin, so I’d obviously love the chance to go shatter their chemistry and tear the entire locker room apart,” said Howard, adding that he would “relish the opportunity” to totally undermine Rockets head coach Kevin McHale. “There are a few teams on my radar right now. Dallas has a really solid roster too, and I’m definitely intrigued by the prospect of clashing with Dirk Nowitzki and running that whole franchise into the ground. We’ll just have to wait and see what happens.” Howard did stress to reporters, however, that he has not yet ruled out remaining in Los Angeles to continue destroying the Lakers for the foreseeable future
SPOILER: Gewoon omdat het kan, Pietrus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door TheFastOne op 24-05-2013 20:43:23 ]
Check Britain eens.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Godverdomme joh.
Anyway, weet iemand waar je in NL een beetje ruim aanbod NBA jerseys hebt? Of heeft iemand ervaring met bestellen via de NBA site?
Meh.. Choked?quote:
Hij komt er zelf weer mee.quote:
Zoals gewoon dus toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef DUK het volgende:
[..]
Meh.. Choked?
LeBron heeft het hele team weer gedragen tot aan die twee uiterst ongelukkige TO's.
Maar chocked vind ik dan echt te ver gaan.
Dat is het meest zurequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef popolon het volgende:
Mja, 't is voornamelijk Wade die gewoon niet meer 'Flash' is.
De schoenen; Shaq Attaqs uit 1992 (naja, 2013 retro)quote:
Volgend jaar Granger erbij... En Paul George nog beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef TheGOAT het volgende:
Vannacht game 3, lets go Indyyyyy!
Dit Pacer team is trouwens echt for real, heeft grote, grote stappen gemaakt ivm vorig jaar
Ik denk dat ze Granger gaan traden om capspace te krijgen. Paul George heeft namelijk nog een contract in 2013 voor 3 miljoen. Granger heeft een contract van 14 miljoen voor 2013 (loopt ook af eind 2013) en het lijkt me dat ze liever nu iets voor Granger willen krijgen (draft picks i guess) zodat ze genoeg capspace in 2014 hebben om George te resignen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kutzooi.
[..]
Volgend jaar Granger erbij... En Paul George nog beter.
Ik hoop het echt. Dit ging (voor mij verrassend) makkelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Idd, heerlijke ball movement
Het is ze ook meer dan gegund.
Denk je echt? Bij de bookies is Heat echt zwaar favoriet. Oftewel er valt wat te verdienen op de Spurs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef Kerftminister het volgende:
Spurs, die winnen de finals hoor.
Wat een basketball spelen die.
Ik lees een gekleurde post.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Kerftminister het volgende:
Jammer dat het zo'n arrogante floppende eikel is mja.
Verder kloppen er een aantal dingen helemaal of gedeeltelijk niet. Ten eerste zou Lebron nooit center kunnen spelen, zijn de centers de laatste tijd undersized doordat veel teams smallball spelen, kan je de passing nooit vergelijken met de NFL door de compleet andere werptechniek. Tenslotte dat rebounding slaat natuurlijk nergens op omdat de Heat een van de slechtst reboundende teams van de league zijn omdat ze geen echte rebounders hebben op Birdman na. Voor de rest is het natuurlijk allemaal heel knap, maar het wordt wel heel mooi gepresenteerd.
Verder wil ik ook zien hoeveel flops hij maakt per wedstrijd, daarmee zou je hem kunnen vergelijken met niemand minder dan schwalbekoning Sergio Busquets!
Spurs komen veel overtuigender over joh, die spelen echt teambasket en zijn niet afhankelijk van een paar sterren zoals de Heat dat is. Game 3 tegen de Pacers was wel erg goed, maar de Spurs zijn echt nog een stapje hoger dan de Pacers hoor. Verder is echt teambasket de enige wijze waarop je door de zeer goede help-defense van de Heat heen komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk je echt? Bij de bookies is Heat echt zwaar favoriet. Oftewel er valt wat te verdienen op de Spurs.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Miami versloeg de Spurs toch ZONDER Lebron en Wade
Agh we denken er nog even over na.quote:March 31: The Heat defeated the San Antonio Spurs 88-86 without all-stars LeBron James and Dwyane Wade, along with Mario Chalmers, becoming the first team in NBA history to win 17 games in a calendar month.
Verklaard ook waarom Miami favo is bij de bookies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
Agh we denken er nog even over na.
Thuis wedstrijd werd ook door de Heat gewonnen met 105-100
Omdat Duncan een levende legende is...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef DrRapper het volgende:
Vannacht de wekker maar weer eens zetten, veel te weinig play-offs wedstrijden gezien dit jaar. Waarom hebben er zoveel sympathie voor de Spurs? Ik vind het maar een saaidegelijk team, waarvan de kern al veel te lang met elkaar speelt.
Flop City?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:17 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik krijg toch steeds meer het idee dat Miami Flop City aan het worden is.
Hibbert gaat het verschil maken deze serie, als hij uit foul trouble weet te blijven en geen blessures oploopt dan zie ik Indiana deze serie nog wel winnen.
Lance Stephenson gezien vannacht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:17 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik krijg toch steeds meer het idee dat Miami Flop City aan het worden is.
Hibbert gaat het verschil maken deze serie, als hij uit foul trouble weet te blijven en geen blessures oploopt dan zie ik Indiana deze serie nog wel winnen.
Heat gaat de finale niet eens halenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef DaveDave09 het volgende:
Spurs - Miami in finale 4-2 winst Spurs
U heard it here first
Ik had de finale van vorig jaar ook goed, 4-3 Miamiquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef DaveDave09 het volgende:
Spurs - Miami in finale 4-2 winst Spurs
U heard it here first
Net als c.ronaldo, pure atletenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef TheGOAT het volgende:
Miami kreeg een paar questionable calls aan het einde, maar ik denk dat zeker voor de fout van LeBron veel te zeggen valt, Stephenson tripte wel degelijk. Daarnaast kreeg Miami in de 1e helft zeker 5 of 6 calls mee, en denk ook aan bijv. de 3e fout van George, of zijn 4e, hoe hij die kreeg.
Al met al is Miami nog altijd favoriet denk ik, maar dat komt puur door LeBron. Wade was weer verschrikkelijk vond ik, als hij zo 'through the motions' gaat is hij echt zo arrogant vind ik, dan mag ik hem zo erg niet. LeBron is en blijft een geniale speler.die herhaling, zo ontzettend hoog als hij is, net na z'n sprained ankle, bizar
0:30, damn, wat een freak of nature
Ronaldo ook ja, maar Lebron is behoorlijk gespierd (vooral zijn armen/schoudersquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Net als c.ronaldo, pure atleten
Overigens denk ik dat miami serie 4-2 wint vs pacers
Ik vind ze voor het eerst ook niet heel overtuigend. Lebron onhoudbaar, maar de rest is nog niet echt indrukwekkend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
En toch is dit Miami gewoon echt te pakken. LeBron is een beest maar heb steeds het idee dat Indiana het zelf weggeeft.
Wordt nu een lastig verhaal om 2x achter elkaar te winnen, maar we houden hoop.
Las ik vanochtend:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef DaveDave09 het volgende:
Lebron zei vannacht in een intervieuw dat het net een beetje als bij de cavaliers is![]()
Als Lebron dat zegt betekend het slecht nieuws:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef DaveDave09 het volgende:
Lebron zei vannacht in een intervieuw dat het net een beetje als bij de cavaliers is![]()
Stephenson die in het oor van Bron blaast tijdens vrij worpenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:48 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Miami en Indiana.
Een nieuwe rivalry in wording?
Met iedere wedstrijd dat deze serie langer duurt, lopen de emoties steeds meer op.
Je ziet ook steeds meer trashtalking en meer en meer duwtjes hier en daar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Las ik vanochtend:
'Bosh and Wade are carried harder than Bran Stark'
Best wel grote ballen om dat als jong broekie te flikkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Stephenson die in het oor van Bron blaast tijdens vrij worpen
Hehe ja volg die man al vanaf zn Jr year in highschoolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lance is echt een toffe dude hoor. Born Ready
Tja dat krijg je met big city teams he, vroeger altijd met de Lakers, nu de Heat. Standaard de refs wel wat mee en als er iets in hun nadeel gebeurt wordt het onder een vergrootglas gelegd op tv.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:56 schreef TheFastOne het volgende:
Mohammed kreeg hiervoor een ejection en de nationale media over zich heen. Toch jammer.
Kan hij nu niet meer maken hoor na die 5k finequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef DaveDave09 het volgende:
LeBron's bon in las vegas (van bleacher report twitter)
[ afbeelding ]
12 redbulls voor 96 dollar
Tikkeltje decadent. Daar moet ik verdorie een maand voor werken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef DaveDave09 het volgende:
LeBron's bon in las vegas (van bleacher report twitter)
[ afbeelding ]
Ik kijk nooit live. Download het meteen als ik uit bed kom. Dan stap ik blanco de wedstrijd in en genieten zonder die pis reclames. 2 uur kijkplezier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:10 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat denken jullie voor vanavond? en wie gaan live kijken?
Denk dat miami wint vandaag en dat we vanaf maandag de spurs miami zien sweepen![]()
Waar download je die? Of heb je abo ergens?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk nooit live. Download het meteen als ik uit bed kom. Dan stap ik blanco de wedstrijd in en genieten zonder die pis reclames. 2 uur kijkplezier.
Nieuwsgroepen. Wordt gewoon in 720p erop gezet.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar download je die? Of heb je abo ergens?
Finals worden niet op maandag gespeeld hoor. Dinsdag, donderdag en zondag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:10 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat denken jullie voor vanavond? en wie gaan live kijken?
Denk dat miami wint vandaag en dat we vanaf maandag de spurs miami zien sweepen![]()
Die was heerlijk ja, en meteen erna James met een driepunter. (Eén van de vele 3 punters van Miami so far)quote:Op zondag 2 juni 2013 03:23 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wade en bosh zijn echt aan het prutsen.
Zo dom... ongelofelijk als allen net die 3 punter had geraakt had miami een grote kans om deze game toch te winnenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:17 schreef VacaLoca het volgende:
Pacers lopen 4 punten mis omdat ze te graag willen showboaten
Zou wel heel zielig zijn.. enk dat wade en bosh ook niet meer terugkomenquote:Op zondag 2 juni 2013 04:46 schreef VacaLoca het volgende:
Verschil van 17 naar 4 naar 13
Met 4 min op klok mag toch niet meer fout gaan dit.
Sorry, weet ik ook niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 04:58 schreef DaveDave09 het volgende:
Waarom heeft battier amper gespeeld vandaag? keek bijna hele wedstrijd zonder headset
Ah oke, Dacht misschien is het gezegd ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 05:00 schreef VacaLoca het volgende:
Sorry, weet ik ook niet.
[..]
Sorry, weet ik ook niet.
Maandagnacht dus Game 7. Hopelijk zend Sport 1 dat gewoon uit.
zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 05:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sorry, weet ik ook niet.
Maandagnacht dus Game 7. Hopelijk zend Sport 1 dat gewoon uit.
Hibbert stond goed stil, dus een charge van Lebron. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:03 schreef DUK het volgende:
Game7! Nice!
Vonden jullie het een offensief van Lebron op Hibbert in het vierde?
Die reactie van James was echt mooi..
Hoosiers als nickname voor de Pacers?quote:
Dat is algemeen voor iemand uit Indianaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hoosiers als nickname voor de Pacers?
Of is dat algemeen voor Indianavolk?
Schorsing was ook genoeg geweestquote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hibbert krijgt een boete van de NBA voor z'n 'no homo' uitspraak na de game
Haha ja kloptquote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef ShaoliN het volgende:
Hij noemde de pers toch ook y'all motherfuckers.Shaq kon het wel waarderen.
Yep.. gewoon 2 ot's ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vrees ook dat Miami dit gaat pakken, maar zeg nooit nooit. Zolang het maar een close one wordt, zou echt een anti climax zijn als we opeens een 15 point difference potje krijgen
En nu je roze bril afquote:Op maandag 3 juni 2013 18:13 schreef Sasman het volgende:
Ach...Kawhi Leonard legt George of James toch gewoon het zwijgen toe als ze tegen hem moeten spelen. De Spurs gaan dit winnen ook al gun ik het James zo hard gewoon omdat hij een geweldenaar is.
Want Kawhi![]()
Omdat het Sport 1 is, en die stellen wel vaker teleur. Miami - Bulls ook op stream moeten kijken.quote:
Kenny Mauer en Mike Callahan zijnde beide hele goed officials, zeker Mauer, één van mijn favorieten. Ik denk dat de game goed gefloten zal worden. Misschien strak, maar ik denk dat, over de series gezien, beide teams evenveel pech/geluk met calls hebben gehad.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
O god zie nu dat Scott Foster vanavond de ref is.
Kut.
Je kan altijd alternatief commentaarkanaal kiezen toch? Luister vaak zat Engelstalige commentaar, alleen als DeMart commentaar geeft wil ik nog wel eens voor het Nederlands kiezen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Sport1 zend alles uit, ook alles van de Finals..
Gelukkig maar, alleen moeten ze het Nederlands commentaar achterwege laten.
Sorry, kijk Sport 1 met alternatief geluid (origineel Amerikaans)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Iemand al de beste HD stream gevonden? Zit 't nu op Sky Sports in UK te kijken maar Engelse commentatoren zijn paar KFC-negers met een posh Chelsea accent die nog irritanter dan Martje.
Oh laat maar ze zenden wel gewoon TNT feed uit! GO Indiana!
Helaas.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vrees ook dat Miami dit gaat pakken, maar zeg nooit nooit. Zolang het maar een close one wordt, zou echt een anti climax zijn als we opeens een 15 point difference potje krijgen
Het is een schande.....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:52 schreef Reanimation het volgende:
LeBron dicht bij een T voor hanging on the rim na die putback slam..
Uiteraard laten ze het gaan
Miami Floppers.. echt zo jammer dat James dat in zijn game heeft.
ja surequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:04 schreef Kerftminister het volgende:
En een voordeel dat de Spurs Miami een lesje kunnen gaan leren.
Was jij niet een van degenen die zei dat Indiana een walkover zou worden?quote:
Bulls, net niet gewordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was jij niet een van degenen die zei dat Indiana een walkover zou worden?
Rijk en succesvol?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:34 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze foto, moest aan Doublepain denken.
Het gaat erom dat ze eens wat rechtlijniger moeten zijn in hun beslissingen.. zou een rookie van de Bobcats het doen, dan is het direct een T.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:33 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Het is een schande.....
Waar je je al niet druk om kan maken, ik schaar dat echt een hetzelfde als voetballers die hun shirtje uittrekken na een doelpunt. Moet gewoon kunnen.
Kijk hem blij zijnquote:
Kobe, Howard dan naar Heatquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef SteveBudin het volgende:
Een 4-0 sweep vs een 4-3 win in de finals, dat zal dat 4-3 team wel gaan winnen.
Leuk voor al die Miami Heat James fans*![]()
* Iedereen weet dat al die so-called Heat-fans gewoon fan worden van de Lakers als James daar gaat ballen.
It's all about the matchup. Teams die 4-0 winnen hebben geen garantie dat ze tegen een ander team ook weer makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef SteveBudin het volgende:
Een 4-0 sweep vs een 4-3 win in de finals, dat zal dat 4-3 team wel gaan winnen.
Leuk voor al die Miami Heat James fans*![]()
* Iedereen weet dat al die so-called Heat-fans gewoon fan worden van de Lakers als James daar gaat ballen.
Niet welkomquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:06 schreef SteveBudin het volgende:
Ik denk dat Lakers fans de starting 5 willen opgeven voor Lebron.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Niet welkom![]()
De "fans" dan, LeBron wel uiteraaard
Kut team.quote:
In 2K nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Kut team.
Over trades gesproken, ben benieuwd wat er met Granger gaat gebeuren...
Ja dies overal, laatst ook bij een nhl wedstrijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Becks heeft toch wel een lekker leventje zeg. Die zit er te vaak.
Mooiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ja dies overal, laatst ook bij een nhl wedstrijd
http://www.nba.com/playoffs/2013/finals/index.html?ls=pot
Game 3,4 en 5 in san antonio
Die was toch Lakers fan die Bieber?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:34 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze foto, moest aan Doublepain denken.
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die was toch Lakers fan die Bieber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |